2016-11-04, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Finns det någon sida eller dylikt som plockar fram de billigaste spelarna för tillfället för SBC? Eller måste man kolla Youtube?
Här kan man se alla SBC som finns aktiva för tillfället, klickar man in på respektive SBC kan man se lagförslag som fungerar. Men tänk på att dessa ligger ju ute för alla så det är dessa lag är oftast ganska dyra att göra eftersom att många gör med samma spelare. Men man kan ju samla inspiriation från de lagen som finns om man inte vill betala dyrt. http://www.futhead.com/squad-building-challenges/
Citera
2016-11-04, 21:28
Medlem
Hur är folks åsikter kring Higuain? är rätt sugen på att köpa hem grabben.
Citera
2016-11-04, 21:36
Medlem
Boringjamesmilners avatar
Sule eller Van persie? IF-trading
Citera
2016-11-04, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tejparn1

Lirat med honom en del i draften och tycker han är rätt keff. Högrejtade strikers med relativt låg pace brukar suga rätt hårt imo. Higuain, Costa, Lewandowski... Men det kanske bara är jag.
Citera
2016-11-04, 22:03
Medlem
Kan ju vara en slump men det känns som att något hände efter uppehållet? Mött 3 spelare nu som typ struntat i matchen. Glidtacklingar och chansstötningar hela tiden. Känns som att min "skillnivå" är nollställd så jag möter nybörjare igen, typ.
Citera
2016-11-04, 22:37
Medlem
tugboatbobs avatar
Någon annan som upplever sanslösa lagg? Ter sig som att den "snabbspolar" ibland och det är fanimej omöjligt att göra något vettigt då man inte vet när sina spelare helt plötsligt är tre steg före en i tankebanorna..
Citera
2016-11-04, 22:49
Medlem
vidis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tugboatbob
Någon annan som upplever sanslösa lagg? Ter sig som att den "snabbspolar" ibland och det är fanimej omöjligt att göra något vettigt då man inte vet när sina spelare helt plötsligt är tre steg före en i tankebanorna..

sånt lagg får jag bara när jag kör pro clubs. har du öppen NAT?
Citera
2016-11-04, 23:12
Medlem
Angående till att jag helt plötsligt inte har 1 vinst på 17 matcher. Går inte passa en spelade utan att han tappar den efter första touchen i princip. Kan det vara att skillnivån för dom man möter har förändrats? Spelar precis likadant som när jag hoppade igenom divisionerna med exakt samma lag.
Citera
2016-11-04, 23:12
Medlem
Vad kan jag förbättra med mitt main team? Ligger i div 4 endast

http://www.futhead.com/squad-builder/SG7dkE0q2L00Kypw0lyCx0Xq1J0z9Px0woLi0cFHe08RIe0XB1 M06B1j/

Har 50k coins just nu att jobba på men är det någon som är värd att köpa så får jag bara spela på tills jag har råd!
Citera
2016-11-04, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrahyschan
Vad kan jag förbättra med mitt main team? Ligger i div 4 endast

http://www.futhead.com/squad-builder/SG7dkE0q2L00Kypw0lyCx0Xq1J0z9Px0woLi0cFHe08RIe0XB1 M06B1j/

Har 50k coins just nu att jobba på men är det någon som är värd att köpa så får jag bara spela på tills jag har råd!
Byt andre gomes mot gabi, samt garay mot någon annan mittback som har mer pace då pace är otroligt viktig. Skulle rekommendera varane!
Citera
2016-11-04, 23:44
Medlem
boonies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tejparn1

Tycker han är mycket bra väldigt bra avslut
Citera
2016-11-05, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riven-Ost
Lirat med honom en del i draften och tycker han är rätt keff. Högrejtade strikers med relativt låg pace brukar suga rätt hårt imo. Higuain, Costa, Lewandowski... Men det kanske bara är jag.
Jasså, han har i alla fall varit överjävlig när jag mött honom plus hans allround grymma strikerstats fick mig att börja grubbla på tanken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in