Flashback bygger pepparkakshus!
2016-10-29, 20:56
Medlem
49450s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WayneClooney
Känns som hon sitter fast i någon form av tonårsuppror. Tycker fortfarande det är fortfarande spännande och rebelliskt med sex och könsord.
Precis. Läste att aftonbladet hyllar detta som modigt. Isf är alla tonåringar modiga och särskilt alla omogna 27åringar som lever i en bubbla. Nej det blir förmycket bullshit.
Citera
2016-10-29, 21:28
Bannlyst
Hur kommer de sig att hon har blivit sån bajare när hennes mamma är förknippad av MFF och bland annat håller i ''MFFare i Stockholm'' Är det ett nytt påfund eller alltid gjort det?
Citera
2016-10-29, 21:45
Medlem
NygammalValss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WayneClooney
Hur kommer de sig att hon har blivit sån bajare när hennes mamma är förknippad av MFF och bland annat håller i ''MFFare i Stockholm'' Är det ett nytt påfund eller alltid gjort det?

Tufft att låtsas vara född på Söder vet du...
Citera
2016-10-30, 00:41
Är hon inte lite väl "på' Danny i Så mycket bättre? Vad säger Molly om det..
Citera
2016-10-30, 09:57
Medlem
Talade ut i Aftonbladet att hon gjorde abort en vecka innan inspelning och ville bara bort från inspelningen. Lite snygg är hon iallafall.
Citera
2016-10-30, 22:30
Medlem
Wutnoshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av listigtjej
Är hon inte lite väl "på' Danny i Så mycket bättre? Vad säger Molly om det..

De är bara goda vänner, vilken båda två pratade mycket om under och efter inspelningen.
Citera
2016-11-03, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NygammalVals
Hon är en talanglös nolla som endast har blivit omtalad pga av sitt efternamn = sin mor.
Tror det är extremt få av de som lyssnar på henne som har någon aning om vem hennes morsa är.
Citera
2016-11-04, 13:01
Medlem
Black.Lipss avatar
Ni som påstår att hon lever lite på sin mors namn. Överskattar ni inte ungdomars bildning gällande annat än senaste popkulturen?
Citera

Moderatormeddelande

Postat av Moll-E 2016-11-04, 15:38
Avslutat konto
Fokus för tråden är skvaller om Josefin "Little" Jinder. Åsikter om hennes musik avhandlas i (FB) Musik: allmänt och vad ni tycker och tänker om hennes utseende samt postandet av bilder och/eller filmklipp på henne tar ni i (FB) Modeller, paparazzi och kändisbilder.

/Moderator

2016-11-04, 19:31
Medlem
another-devils avatar
Lilla jidder var väl ihop med Maggios expojkvän Nils tull (hoffmaestro) men är nu ihop med zackarias zackrisson (bror till lycke Li).

-lilla jidder samlar på halvkändisar?
Citera
2016-11-04, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Black.Lips
Ni som påstår att hon lever lite på sin mors namn. Överskattar ni inte ungdomars bildning gällande annat än senaste popkulturen?
Sannerligen.
Jag skulle våga chansa på att 95% av svenskar i 20-års åldern inte kan peka ut Åsa Jinder på bild.
Jag hade själv bara hört namnet, hade ingen aning om vad hon hölll på med.
Citera
2016-11-04, 22:09
Medlem
Studsbolls avatar
Jag har hört att det svallras om att Lilla Jidder sjunger med en bebisröst och att riktiga artister säger att hennes kändisskap bara beror på hennes mammas förtjänster. Jag har också hört från säkra källor att hon behöver ett kilo smink för att se normal ut. Själv har jag aldrig träffat damen så det är bara skvaller jag hört!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in