Flashback bygger pepparkakshus!
2016-11-05, 12:37
Medlem
MartinStLouiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Tror du folk som röstar SD har lägre empatisk förmåga?

Kanske marginellt lägre. Men framförallt handlar det om att de inte riktigt fattar vad Angry Foreigner, Elisabet Höglund, Avpixlat, Gudmundsson, Arpi, Bali, Fria Tider, Lamotte och ett gäng andra pysslar med

Vad menar han här? Att alla utom han själv är idioter? Att Hanif och Elisabeth är nazister? Jag fattar inte.

Han verkar ha den uppfattningen ganska ofta tycker jag. Betnér verkar ju tro att han vet mest om allting och tycks alltid ha rätt. Han envisas ju fortfarande med att säga att han har rätt i sin video där han pratar om att "Sverige har aldrig varit tryggare".
Citera
2016-11-05, 21:43
Medlem
Vedklyvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Han kör ju en del egna grejer i perioder, men inte minst har väl Betnér och Soran Ismail turnerat runt med sina En skam för Sverige-föreställningar i flera år känns det som. Verkar ofta vara utsålt överallt de kommer. Nu är det En skam 2 som gäller.

Bra med bokningar fram till april 2017. http://www.enskam.se/

Ja han försörjere sig tydligen gott genom att åka omkring och pissa på Sverige.

Det går ju hem hos PK-folket. Har sett honom i flera TV-soffor, där han gullats med, tillsammans med Soran.
Citera
2016-11-06, 00:20
Medlem
Han har blivit framgångsrik på riktigt dålig komik. Att ens kalla det komik låter helt fel i mina öron. Han är som en skrämd byracka som går i andras fotspår och inte vågar något. En riktig fjant.
Citera
2017-01-21, 09:55
Medlem
TokyoBarns avatar
När blev Betnér "smittad" av PKviruset egentligen?

Kolla hur badass han såg ut förr med rakad skalle, trimmat skägg och snygga kläder, sen hände något när han blev kompis med Soran, han har sparat ut ett långt pkskägg (antagligen för att visa att det är ok att talibaner spränger bomber ibland. Men att alla med sånt skägg inte är elaka), och han har hår på huvudet.

Han ser helt förstörd ut...

Är det måhända Soran som lurat med honom på nuggets en dag, för att sedan lura honom till massa skumma möten etc.

Vi måste hitta ett botemedel till Betnér innan viruset når skelettet, då är vi körda, då vet vi att det blir en F! Röst extra.

Soran skrattar gott hemma i tvsoffan medans alla svenska julvärdar och programledare ersätts av sånna som Soran.

#RäddaBetner
Senast redigerad av TokyoBarn 2017-01-21 kl. 10:00.
Citera
2017-02-01, 14:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TokyoBarn
När blev Betnér "smittad" av PKviruset egentligen?

Kolla hur badass han såg ut förr med rakad skalle, trimmat skägg och snygga kläder, sen hände något när han blev kompis med Soran, han har sparat ut ett långt pkskägg (antagligen för att visa att det är ok att talibaner spränger bomber ibland. Men att alla med sånt skägg inte är elaka), och han har hår på huvudet.

Han ser helt förstörd ut...

Är det måhända Soran som lurat med honom på nuggets en dag, för att sedan lura honom till massa skumma möten etc.

Vi måste hitta ett botemedel till Betnér innan viruset når skelettet, då är vi körda, då vet vi att det blir en F! Röst extra.

Soran skrattar gott hemma i tvsoffan medans alla svenska julvärdar och programledare ersätts av sånna som Soran.

#RäddaBetner

Duktigt fet är han också nuförtiden. Spritplufs eller medicin?
Citera
2017-02-01, 14:37
Medlem
Om jag skulle ta och sätta ett parti som Magnus Betner så skulle jag nog säga ett mix mellan FI och V.

Dock skiter jag fullständigt i hans politiska läggning, rolig tycker jag ändå han är.
Citera
2017-02-01, 14:42
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macatho
Om jag skulle ta och sätta ett parti som Magnus Betner så skulle jag nog säga ett mix mellan FI och V.

Dock skiter jag fullständigt i hans politiska läggning, rolig tycker jag ändå han är.
Hans skämt "Sverige har aldrig varit så tryggt som det är nu" är det många som har skrattat åt.
Faktum är att Magnus Betnèr i sig själv är det största skämtet genom tiderna.
Citera
2017-02-01, 14:44
Medlem
Tycker han och Soran kan bygga sitt nya egna "Sverige". Riktigt less på fanskapet. Han var bra i början men idag vet jag inte vad det är för fel på honom.
Citera
2017-02-01, 15:38
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ormsaltaren
Tycker han och Soran kan bygga sitt nya egna "Sverige". Riktigt less på fanskapet. Han var bra i början men idag vet jag inte vad det är för fel på honom.

Du behöver inte LETA fel, hela karln är ett enda stort fel.
Tror att humor går ut på att tracka allt och alla, var så elak som möjligt, det är bara stora fjantar som är så till den milda grad vänstervridna, att dom slår knut på sig själva.
Citera
2017-02-13, 22:58
Medlem
Arethas avatar
Duscha och hitta. Svinsvårt tydligen. Släng in ETT teoripass om tvål när man tar taxikort i alla fall.

Aaah en härlig twitterroast av en knegare inför 300k+ följare. Alltid kul med de där rappa, fräscha slagen neråt
Citera
2017-03-10, 20:52
Medlem
flaess avatar
En Arg Blatte Talar sätter PK-fånen Magnus Betnér på plats:

https://www.youtube.com/watch?v=QKjS0I0584o
Citera
2017-03-17, 14:31
Medlem
Äntligen får Magnus Betnér ta mer plats i samhällsdebatten!

http://pejl.svt.se/opinionsbildaren-magnus-betner/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in