2016-11-02, 14:00
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Så varför tjatar kvinnor på män? Jo för att de hade hoppats på att få ut något av relationen. De inser inte att de som vuxna människor ska reda sig själva.

Med allt som det innebär.

Kvinnor tjatar på män för att de tycker att männen ska bry sig lika mycket om hemmet som de själva gör. Vilket vi aldrig kommer göra.

Vi kan leva i en postapokalyptisk grotta, och när vänner i förhållanden kommer över så blir det föremål till skratt och vi dricker bärs med varandra i denna grotta och gottar sig över all härlig kaos medan vi spelar spel, mma, eller maratontittar på asiatiska skräckfilmer (ingen vill återvända till sambons perfekta hem, ingen vill återvända till verkligheten).

Ifall du inte klarar av att reda ut det, att män ska behöva anpassa sig till kvinnans ideal av perfekta hem och tråkiga vardagsscheman, då är det något som kommer leda till djup olycka då kvinnor också är olyckligare när de är ensamma än vad män är.

Unga kvinnor kommer bara användas för sex, allt fler blir singlar för evigt och kvinnor kommer fortsätta bli olyckligare. Så kommer det bli, inget kan stoppa utvecklingen.
Citera
2016-11-02, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Kvinnor tjatar på män för att de tycker att männen ska bry sig lika mycket om hemmet som de själva gör. Vilket vi aldrig kommer göra.

Vi kan leva i en postapokalyptisk grotta, och när vänner i förhållanden kommer över så blir det föremål till skratt och vi dricker bärs med varandra i denna grotta och gottar sig över all härlig kaos medan vi spelar spel, mma, eller maratontittar på asiatiska skräckfilmer (ingen vill återvända till sambons perfekta hem, ingen vill återvända till verkligheten).

Ifall du inte klarar av att reda ut det, att män ska behöva anpassa sig till kvinnans ideal av perfekta hem och tråkiga vardagsscheman, då är det något som kommer leda till djup olycka då kvinnor också är olyckligare när de är ensamma än vad män är.

Unga kvinnor kommer bara användas för sex, allt fler blir singlar för evigt och kvinnor kommer fortsätta bli olyckligare. Så kommer det bli, inget kan stoppa utvecklingen.

Men jag förväntar mig ingenting av män. Hur mycket mer är det att reda ut då menar du?
Citera
2016-11-02, 14:06
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Kvinnor är helt oersättliga på alla plan även sex.

Det finns en lag som säger:

Ju mer endera könet hyllar det andra desto bättre går ett land.

Alltså ju mer kärlekssånger och dyl. det finns desto bättre , enligt vad jag tror.

Låter troligt. Förutom Håkan Hellström (som jag tror cyniskt manipulerar avsaknaden av produkt med sina plagiattexter) så har vi väl slutat med tramset att sjunga vackert om kvinnor. Nu är allt deathmetal och liknande det män producerar, musik åt andra män.

Kvinnor sjunger deppiga postmoderna popballader som ofta handlar om hur de dansar ensamma och ibland hjältemodigt om hur de inte behöver någon man.
Citera
2016-11-02, 14:09
Medlem
Citat:
Det här inlägget säger bara att män inte vet vad de själva vill ha.

Men ok, din mamma är kanske ful men det blir alla kvinnor med tiden.

Jag skrev ju precis vad män vill ha.
Citera
2016-11-02, 14:11
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Men jag förväntar mig ingenting av män. Hur mycket mer är det att reda ut då menar du?

Det är bra, har du någon lösning åt unga kvinnors psykiska ohälsa?

Jag skulle rekommendera meditation och att avsluta sociala medier som påminner om de få lyckliga i förhållanden som projicerar deras lyckligaste små familjemoment för att få alla ensamma kvinnor att må dåligt.

Att gymma och äta hälsosamt är också mycket bra, och ha något projekt; jag skriver fiktion och försöker alltid gå någon utbildning (typ random skit som att lära något nytt språk).

