2016-11-01, 20:39
Medlem
lupacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumptruck
Nu var du lite elak, du vet väl att Babianen är en importfru från Balkan.
Självklart vet jag det. Annars hade jag inte tagit upp punkten om att ratade män får importera fruar. Som t ex Babianens make. Det var ju ingen normal kvinna som ville ha honom.
Citera
2016-11-01, 21:14
Medlem
lupacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Jag har andra selling points också,

a) min man kommer aldrig att behöva jobba.

b) jag köper honom allt han vill ha.

c) han får banka på andra kvinnor så mycket han vill.

d) jag sköter hemmet och lagar bra mat.

e) jag är presentabel socialt.

f) jag är alltid glad och nöjd.

g) jag är 30 men ser ut som 15 typ.

ingen kvinna kan konkurrera med det här.

a) - g)
Citat:
De kommer att välja det framför att behöva hela livet any day of the week här är några exempel, The women who say giving up work made their marriage STRONGER: Feminists may balk, but 62 per cent of women harbour secret desires to be a housewife

kvinnor har insett att de inte vill jobba och nu försöker de bli hemmafruar igen, det är dags för män att cut them off, https://www.youtube.com/watch?v=v1qJrQHFSsc
Du sitter bakom datorskärmen hela dagen och postar skitinlägg så du har inget förvärvsarbete. Vem försörjer då både dig och din man? Soc?

Citat:
1) Är det bara ratade män som köper importerade bilar, importerade telefoner, importerade kläder, och så vidare?

2) Det finns flera 100 miljoner kvinnor i till exempel Asien som är villiga att göra vad som helst för att få leva i Sverige. Varför skulle någon man välja en otacksam vit kvinna?

3) Det bästa som män kan göra för kvinnor är att välja bort de som inte håller måttet så att alla andra kvinnor lär sig att veta hut.

Um, jag försörjer min man, men hur är det en förolämpning anyway, https://www.youtube.com/watch?v=O_t3w_jyrGQ ?
1) Alla människor i Sverige köper importerade varor. Kläder, skor, bilar, telefoner, i princip allt som finns i butiker. T o m maten är oftast från utlandet (dansk fläskfile, spanska apelsiner m m).

Men det är bara en liten klick svenska män som importerar fruar från utlandet. Majoriteten av oss män föredrar svenskfödda kvinnor.

Ratade män är förgrämda små gossar som ingen kvinna ens vill ta i med tång. T ex det manliga FB-klientelet som sitter och rapar upp misogyn och rasistisk skit.

2) Varför skulle inte en svensk man vilja ha en svensk kvinna? Naturligtvis bortser jag från de små hariga MGTOW-gossarna här på FB som hellre vill springa iväg på egen hand och gömma sig bakom datorskärmen och posta kvinnoförnedrande inlägg.

3) Din man kan ju alltid börja välja bort dig eftersom du inte har de rätta måtten, varken i psykisk eller fysisk bemärkelse.

Hoppas du som bortvald kan lära dig veta hut och vara tacksam för att du har förmånen att få bo i ett rikt välfärdsland med tillgång till bra skolor och sjukvård.
Citera
2016-11-01, 21:34
Medlem
lupacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fermion
Du verkar väldigt rädd att gå utanför normen och väldigt bekymrad om andra gör det. Vad gör du när normen ändras? Kommer även dina censurerade statsfeministiska (dag- och natt-)drömmar då att ändras?
Förresten, är du lika bekymrad för de barn som har ett bögpar till föräldrar eller en fjant till morfar?
Snarare ni räddhågsna små gossar här på forumet som är skiträdda för att gå utanför normen. Ni vill ju bevara tvåtusen år gamla traditioner och normer. Där kvinnan är undergiven mannen, ska sättas på plats, inte får bestämma över sin egen kropp och sexualitet, ska bli gift och försörjd av mannen, ska vara hemmafru för att sköta hem och barn.

Varför ska jag vara bekymrad över barn till homosexuella föräldrar eller med en "fjant till morfar"? Bögar kan vara lika kärleksfulla föräldrar som heterosexuella par.

