2016-11-02, 00:38
Medlem
bernad_laws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heis
"som gullar med Hizbollah" ... oohhneeej gud va hemskt Ja då måste vi starta proxykrig mot välorganiserade SAA, som har Ryssland/Iran bakom sig. Fortsätta beväpna rebeller och till sist jobbar man vidare med IS, sounds great m8.

Faktum är naturligtvis att de västallierade i procent bombar IS oerhört mycket mer än vad Ryssland bombar IS.

Nå, nevermind that, se på FL här så kan ni se varför Hillary ligger oerhört bra till:

http://www.nbcnews.com/card/hispanics-make-greater-share-florida-early-vote-2016-n676486?cid=eml_onsite
2016-11-02, 00:41
Medlem
bludderbladders avatar
"The funniest thing on TV this week is watching surrogates on CNN trying to spit-shine a radioactive turd" Scott Adams

Bernard muppen kommer definitivt aldrig svara på varför Häxan stöder Hezbollah genom att stödja Iran dealen.
2016-11-02, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bernad_law
"Sittande regering" är en terrorist-stödjande entitet som gullar med Hizbollah och som aldrig kommer få några pluspoäng från mig, men Hillary kommer ta strupgrepp på diktatorn Assad och se till att beväpna rebellerna med SAMs medan hon slåss mot IS.

Ja, störta Assad, superb idé. Det kommer nog sluta lyckat, titta bara på Libyen, det är väl frid och fröjd där nu?
2016-11-02, 00:46
Medlem
bernad_laws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bludderbladder
Bernard muppen kommer definitivt aldrig svara på varför Häxan stöder Hezbollah genom att stödja Iran dealen.

Varför inte?

Jag hatar överenskommelsen med Iran, och tycker det var en av de värsta "deals" Obama har gjort; man skulle ha bombat dessa kärnvapensiter tillsammans med Israel och låtit Iran grina i fred.

Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Ja, störta Assad, superb idé. Det kommer nog sluta lyckat, titta bara på Libyen, det är väl frid och fröjd där nu?

Tror du seriöst jag bryr mig ett skvatt om hur det är i Libyen; det viktiga för mig var att den Galna Hunden i Tripoli fick betala för bombningen av brittiska undersåtar.
Senast redigerad av bernad_law 2016-11-02 kl. 00:48.
2016-11-02, 00:48
Medlem
bludderbladders avatar
Citat:
Varför inte?

Jag hatar överenskommelsen med Iran, och tycker det var en av de värsta "deals" Obama har gjort; man skulle ha bombat dessa kärnvapensiter tillsammans med Israel och låtit Iran grina i fred.
Men, men, men hon älskar ju dealen?! Trump hatar dealen! Är du schizo?
2016-11-02, 00:53
Medlem
bernad_laws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bludderbladder
Men, men, men hon älskar ju dealen?! Trump hatar dealen! Är du schizo?

Inte alls.

Jag ogillar Hillary mycket starkt, men hatar Ryssland över allt annat. Därför är valet enkelt.
2016-11-02, 00:57
Medlem
Citat:
Faktum är naturligtvis att de västallierade i procent bombar IS oerhört mycket mer än vad Ryssland bombar IS.

Nå, nevermind that, se på FL här så kan ni se varför Hillary ligger oerhört bra till:

http://www.nbcnews.com/card/hispanics-make-greater-share-florida-early-vote-2016-n676486?cid=eml_onsite
Samma poll visar också att fler republikaner än demokrater förhandsröstat i Florida. Tror du att det är till Clintons fördel?
2016-11-02, 00:59
Medlem
bludderbladders avatar
Citat:
Inte alls.

Jag ogillar Hillary mycket starkt, men hatar Ryssland över allt annat. Därför är valet enkelt.
Och vad exakt har Häxans motståndare med Ryssland att göra? Du borde ju om du inte är schizo mycket starkt hata häxan? Beyond hope
2016-11-02, 00:59
Medlem
Citat:
Varför inte?

Tror du seriöst jag bryr mig ett skvatt om hur det är i Libyen; det viktiga för mig var att den Galna Hunden i Tripoli fick betala för bombningen av brittiska undersåtar.

Ja det säger väl allt, du bryr dig inte hur folket har det i själva länderna. Allt handlar om dig själv. Det förklarar varför du förespråkar att beväpna "rebeller" (terrorister) för att störta Assad, skitsamma att terrorismen kommer frodas, att både den inhemska befolkningen kommer få ett förjävligt liv och att de kommer attackera oss i väst.

Citat:
Inte alls.

Varför? Blev du antastad av en rysk diplomat när du var liten eller?
2016-11-02, 01:00
Medlem
bernad_laws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Samma poll visar också att fler republikaner än demokrater förhandsröstat i Florida. Tror du att det är till Clintons fördel?

Den delen är knappast till Hillarys fördel.

Däremot är det onekligen till hennes fördel att de oberoende är mer färgade och yngre än valmanskåren i stort, håller du inte med?
2016-11-02, 01:02
Medlem
FBI avslöjar att Clinton benådade Marc Rich, en brottsling som donerat till Clinton Foundation och att han bröt gängse regler när han gjorde detta:

http://www.breitbart.com/2016-presidential-race/2016/11/01/washington-examiner-fbi-releases-documents-probe-marc-rich-pardon
2016-11-02, 01:03
Medlem
Citat:
Den delen är knappast till Hillarys fördel.

Däremot är det onekligen till hennes fördel att de oberoende är mer färgade och yngre än valmanskåren i stort, håller du inte med?
Vad får dig att tro att en den stor del av dessa inte valt t.ex. Jill Stein istället?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in