Jag kan tyvärr inte fylla ut åt alla kvinnliga behov, bebislängtan måste vara bland de mer mystiska aspekter hos kvinnan som jag inte ens kan relatera till.
Citera
2016-11-02, 14:14
Medlem
Citat:
En mamma är ju någon som sätter upp regler i tillvaron, alltså en svensk kvinna:

"Städa rummet, diska, du får inte göra det, ta ansvar, gör läxa, hämta barnen."

Ingen vill ha denna "mamma" i deras liv. Män vill ha makt, åtminstone över de själva. En importerad fru är någon som svenska män styr i större omfattning; "Städa, laga mat, kom till sängen så har vi trevligt tillsammans."

Jag vill faktiskt inte ha någon av de två, jag lagar god mat för mig själv och trivs i en lägenhet som ser ut som en postapokalyptisk katastrof. För mig så räcker knullande i olika variationer varje helg gott och väl. Ensamhet är bra för tänkandet.

En mor visar ömhet för sina barn på ett helt annat sätt än män. Behöver inte vara en Svensk kvinna som visar samma ömma kärlek.

Skillnaden mellan en import och en vanlig kvinna är att importen inte har något val. Det handlar inte om att styra.

Det handlar inte om kvinnan i sig utan om hennes beteenden. Många män finner det attraktivt och trevligt med en kvinna som kan laga god mat och att hålla hemmet rent. Man vill att hon ska visa denna osjälviska omtanke, även fast männen förmodligen kan laga mat och städa minst lika bra själva.
Citera
2016-11-02, 14:20
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrashigPsycho
En mor visar ömhet för sina barn på ett helt annat sätt än män. Behöver inte vara en Svensk kvinna som visar samma ömma kärlek.

Skillnaden mellan en import och en vanlig kvinna är att importen inte har något val. Det handlar inte om att styra.

Det handlar inte om kvinnan i sig utan om hennes beteenden. Många män finner det attraktivt och trevligt med en kvinna som kan laga god mat och att hålla hemmet rent. Man vill att hon ska visa denna osjälviska omtanke, även fast männen förmodligen kan laga mat och städa minst lika bra själva.

Det finns säkert de män som inte kan släppa det där med behovet av kärlek och ömhet från kvinnor, även ifall behovet till kärlek är större bland kvinnor än bland män.

Män förälskar sig i kvinnor med moderliga kvalitet för att det även handlar om att ge barnen en bra moder, psykopatkvinnor låtsas ofta om att vara änglar för att de förstår denna instinkt hos män (att förälska sig i kvinnlig ömhet).

Jag vet ibland inte vad svenska kvinnor tror deras överdrivna moraliserande ska leda till för gott, det verkar som om de inte kan ta ett steg bak och se från ett större perspektiv. Vad är deras självintresse i sakfrågan?

Tror feminister har lurat svenska kvinnor in i en fälla, som gör de mycket olyckliga.
Senast redigerad av Naknekejsaren 2016-11-02 kl. 14:22.
Citera
2016-11-02, 14:31
Medlem
Citat:
Det finns säkert de män som inte kan släppa det där med behovet av kärlek och ömhet från kvinnor, även ifall behovet till kärlek är större bland kvinnor än bland män.

Män förälskar sig i kvinnor med moderliga kvalitet för att det även handlar om att ge barnen en bra moder, psykopatkvinnor låtsas ofta om att vara änglar för att de förstår denna instinkt hos män (att förälska sig i kvinnlig ömhet).

Jag vet ibland inte vad svenska kvinnor tror deras överdrivna moraliserande ska leda till för gott, det verkar som om de inte kan ta ett steg bak och se från ett större perspektiv. Vad är deras självintresse i sakfrågan?

Tror feminister har lurat svenska kvinnor in i en fälla, som gör de mycket olyckliga.

Feminister försöker att inbilla kvinnor att män skulle bry sig, ja. Det är klart att de då blir besvikna och ledsna sen när verkligheten kommer ikapp dem.
Citera
2016-11-02, 14:32
Medlem
Citat:

Det leder ju tillbaka till vad jag sa innan. En kvinna har ingenting att erbjuda en man förutom att agera sexdocka och att kunna laga mat och kunna städa och att vara vacker, om inte de behoven fanns där så finns det inget syfte med kvinnor rent generellt förutom för att kunna avla barn.