De verkliga fjantarna är de misogyna och antifeministiska herrarna här på forumet som vräker ur sig fördomar och övrig dynga.
Citera
2016-11-01, 21:53
Medlem
lupacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Känner du honom? Är han dålig på något vis som jag borde inse? förklara gärna.
Gubben behöver inte vara dålig. Han kanske är snäll innerst inne även om han på bilden visar en surmulen min.

Han är säkert ca 85 år gammal och därmed helt olämplig att skaffa familj. Dels är spermierna både färre och av sämre kvalitet. Dels kan han hinna dö innan barnet börjar dagis eller grundskolan. Men värst är det för barnet att ha en sån gammal gubbe till farsa, en som kunde vara hans farfars farfar.

Skulle du vilja att din dotter skaffar barn med en man i Metusalems ålder?

Någon måtta får det väl ändå vara på åldersskillnaden mellan makar. Acceptabel åldersskillnad är runt tio år, vanligen med mannen 2-6 år äldre eller yngre än kvinnan. Inte 50 år eller mer.
Citera
2016-11-01, 22:02
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lupac

Du sitter bakom datorskärmen hela dagen och postar skitinlägg så du har inget förvärvsarbete. Vem försörjer då både dig och din man? Soc?

Jag får en allowance av min familj.

Citat:
1) Alla människor i Sverige köper importerade varor. Kläder, skor, bilar, telefoner, i princip allt som finns i butiker. T o m maten är oftast från utlandet (dansk fläskfile, spanska apelsiner m m).

Men det är bara en liten klick svenska män som importerar fruar från utlandet. Majoriteten av oss män föredrar svenskfödda kvinnor.

Så hur är det annorlunda att skaffa en importerad kvinna än en importerad mobil?

Citat:
2) Varför skulle inte en svensk man vilja ha en svensk kvinna? Naturligtvis bortser jag från de små hariga MGTOW-gossarna här på FB som hellre vill springa iväg på egen hand och gömma sig bakom datorskärmen och posta kvinnoförnedrande inlägg.

För att till exempel asiatiska kvinnor erbjuder en bättre deal.

Citat:
3) Din man kan ju alltid börja välja bort dig eftersom du inte har de rätta måtten, varken i psykisk eller fysisk bemärkelse.

Jag har en 58 cm midja, http://www.imagebam.com/image/ffbfe9488830729
Citera
2016-11-01, 23:22
Medlem
lupacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Kvinnor är inte mindre intelligenta anser jag. De är bara felinformerade och blir frustrerade när de förväntas vara något de inte har anlag till. Kvinnan är skapt perfekt olik mannen genom biologin och evolutionen och det är meningen att vi ska komplettera varandra och inte "byta skor" med varandra.
Menar du en sån här komplettering:

Den börjar med att mannen och kvinnan träffar varandra någonstans. Tycke uppstår.

Han gör sin kvinna gravid.

Hon blir gravid, föder och ammar sina barn, är mammaledig det första året.

I detta fall måste en komplettering sker. Med två människor av olika kön tillsammans. Annars blir inga barn gjorda.

Senare...

Han syr fast knappar, stickar barntröjor, lagar mat, dammsuger, diskar, är pappaledig det andra året (efter henne), jobbar som gymnasielärare och undervisar i SO, lämnar och hämtar ungarna på dagis varje jämn dag, tröstar sina barn, väcker och nattar sina barn ungefär halva veckans dagar.

Hon spelar gitarr, mekar med bilen, lagar trasiga hushållsmaskiner, täljer små träskulpturer på fritiden, tapetserar sovrummen, jobbar som ingenjör, lämnar och hämtar ungarna på dagis varje udda dag, sköter tvätten, väcker och nattar sina barn den andra halva veckans dagar.

Evolutionen pågår fortfarande och vi människor befinner oss hundratusentals år bort från stenålderns primitiva och mindre civiliserade epok. Idag kan män och kvinnor "byta skor" med varandra i många situationer.

