2016-11-01, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
En av de viktigaste sakerna i svensk kultur är frihet.

Det gäller i synnerhet kvinnor. För att kvinnor ska vara riktigt lyckliga måste de vara fria.

Även männen kan inte vara helt lyckliga om inte kvinnor är fria eftersom är hon helt fri kan vi vara mycket lugnare. vi vet att vi inte gör fel.

Det som saknas mest i Sverige är frihet.
Det gäller i synnerhet män. För att män ska vara riktigt lyckliga måste de ha frihet. Kunna ägna sig åt sina hobbies, och kunna träffa olika kvinnor för kravlöst sex.
Kvinnor verkar dock bli mindre lyckliga av mer frihet. Varför är lite grann av en gåta.
Citera
2016-11-01, 11:36
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Absolut lockande, men inse att en kvinnas problem inte är eller blir att få kuk. De kan alltid göra sig gravida ifall de vill det, och de behöver dessutom inte ta negativa konsekvenser av det.

1) Jo men kvinnor skaffar barn för att bli försörjda av en man. Om kvinnan inte blir försörjd då blir hon fast med ett barn som tar resurser från henne.

2) Här är ett exempel på hur kvinnor fungerar, With more than 500 pairs between them worth £150,000 meet the very well-heeled fashion fanatics who insist... every woman needs a £30,000 SHOE ROOM

Citat:
Judie McCourt, 42, a former radio and TV presenter, has more than 400 pairs of shoes, worth £100,000
Interior designer Helen Bygraves, 52, says her £1,000 Black Chanel boots with white heel are her favourite
Fashion blogger Claire Chanelle, 31, once spent £1,250 on a pair of sneakers

Citat:
Judie McCourt, 42, a former radio and TV presenter, lives with her partner, a restaurateur, in Darlington, County Durham.

Number of pairs of shoes: More than 400

Cost of shoes: £100,000

Star pair: Purple Swarovski crystal-studded Louboutins, £2,600

I see my collection of more than 400 pairs of shoes as rather like fine art — precious, prized and in need of the most delicate care. So when I moved into my house four years ago, my thoughts immediately turned to where my shoes would go. The very first thing I did was to convert one of the nine bedrooms into a bespoke storage area to house them all.

Citat:
While some friends have sacrificed expensive luxuries for children, I don't have kids — which means that I have the disposable income to treat myself.

du kan se att den här kvinnan har valt att köpa skor istället för att skaffa barn.
Citera
2016-11-01, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johankalle
Jag startar denna tråd eftersom i olika trådar diskuteras att man ska lämna kvinnor åt deras öde om de råkar illa ut av härliga antastande araber. Givetvis behöver man inte göra mer än lagen kräver, ringa låtsaspolisen som man når på 112, det finns ingen anledning att börja slåss osv.

Men det jag vill ta upp är ATTITYDEN gentemot kvinnor, att ni har röstat för detta, ni förtjänar att brinna i helvetet och varför den är så fel. Att kvinnor inte kan styra ett land, bygga ett fungerande samhälle är väl ganska tydligt. Ur deras munnar kommer bara ologiskt svammel som kan vara ganska gulligt men inte så gulligt när exempelvis: Skolan är feministisk (ologisk). I skolan får man inte utveckla det man är bra på utan ska bara lära in värdelös kunskap utan praktisk betydelse vilket passar kvinnor. Polisen klarar bara bjuda på kaffe, de står bara och tittar på när brott begås.

osv osv osv

Kvinnor är som barn, de tror att om bara de får bestämma så blir allt bra men det slutar bara med att de eldar upp huset, men i slutändan är det föräldrarnas fel eftersom det är deras uppgift att hålla ordning på barnen.

Det är männens fel att kvinnorna förstör landet, det är mannen uppgift att hålla ordning på de dumma kvinnorna. Så i stället för: skyll er själva så måste vi förstå att denna period kommer alltid vara en påminnelse hur dumt det blir när kvinnor ska styra och att det alltid är mannen uppgift att skydda kvinnan från sig själv.

Så när kaoset i Sverige tilltar, vad kan vi göra för att ta hand om de dumma kvinnorna?
Skurkarna är media.

Jag är hiskeligt kvinnlig.
Har alltid varit sunt främlingsfientlig.
Det vore ju hål i huvudet att inte vara det, alla kulturer är kvinnofientligare än vår.

Så jag har röstat rätt, trots totalt ointresse för politik.

Sen senaste valet har ockupationen fullständigt vällt fram.
Jag har i min södermalmsbubbla varit ovetande om att den fanns.

Det gäller nog väldigt många kvinnor.

Dom som själva bor i skiten har väl inte vågat rösta rätt, jag har känt mig utpekad, inte svår att hitta, när lokaltidningen redovisat i princip port för port hur man röstat.
Som svensk i invandrartätt område är det nog omöjligt att gå under radarn.

