Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-11-03, 12:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av korvbenke
Menar det ! så jävla uppenbart att jag till och med tror kyrkans anhängare till och med ser igenom detta! och kommer rösta på Trump bara för detta
Självklart.

Clinton har gått in i "gör vad som helst" fasen nu, dom har inte haft någonting att ge sen valet började, allt har varit en hoax och halvsanningar. Allt från bussa in "demonstranter" till kasta eldbomber in i GOP kontor och tända eld på kyrkor. Som tur är så har det Amerikanska folket vaknat till något och går inte på dom kriminella taktikerna.

Nu återstår det bara att se ifall Soros/sionist/Clinton/Bush/Goldman/Citi/Saudi arabiens maskiner kan raka tillräckligt många röster för att sno valet, banan republik style. annars ser det väldigt bra ut för Mr. Trump.

Trump har mycket jobb framför sig om han vinner. Som sagt, banan republik, Cucksen och demokraterna kommer inte samarbeta.

#DrainTheSwamp . Ut med dom, allihop. Hillarys huvud hade ju passat bra på en påle någonstans tillsammans med obamas
2016-11-03, 12:15
Bannlyst
Det blir nästa mål efter nov 9 Ta över GOP helt och rensa ut alla Kristols, Ryans m.fl. Trump har en större plan på G som han inte har nämnt så mycket för att det skulle splittra GOP ännu mer. Men stor rensning på G. Huset och Senaten ska fyllas med riktiga freedom fighters
2016-11-03, 12:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn
NRK hänvisar till en ny poll från Ipsos/Reuters nu på morgonen där Hillary leder med 6 %. WTF!?

https://www.nrk.no/nyheter/clinton-oker-pa-ny-meningsmaling-1.13209222

Mkt märklig poll, då Trumpen har momentum just nu. Och det här med våldtäktsanklagelserna. Det skulle alltså skett 1994, anmälan kom in för 4 månader sedan & en presskonferens skulle hållits igår men blev inställd pga påstådda hot...

Reuters total hoax, företaget ska göra sig av med 2000 anställda, det går utför. Är i tanken för hillary också.
2016-11-03, 12:30
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fitz-hume
Jag ber om ursäkt till alla som kommit hit, men kvinnan är fruktansvärt rädd. Det här har drabbat alla kvinnor jag har försvarat mot Donald Trumps övergrepp.

Det låter troligt den enda anledningen och det vet du också din krigshetsare är för att där inte finns någon då är det lättare att komma med en patetisk ursäkt.

Citat:
Ursprungligen postat av Swan65
Banan republik.. Eftersom jag är globalisyjudeelitbankmaffia så vill jag gärna påpeka hur dåligt Trumpväljare stavar. Hillarys väljare har i regel gått ut grundskolan https://morningconsult.com/2016/07/28/poll-educated-voters-favor-clinton-trump/

Märkligt egentligen när normalt sätt så brukar republikanerna attrahera högskoleutbildade. Men svaret finns förstås i Trumps osedvanligt låga nivå vad gäller syntax och innehåll.
Vissa källor hävdar 4e klass
http://nypost.com/2016/03/17/donald-trump-speaks-at-a-fourth-grade-reading-level/

Vissa hävdar under 6e klass

https://www.washingtonpost.com/news/morning-mix/wp/2016/03/18/trumps-grammar-in-speeches-just-below-6th-grade-level-study-finds/

Kanske därför han är så populär här, nästan alla förstår vad han säger! Heu-facking-ureka!

Haha ännu roligare är ju när ni den toleranta vänstern som har ett iq lägre än somalier länkar till propaganda medier som någon slags källa

Är Goebbels din idol?
Senast redigerad av korvbenke 2016-11-03 kl. 12:33.
2016-11-03, 12:54
Medlem
Illuminati4Reals avatar
Ni som påstår att Trump anhängare är dumma. Är det intelligent att leva efter devisen "follow the money"? Där man samtidigt startar ett globalt krig där vi alla riskerar att utplånas. Stormakten Ryssland tillsammans med Kina kommer nämligen aldrig att infinna sig i globalisternas slutmål.
2016-11-03, 12:55
Medlem
DaddyD2s avatar
Citat:
Det känns hedrande att se mitt användarnamn återges i nynazistens/ryssens beklagande och sorgliga genmäle i sitt försvar av Rysslands lille maskot Trump.

Angående Trumps barnvåldtäkt:
http://www.svd.se/kvinna-anklagar-donald-trump-for-barnvaldtakt

Jag ber om ursäkt till alla som kommit hit, men kvinnan är fruktansvärt rädd. Det här har drabbat alla kvinnor jag har försvarat mot Donald Trumps övergrepp.
Skriker ju påhittad historia om det här. Hon kommer ut som anonym, och när hon väl ska visa ansiktet så har hon, trots sin anonymitet, mottagit flera dödshot och måste ställa in.

Att hon som 13-åring ska ha närvarat på en fest hos Jeffrey Epstein låter bara som bullshit. Jeffrey Epstein är en känd pedofil, men har inga nära kopplingar till Trump. Däremot så har han nära kopplingar till både Hillary och Bill Clinton som båda har varit på Epstein privata ö vid ett flertal tillfällen, den så kallade "Sex Slave Island".