Det kallas samarbete.

Hur gör änklingar och änkor när de inte har någon att komplettera sig med? De är ju bara två hjälplösa människohalvor.

Könsroller existerar inte. Det påstår till och med du själv.
Citera
2016-11-01, 23:42
Medlem
lupacs avatar
Citat:

Så då är både du och din man lata bidragstagare. Parasiter som livnär sig på hårt arbetande skattebetalare.
Citat:
Så hur är det annorlunda att skaffa en importerad kvinna än en importerad mobil?
En importerad kvinna är en livs levande människa. Av kött och blod, är en dotter avlad av en man och en kvinna.

En importerad mobil tillverkas i en fabrik och är en livlös sak.

Om du inte ser skillnaden på en kvinna och en mobil, då är du verkligen störd.
Citat:
Du säger det. Det finns inga vetenskapliga belägg för att alla asiatiska kvinnor skulle vara bättre än alla svenskor på att erbjuda deals.

Citat:
Jag har en 58 cm midja, http://www.imagebam.com/image/ffbfe9488830729
Och? Du har förstås A- behåkupa som du fyller ut med inlägg eftersom dina två små myggbett är för små.
Citera
2016-11-02, 07:25
Medlem
Citat:
1) Varför skulle du välja en kvinna i din egen ålder när du kan få en 18-19 åring i Asien?

2) Men kvinnor har ingen vänlig inställning till män.

Så vad har kvinnor gjort för att göra män lyckliga de senaste typ 20 åren?

Många kvinnor har varit bra men det är svårt för kvinnor att gå emot det mediala de blir alltså påverkade av det. Det är ung. som männens patriarkat som är någon slags överenskommelse att män är bättre speciellt i sydliga breddgrader. Den mediala bilden i Sverige är att män är dåliga och kvinnor får den verkligheten.

Men man får bortse från detta: Jag brukar tänka varje gång jag träffar en kvinna att den här kvinnan ska jag tycka oerhört mycket om jag ska gilla henne något enormt mycket.

Hur skulle du kunna bli ännu lyckligare Babianen ?
Citera
2016-11-02, 08:27
Medlem
Citat:
Um, jag försörjer min man, men hur är det en förolämpning anyway, https://www.youtube.com/watch?v=O_t3w_jyrGQ ?

Hur kan du försörja din man när du inte har ett jobb? Du sitter ju på Flashback hela dagarna och skriver inlägg.

Förolämpning, var har jag skrivit att det är en förolämpning? Om du tar det som en förolämpning så säger det mer om dej som Balkanimport än om mina åsikter.
Citera
2016-11-02, 08:33
Medlem
Citat:
1) Hon får sex.

2) Hon får en man (om hon inte gör mannen nöjd blir hon dumpad förr eller senare).

1) Men du påstår ju att kvinnor hatar sex

2) Du påstår ju även att kvinnor hatar män och bara vill ha dom som försörjning

Du går ju helt emot dina egna påståenden. Du skriver att du älskar porr och sex samt att du försörjer din man.
Citera
2016-11-02, 08:44
Medlem
Citat:

1) Vad för ätt härstammar du ifrån?

Citat:

Vad har du att säga om det faktum att män vill ha vit avkomma? Anser du t.ex att en argentinsk kvinna skulle kunna ta hand om mannens barn?

Man avlar t.ex med en vit kvinna för att säkra att genpolen bibehåller sin utomordentliga glans och sedan tar sig en extremt mycket bättre kvinna ifrån utlandet.
Citera
2016-11-02, 09:47
Medlem
Citat:
Gubben behöver inte vara dålig.

Som jag ser det är män som överlevt många år värda respekt. Kan gubben dessutom attrahera en ung kvinna, så är det hatten av för min del. Måste till ett extremt svagt kräk för att istället försöka håna honom, men vill du nödvändigtvis hitta fel på medmänniskor så är det tjejen du skall titta på.

Varför vill hon gifta sig med en gubbe?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in