2016-11-05, 22:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Tex de som betecknar sig som
Varken eller.

Freja Lindberg kallar sig aktivt "hen". Transpersoner kan också uppleva att de har en dragning åt det ena, men upplever sig ibland som ett tredje kön.

Ändå har de antingen en kuk eller fitta som du uppriktigt uttryckte det. Sexuell läggning har väl inget att göra med det ena eller andra.

Förklara för mig hur du får det till ett tredje kön? Menar du att en bög är född med klitoris i röven eller vadå?
Citera
2016-11-05, 22:50
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan99
Ändå har de antingen en kuk eller fitta som du uppriktigt uttryckte det. Sexuell läggning har väl inget att göra med det ena eller andra.

Förklara för mig hur du får det till ett tredje kön? Menar du att en bög är född med klitoris i röven eller vadå?
Fast det har inte med sexuell läggning att göra. orkar ärligt inte köra en föreläsning om det här.
Citera
2016-11-05, 22:51
Avslutad
Citat:
Fast det har inte med sexuell läggning att göra. orkar ärligt inte köra en föreläsning om det här.

Föreläsning? Du har inget att komma med, erkänn det.
Citera
2016-11-05, 22:57
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Föreläsning? Du har inget att komma med, erkänn det.

Det finns gott om
Personer som är födda med ett specifikt könsorgan men de kan känna att de är både och. Inte konstigare än så, det är vad som avses med "ett tredje kön", inte hur deras genitalier ser ut.
https://instagram.com/p/BJQszZIA5PP/
Citera
2016-11-05, 22:59
Avslutad
Citat:
Det finns gott om
Personer som är födda med ett specifikt könsorgan men de kan känna att de är både och. Inte konstigare än så, det är vad som avses med "ett tredje kön", inte hur deras genitalier ser ut.

Ok så du menar att homosexuella är ett tredje kön, var det så svårt att komma till skott?
Citera
2016-11-05, 23:08
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ok så du menar att homosexuella är ett tredje kön, var det så svårt att komma till skott?
Nej det menar jag inte.
Citera
2016-11-05, 23:13
Avslutad
Citat:
Nej det menar jag inte.

Vad menar du då? Jag försöker komma underfund med vad det tredje könet är men får inga svar av en förmodad sakkunnig person som du.
Citera
2016-11-05, 23:21
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Vad menar du då? Jag försöker komma underfund med vad det tredje könet är men får inga svar av en förmodad sakkunnig person som du.
Jag har ju redan sagt det, men du köper det inte. Personer som själva inte upplever sig som det ena eller andra. Dvs födda med ett biologiskt kön, men de betecknar sig själva inte som det ena eller andra, också oavsett vem
Eller vilka de attraheras av.

Vissa kallar sig själva queer i det här sammanhanget, andra något annat.
Citera
2016-11-05, 23:31
Avslutad
Citat:
Jag har ju redan sagt det, men du köper det inte. Personer som själva inte upplever sig som det ena eller andra. Dvs födda med ett biologiskt kön, men de betecknar sig själva inte som det ena eller andra, också oavsett vem
Eller vilka de attraheras av.

Vissa kallar sig själva queer i det här sammanhanget, andra något annat.

Håller inte med dig. Oavsett kön och läggning så finns det inget tredje kön. Det kan inte finnas ett alternativ vetenskapligt sett förutom hermafroditer som fysiologiskt sett är födda med både kuk och fitta.

Alla andra: Ursäkt för grovt ordbruk men Buffymylove drog till med det först.
Citera
2016-11-05, 23:36
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Håller inte med dig. Oavsett kön och läggning så finns det inget tredje kön. Det kan inte finnas ett alternativ vetenskapligt sett förutom hermafroditer som fysiologiskt sett är födda med både kuk och fitta.

Alla andra: Ursäkt för grovt ordbruk men Buffymylove drog till med det först.
Du behöver inte hålla med mig. Det är hur personerna beskriver sig själva och oavsett om du eller jag tycker annat så är det upp till dem.
Citera
2016-11-05, 23:57
Avslutad
Citat:
Du behöver inte hålla med mig. Det är hur personerna beskriver sig själva och oavsett om du eller jag tycker annat så är det upp till dem.

Personerna du nämner är psykfall med störd ego. Försäkringskassan borde tvinga dom att åtminstone prova på arbete.
Citera
2016-11-06, 06:06
Medlem
Citat:
Könsorgan ja, men könstillhörighet är något annat.
Och det finns som bekant bara två kön att tillhöra. Vi har balle och fitta, inte balle, fitta och...., ja, vad menar du att det skulle heta, det tredje könsorganet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in