2016-11-05, 22:21
Medlem
Efter att ha läst stort sett de mesta så tror ja fan hillery vinner oavsett vad som är sant

Nu är frågan kommer ww3 ske eller är de mesta politik och ryssland sätt att få folk att rösta emot "etablissemanget" och de korrupta systemet? För de finns väl gränser hur mkt som går att fuska tänker ja
Senast redigerad av Chrillerr 2016-11-05 kl. 22:26.
Citera
2016-11-05, 22:24
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sababa
Hatten av för Clint Eastwood. Trött på "pussy generation"

Ha! Gillar Kinnamans uttalande i slutet av artikeln: "vinner Trump så flyttar jag hem".
Sure brür, sure. Jävla mongo.
Citera
2016-11-05, 22:30
Medlem
BenHornes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Är du verkligen så blåögd och rent ut sagt dum i huvudet att du inte förstår varför du röstar blankt eller varför du blir "ungefär lika spyfärdig" av båda kandidaterna? Du har en kandidat som är under utredning av FEDERAL BUREAU OF INVESTIGATION och det säger dig inget? Du blir bara lite mer spyfärdig så du är lika nära att spy som när du hör Donald Trump? Du ser, hör och citerar det du ser på tvn och tycker du tillför något, du är likt en tumör något som måste bort, din dumhet och naiviet gjorde oss alla precis lite dummare, varför skrev du ditt inlägg? "men men Daniel501.. mina känslor då? jag har väl rätt att yttra mig?"

Fuck Your Feelings - DonaldTrump2016

Tja, jag ser det inte som särskilt förvånande att Clinton återigen utreds av FBI då hon uppenbarligen är personifieringen av en korrupt, kappvändande proffspolitiker. Skillnaden är att Trumps spyframkallande handlingar består i att han själv sagt något.

Och vad in i helvete tillför ditt totalt meningslösa inlägg om att jag är en "tumör" ( ) för att jag ogillar båda kandidaterna? För övrigt vet jag inte vad du gör på flashback om du tar avstånd från yttrandefrihet. Sen tycks känslomässiga utbrott snarast vara din ansats, min poäng var att nomineringsprocessen behöver förändras då approval ratings för båda kandidaterna är så extremt låga. Ditt svar var att jag "är en naiv tumör som måste bort". Mitt inlägg erbjuder i alla fall en möjlighet till diskussion om valet/kandidaterna istället för illa formulerade personangrepp av en främling på internet. Men i samma anda vill jag ifrågasätta ifall jag, eller någon, har förmågan att göra dig dummare än du redan är.

Fuck the 1st amendment . Donald Trump 2016
Senast redigerad av BenHorne 2016-11-05 kl. 22:33.
Citera
2016-11-05, 22:31
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Nu är det ju inte jag som argumenterar för att Clinton styr sina laser-satelliter och T800-mördare från något sorts kriminellt ingemansland på en ö, uppassad av utnyttjade pojk-slavar som sedan blir rituellt mördade, eller hur?

Nej du, surfa infowars får du allt göra själv!
Jag tar din pinsamma "retur" som att du är medveten om vilket dravel det är du häver ur dig...

Nej du gumman, jag argumenterar inte med någon som fortfarande, efter allt som kommit fram, hoppas att häxan vinner och hänvisar till HRC hemsida för info
Det är som att argumentera med någon sektmedlem i Knutby som fortfarande hävdar att pastor Fossmo var oskyldig och Waldau är Kristi Brud.

Man måste vara helt talanglös för att inte hitta tillräckligt med objektiv info (inte från Infowars) som stödjer mitt påstående i tidigare inlägg.

Om du även läser mitt tidigare inlägg så är jag en aning tveksam till de "konspirationsteorier" som du pekar på. Inte för att det skulle vara helt osannolikt, då eliten sysslat med sådant här länge.
Men det hade som sagt varit bättre om media koncentrerade sig på de brott som bevisats, som korruptionen och mutorna inom Clinton Stiftelsen.
Citera
2016-11-05, 22:35
Medlem
Fattar inte riktigt de som tror att Clinton kommer att vinna i skrivande stund.
Närmast all fakta pekar ju otvetydigt på en Trumpseger.
Clinton är till och med..och med all rätt..rädd för att förlora Pennsylvania eftersom hon är där och kampanjar.
Det tiltar över allt mer till Trump i swingstate efter swingstate.

Antagligen är det någonting jag inte fattar.Har spelat en större summa på att Trump skall vinna till horribelt överodds.

Julen kommer tidigt i år..troligen.
Citera
2016-11-05, 22:40
Medlem
Vallasands avatar
Följer racet tämligen intensivt men har varit väldigt bäng de senaste dagarna så har inte hängt med!
Stämmer det att en 13-åring har anklagat Trump för våldtäkt eller är det nåt jag drömt/noddat ihop? Hur ser opionssiffrorna ut nu?
Citera
2016-11-05, 22:44
Medlem
KalleKokss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Fattar inte riktigt de som tror att Clinton kommer att vinna i skrivande stund.
Närmast all fakta pekar ju otvetydigt på en Trumpseger.
Clinton är till och med..och med all rätt..rädd för att förlora Pennsylvania eftersom hon är där och kampanjar.
Det tiltar över allt mer till Trump i swingstate efter swingstate.

Antagligen är det någonting jag inte fattar.Har spelat en större summa på att Trump skall vinna till horribelt överodds.

Julen kommer tidigt i år..troligen.

