Citat:
Ursprungligen postat av
xenomorph-ball
Så länge su beskriver Yohio som "queer" på grund av hans stil så är du dömande och sätter käppar i hjulet.
Är vanligare med kvinnliga feminister i smink än manliga feminister i smink. Existerar det manliga feminister överhuvudtaget med könsöverskridande stil så länge det inte är en HBTQ person?
Dragningskraften till feminismen borde ju finnas för dessa hetero CIS-män som gillar att sminka sig om feminismen står för det du påstår att den gör.
Istället hittar vi samma gamla stilmässigt könsstereotypiska män, möjligtvis lite slitnare än vanligt, men de är väl snarare där i desperat sökande efter ligg än att de känner sig begränsade i sin roll som man.
Du gör ditt bästa och beklagar dig över tillfällen du inte kan knulla runt. Har sett dina inlägg om din "fuckbook". Du har personlighetsklyvningar.
Jag har inte betecknat yohio som queer, det är det du som gjort. Jag använder sällan den termen, vissa gör det och inte i nedsättande mening.
Jag har manliga vänner som är feminister, den ena brukar ha nagellack.
Du måste ju förstå att jag ibland skämtar här i forumet, och visst saknar jag närhet ibland, huruvida det är relevant för den här diskussionen är oklart.