2016-11-02, 20:18
Medlem
Det är stor åldersskillnad mellan mig och mannen jag träffat ett tag nu samtidigt är jag oskuld. Jag kan inte så mycket om sexuella begrepp tex vet jag inte va skillnaden är mellan orgasm och att man kommer o andra liknande saker, ett till exempel är när man hör att nån äldre man inte funkar längre sexuellt, va menas då?

Vilka sexuella problem kan en äldre man ha?
Senast redigerad av Bokstava 2016-11-02 kl. 20:22.
Citera
2016-11-02, 20:38
Medlem
NiccoJs avatar
Äldre som i 40, 50 eller 60+?
Jag gissar att du som oerfaren kanske är 20 och hoppas att du inte låter någon med dubbla din ålder bli först på bollen...
Om han är över 60 får du passa på de gånger han styvnar till...
Citera
2016-11-02, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Äldre som i 40, 50 eller 60+?
Jag gissar att du som oerfaren kanske är 20 och hoppas att du inte låter någon med dubbla din ålder bli först på bollen...
Om han är över 60 får du passa på de gånger han styvnar till...

Vi är 31 o 50, varför inte först på bollen?
Citera
2016-11-02, 21:16
Medlem
Ligg med vem du vill. att man kommer / får orgasm är samma sak.

Om en man "inte funkar" betyder det att han har svårt att få stånd. Det finns gubbpiller till sånt.

Citat:
Ursprungligen postat av Bokstava
Vi är 31 o 50, varför inte först på bollen?
Citera
2016-11-02, 23:02
Medlem
Jag har varit med många äldre män 50-60+år. Det som varit största problemet är att bli och vara hård länge. Annars funkat ganska bra, min stammis KK är typ 60 snart är hård och nice hela tiden
Citera
2016-11-02, 23:38
Medlem
bithaxs avatar
För mig som är under 30 är det dock ändå ett problem att få och behålla ståndet, så jag vet inte hur det skall bli när man är 50. Antar att man är helt impotent då.

Min sexualitet var nog som bäst mellan 12 och 20, sen gick det utför.
Citera
2016-11-03, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bithax
För mig som är under 30 är det dock ändå ett problem att få och behålla ståndet, så jag vet inte hur det skall bli när man är 50. Antar att man är helt impotent då.

Min sexualitet var nog som bäst mellan 12 och 20, sen gick det utför.

Har du stor kuk?
Citera
2016-11-03, 12:07
Medlem
Jag har en KK på 50+ och ja det är kanske just hårdheten men vi har så sjukt varierat sex med extremt mycket lek, vi håller ju på i flera timmar och ingen gång är den andra lik i stort sett, så det är inget som märks av egentligen
Men har man bara helt vanligt sex rakt upp och ner så kanske det märks av på ett annat sätt, I don't know.
Citera
2016-11-03, 12:13
Bannlyst
Vad är det med just kvinnor och äldre män? Perversa åldersskillnader man läser om. Alla problem i boken är svaret på frågeställningen.
Citera
2016-11-03, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heuristik
Vad är det med just kvinnor och äldre män? Perversa åldersskillnader man läser om. Alla problem i boken är svaret på frågeställningen.

Kvinnor är lösaktiga luder som knullar allt och alla? 50-100 kukar i alla åldrar innan 30 är faktiskt inte ovanligt. Lite motbjudande faktiskt.

För att svara på TS så går ju oftast fysiken ner med åldern, även testosteronnivåerna går ner. Ja det mesta går ner, även dopaminnivåer vilket medför svagare erektion och mindre uthållighet i sängen.
Senast redigerad av VillJalentine 2016-11-03 kl. 12:22.
Citera
2016-11-03, 19:02
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heuristik

Uppenbarligen finns det lika många män som gillar mycket yngre kvinnor. Det är väl minst lika perverst?
Citera
2016-11-03, 19:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av handtralala
Uppenbarligen finns det lika många män som gillar mycket yngre kvinnor. Det är väl minst lika perverst?

Att en ung tjej kan tänka sig knulla gubbar är betydligt mer perverst (onaturligt) än att en gubbe tar yngre tjejer före tanter. Konstigt vore annat.
Senast redigerad av Heuristik 2016-11-03 kl. 19:51.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in