Vad det gäller skolan så trodde jag att den skulle vara bra på att lära mina barn.
Varför skulle jag inte tro det, lärarinnan var förr en självklar auktoritet, vi glömmer lätt alla de kvinnor som tackade nej till egna barn, och därför oftast också män, för att följa sitt kall.
Citera
2016-11-01, 12:23
Medlem
Citat:
Det gäller i synnerhet män. För att män ska vara riktigt lyckliga måste de ha frihet. Kunna ägna sig åt sina hobbies, och kunna träffa olika kvinnor för kravlöst sex.
Men som Sverige ser ut idag förstår jag inte att du ens vill ha sex med kvinnor.

På några (ett?) knapptryckningar från dig klarar du snabbt av dagens orgasm mha porren.

Även om vi bodde i samma port skulle det nog ta 10 minuter innan vi orgasmerade.
Citera
2016-11-01, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) På samma sätt är det viktigt att män är fria att välja till exempel,

a) en söt asiatisk tjej som partner, https://www.youtube.com/watch?v=bw9CALKOvAI

b) istället för en feminist, https://www.youtube.com/watch?v=OBcwZ0Foqss

2) Det leder till en bättre genpool eftersom kvinnor med feministiska personligheter sorteras bort.

Nej jag väljer en kvinna i min egen ålder som har en vänlig inställning.

De flesta kommer nog till samma slutsats.
Citera
2016-11-01, 14:43
Medlem
Citat:
Kvinnor verkar dock bli mindre lyckliga av mer frihet. Varför är lite grann av en gåta.

Kvinnor blir olyckliga mest av när de blir trakasserade. Jag lyssna på radio idag om en ung kvinna som blivit mobbad och p.g.a det utvecklat en känsla av misstänksamhet och fått diagnosen Aspberger. En psykiatriker kommentera det och sa att det var illa att barn tvingas gå till skolan. Många barn är nämligen förtryckare redan i tidig ålder och kan skada andra barn enormt. Hade hon haft frihet hade hon kunnat slopat skolan och sluppit sin diagnos. Frihet handlar mycket om att kunna lämna en plats där man inte passar, Naturligtvis måste hon lära sig saker men hon kan göra det på en trygg plats.

Jag tycker faktiskt män skulle inrikta sig på att göra kvinnor lyckliga och tvärtom också.
Citera
2016-11-01, 15:04
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Nej jag väljer en kvinna i min egen ålder som har en vänlig inställning.

De flesta kommer nog till samma slutsats.

1) Varför skulle du välja en kvinna i din egen ålder när du kan få en 18-19 åring i Asien?

2) Men kvinnor har ingen vänlig inställning till män.

Citat:
Kvinnor blir olyckliga mest av när de blir trakasserade. Jag lyssna på radio idag om en ung kvinna som blivit mobbad och p.g.a det utvecklat en känsla av misstänksamhet och fått diagnosen Aspberger. En psykiatriker kommentera det och sa att det var illa att barn tvingas gå till skolan. Många barn är nämligen förtryckare redan i tidig ålder och kan skada andra barn enormt. Hade hon haft frihet hade hon kunnat slopat skolan och sluppit sin diagnos. Frihet handlar mycket om att kunna lämna en plats där man inte passar, Naturligtvis måste hon lära sig saker men hon kan göra det på en trygg plats.

Jag tycker faktiskt män skulle inrikta sig på att göra kvinnor lyckliga och tvärtom också.

Så vad har kvinnor gjort för att göra män lyckliga de senaste typ 20 åren?
Citera
2016-11-01, 15:54
Medlem
Citat:

Det här är vad vi vill. Absolut!
Citera
2016-11-01, 18:12
Medlem
Pansarveckets avatar
Kvinnor är inte mindre intelligenta anser jag. De är bara felinformerade och blir frustrerade när de förväntas vara något de inte har anlag till. Kvinnan är skapt perfekt olik mannen genom biologin och evolutionen och det är meningen att vi ska komplettera varandra och inte "byta skor" med varandra.
Citera
2016-11-01, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Varför skulle du välja en kvinna i din egen ålder när du kan få en 18-19 åring i Asien?

2) Men kvinnor har ingen vänlig inställning till män.

Så vad har kvinnor gjort för att göra män lyckliga de senaste typ 20 åren?

Vad tjänar en kvinna på att göra en man lycklig?
Citera
2016-11-01, 19:59
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattyxne
Vad tjänar en man på att göra en kvinna lycklig?
Tror svaret är ungefär samma.
Man kan gå själv eller gå tillsammans. Den ena existerar inte för att göra den andra lycklig.
Citera
2016-11-01, 20:25
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattyxne

1) Hon får sex.

2) Hon får en man (om hon inte gör mannen nöjd blir hon dumpad förr eller senare).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in