2016-11-04, 20:06
Moderator
sm910difs avatar
O'Keefe precis släppt ny video:
https://www.youtube.com/watch?v=QUylfXuELw8
2016-11-04, 20:17
Medlem
Pazuzu80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sm910dif

Är det mycket lösnäsor och dialekter i den? Jag har kommit att förvänta mig en hel del när det gäller den lille gynnarens alster!
2016-11-04, 20:21
Moderator
sm910difs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pazuzu80
Är det mycket lösnäsor och dialekter i den? Jag har kommit att förvänta mig en hel del när det gäller den lille gynnarens alster!
Det är inget storscoop, och just den här har han inte heller hypat så värst mycket. En kvinna på state department som florerar i email säger att hon inte blivit intervjuad av FBI eller journalister. O'Keefe frågar sig vad det i så fall säger om hur mycket FBI egentligen försökte i den tidigare utredningen av Clinton.
2016-11-04, 20:26
Medlem
Citat:
Ok, den videon gav inte så mycket. Det var mest en uppmaning till FBI att förhöra den där damen, som troligtvis blivit skärmt till tystnad av Hillarys stab.
2016-11-04, 20:29
Medlem
anteri17s avatar
Det verkligt intressanta är att Clinton använt privat mail länge, och att det varit känt av högre uppsatta personer.
2016-11-04, 20:30
Medlem
Pazuzu80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av botolf
Fatta vad den här soppan måste slita på hennes psyke och hälsa. Inte alls bra för en gammal människa med tidigare haft blodpropp etc att utsättas för sån stress. Jag har väldigt svårt att tro att någon av de två Clintons skulle överleva en lång utdragen rättegång. I synnerhet Bill som senast han uppträdde så sjukare ut än innan, ger honom max 12 månader.

Kul att alla tokfransar har migrerat till den här tråden! Jag har sällan sett så mycket galet spaz på en och samma skärm!

Men för att bli snäppet allvarligare. Ni vet verkligen ingenting om konstitutionell rätt. Exucutive immunity har varit en princip sedan hur länge som helst - vem som helst som gått i högstadiet i amerikansk skola vet att presidenten är immun mot straffrättsliga OCH civilrättsliga processer (det senare följer av ett HD-avgörande i en civilprocess mot Bill Clinton, så det är lite färskt) så länge hen innehar ämbetet. Det finns det väldigt bra skäl för, jämför diplomatisk immunitet. Det är helt enkelt oerhört mycket viktigare att presidenten får ägna sin energi åt världens viktigaste jobb än att anklagelser mot hen prövas omedelbart.

Kongressen kan skilja presidenten och andra federala ämbetsmän, typiskt sett domare, från deras ämbeten och därefter är det fritt fram att åtala och stämma.

Nu kan ni återgå till att skriva om Anonymous, Assange, O'Keefe och Milli Vanilli och alla andra adorable alternativ till "MSM".
2016-11-04, 20:34
Medlem
Pazuzu80s avatar
Citat:
Det är inget storscoop, och just den här har han inte heller hypat så värst mycket. En kvinna på state department som florerar i email säger att hon inte blivit intervjuad av FBI eller journalister. O'Keefe frågar sig vad det i så fall säger om hur mycket FBI egentligen försökte i den tidigare utredningen av Clinton.

Det är i och för sig något jag i så fall kan hålla med om, varför begärde man inte in alla devices från hennes staffers t.ex.? Då hade man ju med all sannolikhet kunnat lägga hela skiten till handlingarna redan i somras, eller rekommendera åtal om det varit motiverat.

Men det är ju en FBI-fadäs att lägga till samlingen, det kan ju inte ankomma på Clinton att leda förundersökningen.
2016-11-04, 20:36
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:

Du börjar bli patetisk faktiskt... man märker desperationen i dina inlägg över all skit som kommer ut om häxan...
2016-11-04, 20:38
Medlem
heiss avatar
Bill Kristol: More Hidden Voters For Hillary Clinton Than Donald Trump | Morning Joe | MSNBC
https://www.youtube.com/watch?v=2__ESk5cXRY
Whoo slow down Bill!! Vad är de så rädda för?
2016-11-04, 20:39
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heis
Bill Kristol: More Hidden Voters For Hillary Clinton Than Donald Trump | Morning Joe | MSNBC
https://www.youtube.com/watch?v=2__ESk5cXRY
Whoo slow down Bill!! Vad är de så rädda för?

MSNBC känns ju som en trovärdig källa!
2016-11-04, 20:43
Moderator
sm910difs avatar
Citat:
Det är i och för sig något jag i så fall kan hålla med om, varför begärde man inte in alla devices från hennes staffers t.ex.? Då hade man ju med all sannolikhet kunnat lägga hela skiten till handlingarna redan i somras, eller rekommendera åtal om det varit motiverat.

Men det är ju en FBI-fadäs att lägga till samlingen, det kan ju inte ankomma på Clinton att leda förundersökningen.
En fadäs är blott ett misstag - ett uppsåtligt underlåtande att granska de politiker man har i uppdrag att granska är korruption. En genomgående korrupt struktur inom de federala myndigheterna ansvarar ytterst den verkställande makten för. Obama och Loretta Lynch. Lycka till att försöka frikoppla Clinton och DNC från dem båda.
2016-11-04, 20:46
Medlem
bludderbladders avatar
Desperationen är total i Häxans läger nu när det är uppenbart att svarta kommer röstvägra. De skickar ut Obongo för att köra rena väckelsemöten.

Blablabla......Amen
Blablabla......Amen

Hysteriskt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in