Har kommit till samma slutsats och gjort detsamma, verkar vara lätt tjänade pengar. Sitter tom och funderar på att go all in o satsa hela spargrisen, nästan så säker är jag. Oddsen är ju fortfarande mycket bra, 4 ggr pengarna verkar det förtillfället vara på flertalet spelsidor. För vart man än är och glor på nätet hör man bara trump 4 prez , go trump, donald trump 2016. Han verkar helt klart ha folket på sin sida och ett omfattande stöd. Den enda risken jag egentligen ser är att det sker röstfusk eller att systemet på något annat sätt stjäl vinsten.
Citera
2016-11-05, 22:47
Medlem
PilotHockeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vallasand
Följer racet tämligen intensivt men har varit väldigt bäng de senaste dagarna så har inte hängt med!
Stämmer det att en 13-åring har anklagat Trump för våldtäkt eller är det nåt jag drömt/noddat ihop? Hur ser opionssiffrorna ut nu?

Det var falskt snack som lades ner. Advokaten som representerar den "anonyme" kvinnan som troligtvis inte existerar har nära koppling till Clinton och hennes mamma har också dragit upp massa kvinnor med anklagelser mot Trump helt plötsligt nu. Hennes mamma var dessutom en av Hillarys delegater på DNC tidigare i sommar.

Så nej det var 100% falskt.
Citera
2016-11-05, 22:53
Medlem
Scherings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Ha! Gillar Kinnamans uttalande i slutet av artikeln: "vinner Trump så flyttar jag hem".
Sure brür, sure. Jävla mongo.
Jag tycker tvärtom att uttalandet låter ganska vettigt. Vinner Clinton så kommer Kinnaman att drabbas av ganska invecklade skattemässiga problem p g a FATCA och FBAR-lagarna vid en eventuell flytt tillbaka till Sverige. Vinner däremot Trump så slopas troligen lagen (republikanska partiet har i alla fall sagt att de avser repeala) och då blir det återigen möjligt för amerikaner (och icke-amerikaner med green card) att leva och verka i länder utanför USA.
Citera
2016-11-05, 22:54
Medlem
Vallasands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PilotHockey
Det var falskt snack som lades ner. Advokaten som representerar den "anonyme" kvinnan som troligtvis inte existerar har nära koppling till Clinton och hennes mamma har också dragit upp massa kvinnor med anklagelser mot Trump helt plötsligt nu. Hennes mamma var dessutom en av Hillarys delegater på DNC tidigare i sommar.

Så nej det var 100% falskt.

Ok, tack! Men hur vet man att den "anonyma kvinnan" har kopplingar med Clinton? Har nån outat vem det var eller? Edit: Aha, såg att det var den anynoma kvinnans advokat. Vem är det? På vilket sätt arbetar han för Clinton?

Hur ser opinionssiffrorna ut nu? Har Trump nån chans?
Citera
2016-11-05, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KalleKoks
Har kommit till samma slutsats och gjort detsamma, verkar vara lätt tjänade pengar. Sitter tom och funderar på att go all in o satsa hela spargrisen, nästan så säker är jag. Oddsen är ju fortfarande mycket bra, 4 ggr pengarna verkar det förtillfället vara på flertalet spelsidor. För vart man än är och glor på nätet hör man bara trump 4 prez , go trump, donald trump 2016. Han verkar helt klart ha folket på sin sida och ett omfattande stöd. Den enda risken jag egentligen ser är att det sker röstfusk eller att systemet på något annat sätt stjäl vinsten.

Funderar också i detta nu på att satsa mera cash på Trump.Överoddset på honom på flertal ställen är helt odiskutabelt.
Jag har bakgrund som semipro bettare och detta överodds är utan tvivel ett av de grövsta jag skådat sista fem åren.
Vad beror det på?
Jag antar att MSMs inflytande på vanligt folk fortfarande är övergripande.Det finns ingen annan rimlig förklaring till att en chans omkring 50 procent spelas till 4 och över..det är sjukt.
Fina överodds på vissa delstatsspel finns också att tillgå.
Jag överväger att dubbla min exponering.Det är ju sådana här odds som skall spelas..och spelas ordentligt.
Citera
2016-11-05, 23:09
Medlem
PilotHockeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vallasand
Ok, tack! Men hur vet man att den "anonyma kvinnan" har kopplingar med Clinton? Har nån outat vem det var eller? Edit: Aha, såg att det var den anynoma kvinnans advokat. Vem är det? På vilket sätt arbetar han för Clinton?

Hur ser opinionssiffrorna ut nu? Har Trump nån chans?

Det är en kvinna som är advokat.

Kvinnan är en nära vän till Hillary. Hon har donerat till Clinton-parets fond och var somsagt en delegat åt Hillary på Demokraternas konvent i somras.

Kvinnan har dragit fram en massa kvinnor som hävdar att de blivit våldtagna av Trump för 20-30 år sedan nu helt plötsligt. Ingen av dem har gjort något mer än att gå ut med det i media, de har inte gjort en polisanmälan eller öppnat ett stämmomål emot Trump.

Kvinnans (Gloria Allred) dotter (Lisa Bloom) har nu även gått ut med detta om 13-åringen, men helt plötsligt så la man ner hela alltet, troligtvis för att det inte fanns någon överhuvudtaget utan det var ett försök av dessa extrem feminister att pracka ner på Trump.

Det är därför CNN, FOX, NBC m.fl. inte rapporterar om det. Aftonbladet var snabbt ute att göra det dock

Angående undersökningarna så är det i stort sett lika i varje undersökning. Några visar + för Trump och några för Clinton.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in