Citat:

Det är så livets jargong lyder. De som inte är slavar för sina instinkter kan ju givetvis skita i detta och göra vad man nu behagar. =)

Citat:

Tänk dig kvinnor som nyfikna barn, de är villiga att testa gränser på hur långt de kan gå och hur länge de kan komma undan med sitt barnsliga beteende. De är medvetna om hur nuvarande klimat råder och vill hålla på så länge det går. Alla vill vara överlägsna och speciellt de som inte är överlägsna. <- Den stora massan givetvis, enstaka fall här och där som struntar i detta existerar givetvis.

Citat:

Feminism är inte problemet även om det är äckligt och naturvidrigt. Det är männen som är problemen. De flesta män vågar eller kan inte göra något åt saken och låter det pågå.
Citera
2016-11-02, 14:35
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Feminister lurar kvinnor att män skulle bry sig, ja. Det är klart att de blir besvikna och ledsna sen när verkligheten kommer ikapp dem.

Inget leder till större olycka än stora skillnader mellan ideal och verklighet. Där ger jag dig rätt.

Kvinnor är dock mycket avundsjuka av sig, de blir också olyckliga av att se väninnor som tycks leva perfekta familjeliv i sociala medier och liknande.

Tävlingen om att lyckas leva lyckligt ensam är en tävling som kvinnor inte kan vinna mot män. Det finns singelmän som avundar män i förhållande, det finns män i förhållanden som avundar singelmäns frihet.

Det finns massa singelkvinnor som avundar deras väninor i förhållanden, men ingen kvinna i förhållande avundar singelkvinnors ensamma frihet. Frihet är inte något som kvinnor uppskattar så mycket om män; trygghet, ordning och värme är något som naturligt eftersöks.

Anledningen till att intelligenta kvinnor ändå söker statens beskydd och garantier, samt att nästan inga kvinnliga libertarianer existerar.
Senast redigerad av Naknekejsaren 2016-11-02 kl. 14:38.
Citera
2016-11-02, 14:35
Medlem
Citat:
Låter troligt. Förutom Håkan Hellström (som jag tror cyniskt manipulerar avsaknaden av produkt med sina plagiattexter) så har vi väl slutat med tramset att sjunga vackert om kvinnor. Nu är allt deathmetal och liknande det män producerar, musik åt andra män.

Kvinnor sjunger deppiga postmoderna popballader som ofta handlar om hur de dansar ensamma och ibland hjältemodigt om hur de inte behöver någon man.

Precis i förlängningen känner en del kvinnor att de inte behöver ett fungerande land heller.

Och skräckexemplet muslimska staten som ej har något gott att säga om kvinnor , när männen där inte gillar kvinnor känner de ingen mening med att leva och det enda de känner är en dödslängtan.

Om makthavarna i Sverige kunnat förstått detta enkla samband skulle det här landet inte riskera undergång
Citera
2016-11-02, 14:43
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Precis i förlängningen känner en del kvinnor att de inte behöver ett fungerande land heller.

Och skräckexemplet muslimska staten som ej har något gott att säga om kvinnor , när männen där inte gillar kvinnor känner de ingen mening med att leva och det enda de känner är en dödslängtan.

Om makthavarna i Sverige kunnat förstått detta enkla samband skulle det här landet inte riskera undergång

Kvinnor är inte så hjältemodiga att de verkligen skulle tro att de kan leva utan välfärdsstaten.

De kommer bli alltmer förvirrade då allt sjunker till botten. Män har ju ändå den där postapokalyptiska fantasin, att skaffa vapen och leva på konservburkar i någon håla ute i skogen kan åtminstone många män tänka sig som en närmast "rolig" fantasi. Inte låter det roligt för någon kvinna.

Tror kanske svenska kvinnor kommer börja böja sig och söka efter män från andra länder som kan importera dem när välfärden kollapsar. Det gäller då att liksom sälja sig utan feministiska mardrömmar åt dessa män, anpassning efter djungelns lag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in