2016-11-03, 13:49
Medlem
Singapore Alert!!!

Svar till Ari Widell från MONETARY AUTHORITY OF SINGAPORE

http://kusetukset.blogspot.de/2016/11/onecoin-mas-responded-to-my-report.html?m=1
Citera
2016-11-03, 13:52
Moderator
HelgeBuks avatar
Det här var sjukt kul! Jag trodde loser71 skulle försvinna ur tråden utan ett pip. Vet inte om jag ska bli imponerad eller förskräckt.
Citera
2016-11-03, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loser71
Hahaha.....ni är väl för goa allihop, men tack för att ni ville delta i mitt experiment.

Helt rätt, 2 fejkade Executed är inklistrade i bilden, dom var Pending, men som bilden visar är 5 Executed riktiga, så det faller ut fler Executed än Pending.

Varför gjorde jag detta då....?
Jo jag ville se hur hög den tekniska kunskaperna är bland er läsare, och jag kan konstatera
att den är hög, imponerande.

Då Pellets allt som oftast efterfråga Skärmdumpar så ger det en fingervisning
att det bara funkar att lägga ut äkta dumpar och
försök att fejka avslöjas, så då vet ni det också!

SÅ TACK för ert engagemang....!!!!
Du missade det jag skrev - eftersom din iq är obefintlig.

ALLA dina uttag är fejkade!

Så - skall du bevisa att du tar ut pengar - eller ska du försvinna från tråden?
Citera
2016-11-03, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattej
Att bilden du visade skulle vara manipulerad, det visste alla i denna tråden att den skulle vara redan innan du laddade upp den.

Precis som allt annat du ljuger om.

Jo det förstod jag med, men det var ändå intressant att få göra detta experiment. Människor som bara läser och inte skriver i vanliga fall tar chansen att visa sina kunskaper de har om IT i tråden. Det ger en större mångfald i tråden än bara läsa skvallertanternas inlägg.

Citat:
Hur många har du under dig i varje ben?

Har du funderat på hur dessa människor ska reagera när det går upp för dom att du lurat in dom i denna scam?
Jadu, som sagt var vi var många som hoppade på Onecointåget tidigt. Så de vänner som jag tog med i början har liksom jag sett till att ta ut så alla har sina insatser tillbaka plus en bra slant till.
Jag har aldrig hört från mina vänner att dom ser Onecoin som ett scam, tvärtom, händer det fortfarande att dom tackar mig för att dom fick chans till detta.

Citat:
Även om dom är i samma klass som dig rent IQ-mässigt så kommer dom garanterat att upptäcka det till slut.

Med tanke på att deras brist på förmåga att tänka logiskt och rationellt så kan du ju lätt räkna med att dom kommer vilja kräva tillbaka sina pengar på något sätt och när dom upptäcker att det inte går. Ja, då ska ju någon straffas.
Man kan inte tänka så. När man hoppar på ett sådant nytänk som Onecoin så får man tänka att man ALDRIG ska satsa mer pengar än man har råd att förlora. Det finns ju hur många spelbolag som helst ute på arbetsplatserna, men inte tänker man väl då att nån ska straffas för att hästarna inte springer som man vill, och man ska ha pengarna tillbaka....herregud hur tänker du...?
Nä man hoppas och tror och förlust efter förlust ......eftersom man har hoppat på frivilligt.

Citat:
Ja, just det... Det är ju lilla bedragaren Loser71 som ska få smaka på hämndbegäret från dessa lobotomerade klappmongos.

Lycka till. (självklart var mitt "lycka till" ironiskt. Önskar dig verkligen allt ont.)
Nejdå, du behöver inte vara orolig för mig, jag klarar mig, finns inget hämndbegär, bara TACKSAMHET.....men tack för din omtanke....
Citera
2016-11-03, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HelgeBuk
Det här var sjukt kul! Jag trodde loser71 skulle försvinna ur tråden utan ett pip. Vet inte om jag ska bli imponerad eller förskräckt.
Hahaha......nädu, varför skulle jag det.....ni underskattar mitt IQ, jag har en gedigen akademisk utbildning bakom mig. (Nej Pellets jag tänker inte lägger inte ut ngr betyg på det...!)

