2016-11-02, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CopyP
Att lyckas få hem ett spel tidigare är inte samma sätt som att sätta i system att använda sig av en spelbrytande bug, nej. Tycker du själv att den liknelsen går ihop?
det sa jag inte men båda sakerna går knappast under EA´s lista på tillåtna saker...
Citera
2016-11-02, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
det sa jag inte men båda sakerna går knappast under EA´s lista på tillåtna saker...
Så då kan man inte bli bannad om man använder en Autobuyer, då det inte är tillåtet av EA? Jag har svårt att se din poäng...
Citera
2016-11-02, 13:53
Medlem
Citat:
Både är ju isåfall otillåtna saker vilket borde innebära samma typ av "straff". Tvivlar på att de bannar för en glitch som kmr ta bort hälften av alla FIFA spelare

EDIT: Självklart skulle de kunna göra det, men har svårt att se att de gör det då så många utnyttjar detta

Har själv inte testat det, förstod det som att det bara fungerar på PS4, stämmer det?
Citera
2016-11-02, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CopyP
Så då kan man inte bli bannad om man använder en Autobuyer, då det inte är tillåtet av EA? Jag har svårt att se din poäng...

Autobuyer är ett externt program som inte är skapat av EA, glitches buggar etc är ju problem i spelet som EA själva har orsakat.
Tror i mångt och mycket att störst risk för ban är när det handlar om att företaget förlorar pengar, dvs autobuyers och köpa coins....
Citera
2016-11-02, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrLegendary
Har själv inte testat det, förstod det som att det bara fungerar på PS4, stämmer det?

endast PS ja
Citera
2016-11-02, 14:03
Medlem
Citat:
endast PS ja

Skönt att jag lirar på X1 då, gissar att det förstör spelet rejält.
Citera
2016-11-02, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrLegendary
Skönt att jag lirar på X1 då, gissar att det förstör spelet rejält.

rätt störigt ja.. ligger man under 1-0 drar dom, leder man 1-0 drar dom...hopplöst..tror jag spelade 3 matcher på 10min igår
Citera
2016-11-02, 14:06
Medlem
Wads avatar
Citat:
Jovetic är king ju..Hybrida in IF Balotelli..kung är han!
http://www.futbin.com/17/squad/233482 så hade jag gjort..hade dock kört en annan formation.. 433 eller någon formation med 3 där bak..många bra mittfältare och CB
Tack för tipsen 😊
Citera
2016-11-02, 14:15
Medlem
EnLitenFryss avatar
Visst brukar TOTW annonseras/confirmas via någon av EAs officiella kanaler, sen släppas i pack kl 19 idag? Vilken kanal ska man gå via för att se nyheten när den släpps? Fejjan, twitter, hemsidan, vad?
Citera
2016-11-02, 14:28
Medlem
RolfRolands avatar
Ser att en del länkar till spelare som Balotelli men för mig går hans kort helt bort p.g.a. hans work rate som är "low/low", då är det speciellt attack med low som direkt går bort.
Jag MÅSTE ha "high" på FW och mittfältare för att överhuvud taget kunna anfalla! Därav har jag probem med t.ex. Lukaku och Benteke (med/med) men kanske ska ge dem en chans till nu när jag lärt mig spela mer ett targetspel.

Detsamma gäller mittbackar som inte får ha high i attack men måste ha high i försvar. Ytterbackar bör även de ha high i försvar men jag får kringgå detta då de flesta vettiga är "high/med" på sina kort.

Hur är det med er, bryr ni er inte så mycket om detta eller är det viktigt?
Citera
2016-11-02, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RolfRoland
Ser att en del länkar till spelare som Balotelli men för mig går hans kort helt bort p.g.a. hans work rate som är "low/low", då är det speciellt attack med low som direkt går bort.
Jag MÅSTE ha "high" på FW och mittfältare för att överhuvud taget kunna anfalla! Därav har jag probem med t.ex. Lukaku och Benteke (med/med) men kanske ska ge dem en chans till nu när jag lärt mig spela mer ett targetspel.

Detsamma gäller mittbackar som inte får ha high i attack men måste ha high i försvar. Ytterbackar bör även de ha high i försvar men jag får kringgå detta då de flesta vettiga är "high/med" på sina kort.

Hur är det med er, bryr ni er inte så mycket om detta eller är det viktigt?

vet inte hur viktigt det är men inga problem med L/L på Balo.. han håller sig där framme och vill man ha honom som en djupledsgående forward är det bara att ändra instructions.. H/M på försvarare är dock värre då de ofta hamnar för långt upp i banan.. sen handlar det ju om hur man spelar med.. söker man bara djupled kanske inte Balo är den optimala anfallaren..
Citera
2016-11-02, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Visst brukar TOTW annonseras/confirmas via någon av EAs officiella kanaler, sen släppas i pack kl 19 idag? Vilken kanal ska man gå via för att se nyheten när den släpps? Fejjan, twitter, hemsidan, vad?

@EASPORTSFIFA på Twitter klockan 16 brukar vara ett säkert kort.
Senast redigerad av sluggern375 2016-11-02 kl. 15:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in