Citat:
Ursprungligen postat av
lupac
1) Tror får du göra i kyrkan. Om du vill så kan jag be mina tre vuxna barn gå webcam och hålla i en skylt där det står "lupac" och dagens datum.
Go ahead och posta en bild.
Citat:
Ursprungligen postat av
lupac
2) Han kommer att göra det och du blir ensam för ingen normalt funtad man vill dejta ett utmärglat pervo.
Jag har andra selling points också,
a) min man kommer aldrig att behöva jobba.
b) jag köper honom allt han vill ha.
c) han får banka på andra kvinnor så mycket han vill.
d) jag sköter hemmet och lagar bra mat.
e) jag är presentabel socialt.
f) jag är alltid glad och nöjd.
g) jag är 30 men ser ut som 15 typ.
ingen kvinna kan konkurrera med det här.
Citat:
Ursprungligen postat av
lupac
1) Javisst är det många kvinnor som gärna vill gifta sig med gamla gubbar, t ex
den här störtsköne liraren.
Men jobba kommer kvinnorna att få göra i sinom tid. Som sina åldriga och dementa mäns privata sjuksköterskor. Hjälper den knastertorre gubben att duscha, tvättar honom i röven efter att han gjort tvåan, matar, klär på/av och tröstar honom.
De kommer att välja det framför att behöva hela livet any day of the week här är några exempel,
The women who say giving up work made their marriage STRONGER: Feminists may balk, but 62 per cent of women harbour secret desires to be a housewife
Citat:
Amanda Hastings-Spital, 57, from Gloucestershire, is a 'kept' woman
Amy Whitlow, 35, from Oxfordshire quit work and relies on husband John
They are proud of their lives of luxury and say they are far from demeaning
Citat:
One thing she won't be doing, however, is working. She hasn't earned a penny in nearly ten years, and sees no reason why she should.
Amanda, 57, is one of a new breed of 'kept' women for whom contentment comes not from a career, but from a husband who bankrolls their life of leisure.
They are turning back the clock and choosing a life that harks back to that of a Fifties housewife - and while feminists may balk, the concept is growing ever-more popular. A recent survey revealed that 62 per cent of women secretly harboured a desire to become a housewife, with 78 per cent saying they wouldn't mind being dependent on their partner.
When writer Julia Lawrence declared in the Mail last month that no sensible woman would ever hand over the financial reins to her husband, readers responded in their droves to say it was she who had lost the plot.
Citat:
'Trying to raise a family and maintain a career has led to burn-out for lots of women, and the concept of the kept woman is the backlash,' says Dr Elle Boag, a social psychologist at Birmingham City University.
'Increasing numbers are happy to hark back to traditional values and be financially reliant on their husband, even when their children are grown up. I don't actually think women ever really wanted to “do it all” - they just felt they should.
kvinnor har insett att de inte vill jobba och nu försöker de bli hemmafruar igen, det är dags för män att
cut them off,
https://www.youtube.com/watch?v=v1qJrQHFSsc
Citat:
Ursprungligen postat av
lupac
2) Det är bara ratade män som köper postorderfruar.

1) Är det bara ratade män som köper importerade bilar, importerade telefoner, importerade kläder, och så vidare?
2) Det finns flera 100 miljoner kvinnor i till exempel Asien som är villiga att göra
vad som helst för att få leva i Sverige. Varför skulle någon man välja en otacksam vit kvinna?
3) Det bästa som män kan göra för kvinnor är att välja bort de som inte håller måttet så att alla andra kvinnor lär sig att veta hut.
Citat:
Ursprungligen postat av
Dumptruck
Nu var du lite elak, du vet väl att Babianen är en importfru från Balkan.
Um, jag försörjer min man, men hur är det en förolämpning anyway,
https://www.youtube.com/watch?v=O_t3w_jyrGQ ?