Så det är mest troligt bara ett sätt att distrahera folk från Bill Clinton och i stället försöka göra Trump till en måltavla. Om hon nu tog emot en massa hot så finns det sätt att skydda vittnet. Hennes advokat är öppen Hillary-supporter och medverkar ofta på demokratkanalerna NBC, MSNBC och CNN. Så den här storyn är med 95% sannolikhet bara påhittad och används enbart för att förvirra väljarna.
2016-11-03, 12:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyD2
Skriker ju påhittad historia om det här. Hon kommer ut som anonym, och när hon väl ska visa ansiktet så har hon, trots sin anonymitet, mottagit flera dödshot och måste ställa in.

Att hon som 13-åring ska ha närvarat på en fest hos Jeffrey Epstein låter bara som bullshit. Jeffrey Epstein är en känd pedofil, men har inga nära kopplingar till Trump. Däremot så har han nära kopplingar till både Hillary och Bill Clinton som båda har varit på Epstein privata ö vid ett flertal tillfällen, den så kallade "Sex Slave Island".

Så det är mest troligt bara ett sätt att distrahera folk från Bill Clinton och i stället försöka göra Trump till en måltavla. Om hon nu tog emot en massa hot så finns det sätt att skydda vittnet. Hennes advokat är öppen Hillary-supporter och medverkar ofta på demokratkanalerna NBC, MSNBC och CNN. Så den här storyn är med 95% sannolikhet bara påhittad och används enbart för att förvirra väljarna.

Anklaga motståndaren för det dom själva är skyldiga till. Det här är en välkänd taktik som står med i Saul Alinskys rules for radicals -En av Clintons största idoler.

Trump våldtar små barn -Nej, Clinton skyddade en våldtäktsman efter att han våldtagit en 12 åring.
Trump är bästa kompis med Epstein -Nej, men Bill har setts till flera gånger med honom.

osv osv. :P Omvänd psykologi.
2016-11-03, 13:03
Bannlyst
Sebastian Gorka om Trump och valet nästa tisdag.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10154642791576585&id=73876158 4&refsrc=http%3A%2F%2Ft.co%2FfKESQmkwMy&_rdr
2016-11-03, 13:16
Medlem
C.B.G.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBiden
Börjar bli så tröttsamt med alla judekonspirationer. Kan det inte bara vara så att mäktiga personer i största allmänhet gör lite som de vill och konspirerar som de behagar? Kan etablissemanget inte bara vara just etablissemanget, utan måste man blanda in judar hela tiden?!?! [spoiler]Samtidigt dodga du att svara på det tidigare inlägget, så skulle gärna vilja veta mer. Vem styr Jared Kushner? Vad har han för "judeagenda"? Vad har Ivanka trump för "judeagenda"?

Jag antar att om man gräver litet kommer man att hitta flera judar i Trumps läger. Eftersom jag inte hör till de judefixerade har jag inte gjort det men jag vet iaf att Trumps högra hand i valkampanjen, Miller någonting, förmodas vara jude. Men det är väl som alltid med antisemiterna. De judar som har fel åsikter hör till den organiserade judenheten medan de övriga alltid bortförklaras med någonting annat. Jag antar att det hör till sjukdomsbilden.

För övrigt anser jag att alt-rightrörelsens inverkan på Trumps framgångar är grovt överdrivna. Det är istället helt vanliga människor som stöttar honom. Människor som prioriterar jobb, ekonomi, lag och ordning och krafttag mot korruptionen inom etablissemanget.

Min egen drivkraft är att om Trump vinner och sköter sina kort rätt, kan det även få positiva återverkningar för västeuropa så att vi kan börja ta tillbaka våra länder från pk-dårarna.
2016-11-03, 13:19
Medlem
Zaedrewss avatar
Den här taktiken var det liksom som redan nu kom ut i den där videon för någon vecka sedan. Demokrater drar sig inte för några medel så sa de. Lagliga eller ej. Två klara bevis på det då först nu en "kvinna" som nog inte finns ens sedan har några demokrater bränt ner en kyrka. Kommer nog bli en hel del av den varan framför när desperationen växer sig allt större. Gudskelov är nu amerikanska väljare rätt vana med sådana här false flag och BS.
2016-11-03, 13:27
Medlem
bludderbladders avatar
Citat:
Det känns hedrande att se mitt användarnamn återges i nynazistens/ryssens beklagande och sorgliga genmäle i sitt försvar av Rysslands lille maskot Trump.

Men, men, men hon var ju anonym?! Och om hennes anonymitet röjts vet ju tom idioter att man måste ut med infon så fort som möjligt för sin egen säkerhet. Du verkar inte lite lättlurad. Tom Trumphatarmedia har ju inte ens tagit i historien med tång. Ta av foliehatten. Och vad tycker du om Pinchuk förresten?
2016-11-03, 13:42
Medlem
PilotHockeys avatar
Citat:

Fast advokaten ifråga är stark #NeverTrumper och väldigt hängiven Hillary supporter så detta blir lika relevant som att Trumps kampanjchef kritiserar Hillary för något. Ingen lyssnar på det.

Sorgligt dock att demokraterna tar till fulknep med fejkade kvinnor för vad är det nu, 17:e gången i rad. Patetiskt.

Citat:
Ursprungligen postat av DaddyD2

Exakt! Mycket välformulerat! Hade inte kunnat skriva det bättre själv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in