Jag tycker du ska bli imponerad....hahaha.....!
Citera
2016-11-03, 14:53
Medlem
Citat:
Hahaha......nädu, varför skulle jag det.....ni underskattar mitt IQ, jag har en gedigen akademisk utbildning bakom mig. (Nej Pellets jag tänker inte lägger inte ut ngr betyg på det...!)

Jag tycker du ska bli imponerad....hahaha.....!
Imponerad av en ConArtist som du?
Icke!
Hittils har du inte bevisat att du har en "gedigen utbildning".
Den info som jag lägger är baserad på fakta som även du borde ta in.
Viktig info.Som går direkt till NOA. Soon sitter du med skägget i brevlådan....
http://kusetukset.blogspot.de/2016/1...eport.html?m=1
Citera
2016-11-03, 14:57
Medlem
mjps avatar
Jag har en kompis som känner en kille som bodde i Norge när det startade!!
Han har lyckas grymt bra och (alla) vet att han är god för hur mkt som helst😀
Citera
2016-11-03, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slubbers
OneLife.eu låter meddela;

"IMPORTANT CHANGES TO PAYMENT PROCEDURE!
PLEASE NOTE THAT WE HAVE IMPLEMENTED A NEW PAYMENT PROCEDURE, WHICH WILL IMPROVE THE QUALITY OF OUR SERVICES. NOW WHEN YOU CHOOSE TO PURCHASE OR UPGRADE A PACKAGE FROM YOUR BACK-END BY USING THE “BANK WIRE” METHOD, YOU WILL RECEIVE A PROFORMA* INVOICE.
AT THE BOTTOM OF THE INVOICE YOU WILL SEE A PAYMENT DESCRIPTION. PLEASE COPY THE EXACT TEXT IN THE DESCRIPTION IN YOUR PAYMENT. DO NOT INCLUDE ANY OTHER INFORMATION OR COMMENTS, AS THIS WILL RESULT IN DELAYS WITH YOUR PAYMENT'S PROCESSING.
IF YOU HAVE ANY QUESTIONS, PLEASE CONTACT ACCOUNTING@ONELIFE.EU FOR MORE INFORMATION."

Tänkte uppgradera mitt rookie pkt till Supreme package, men det verkade inte fungera att betala via bankwire. konstigt..ville verkligen bli Biljonär..

Jag har precis hjälp ngr att betala enligt ovan, inga problem, så visst ska du uppgradera ditt gratis paket Rookie till ett annat paket, men nåt Supremepackage finns det INTE....du får nog uppgradera dig lite och hänga med i alla de nya paketen som kommit.
Så ge inte upp din dröm.....

Hur mycket hade du tänkt köpa för....?

Onecoin är precis som jag, hur hårt motstånd man än möter så hittar man nya lösningar.

Detta nya betalsätt säkerställer nu att pengar för de olika paketen kommer in, nu kan det frysa bankkonton bäst dom vill.......
Citera
2016-11-03, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjp
Ja du ser, Hälsa till honom och Gratulera....!!
Citera
2016-11-03, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjp

Att profitera på andra människor är ingen definition på att" Lyckas...."
Citera
2016-11-03, 15:04
Medlem
Citat:
Jag har precis hjälp ngr att betala enligt ovan, inga problem, så visst ska du uppgradera ditt gratis paket Rookie till ett annat paket, men nåt Supremepackage finns det INTE....du får nog uppgradera dig lite och hänga med i alla de nya paketen som kommit.
Så ge inte upp din dröm.....

Hur mycket hade du tänkt köpa för....?

Onecoin är precis som jag, hur hårt motstånd man än möter så hittar man nya lösningar.

Detta nya betalsätt säkerställer nu att pengar för de olika paketen kommer in, nu kan det frysa bankkonton bäst dom vill.......

Att pengar går in har väl sällan varit ett problem för OneCoin... det är väl snarare andra vägen som det till 90% av gångerna det är stopp.
Citera
2016-11-03, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellets
Du missade det jag skrev - eftersom din iq är obefintlig.

ALLA dina uttag är fejkade!

Så - skall du bevisa att du tar ut pengar - eller ska du försvinna från tråden?
Hur skulle denna tråden se ut om INTE jag fanns här, då skulle besökssiffrorna snart går ner, Ännu mer.....
Se Alexa:
http://www.alexa.com/siteinfo/flashback.org

Jämför gärna med Onelife
http://www.alexa.com/siteinfo/onelife.eu

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här