2016-11-01, 23:58
Medlem
bernad_laws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aristides
Den som i princip är beredd att starta krig mot Ryssland (med fatala konsekvenser för hela världen) stödjer du, medan den som vill normalisera relationerna mellan USA och Ryssland klassas som skurk? Makes sense.

Clinton vill inte "starta krig", men hon kommer stå upp mot ryska aggression i Syrien eller Ukraina.
2016-11-02, 00:04
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bernad_law
Clinton vill inte "starta krig", men hon kommer stå upp mot ryska aggression i Syrien eller Ukraina.

Ryska aggressioner i Syrien är du go eller Ryssland till skillnad ifrån USA är inbjudna dit av sittande regering... Sen är det lustigt när amerikanska befäl själv sagt att Hitlarys planer för Syrien innebär krig mot Ryssland...
Senast redigerad av korvbenke 2016-11-02 kl. 00:07.
2016-11-02, 00:08
Medlem
bernad_laws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvbenke
Ryska aggressioner i Syrien är du pantad på riktigt eller Ryssland till skillnad ifrån USA är inbjudna dit av sittande regering... Sen är det lustigt när amerikanska befäl själv sagt att Hitlarys planer för Syrien innebär krig mot Ryssland...

"Sittande regering" är en terrorist-stödjande entitet som gullar med Hizbollah och som aldrig kommer få några pluspoäng från mig, men Hillary kommer ta strupgrepp på diktatorn Assad och se till att beväpna rebellerna med SAMs medan hon slåss mot IS.
2016-11-02, 00:10
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
"Sittande regering" är en terrorist-stödjande entitet som gullar med Hizbollah och som aldrig kommer få några pluspoäng från mig, men Hillary kommer ta strupgrepp på diktatorn Assad och se till att beväpna rebellerna med SAMs medan hon slåss mot IS.

Fortfarande den legetima regering i Syrien... Ja du önskar att Hitlary kommer ta ett strypgrepp på Assad men verkligheten är att det inte kommer att hända för att Ryssland inte kommer att tillåta det och det vet du själv också.

Jaaha samma terrorist organisation hon förser med vapen menar du?
2016-11-02, 00:14
Medlem
Alright, vi visste att den skulle komma och nu kom den! Den senaste Trump-skandalen som ska få hela världens blickar att vända sig ifrån Hillary och hennes federala brott!

Så vad har man hittat som är så pass avskyvärt att Trump troligen får gå i landsflykt? Håll i er nu, för här kommer det! Hoppas ni är beredda!

En person påstår att han försökte kolla under en kvinnas kjol en gång för 20 år sedan!!

http://thehill.com/blogs/ballot-box/presidential-races/300892-another-woman-says-she-witnessed-inappropriate-sexual
2016-11-02, 00:15
Medlem
Snapcounts avatar
Lite intressant (ifrån en fru Clinton kramare) angående svarta och röstande :

-Et eksempel på det siste er at en gruppe svarte kirkeledere nå rykker ut og sier seg «bekymret» over hennes liberale standpunkter til homofile ekteskap og abort. Alle regnestykker som ender med Clinton-seier, forutsetter massiv oppslutning blant afroamerikanerne. Hun kan ikke ta dem for gitt, slik Barack Obama langt på vei kunne, og mange svarte er både religiøse og konservative.

http://www.aftenposten.no/meninger/kommentar/Ingen-rosenrod-fremtid-for-demokratene--Frank-Rossavik-608085b.html#xtor=RSS-3

Det fetade är något som jag inte tänkt på..
2016-11-02, 00:15
Medlem
bernad_laws avatar
Citat:
Fortfarande den legetima regering i Syrien... Ja du önskar att Hitlary kommer ta ett strypgrepp på Assad men verkligheten är att det inte kommer att hända för att Ryssland inte kommer att tillåta det och det vet du själv också.

Jaaha samma terrorist organisation hon förser med vapen menar du?

Förser Hillary Hezbollah med vapen? Det var en ny konspirationsteori som jag inte hört förut.

När det gäller ryssarna har de inte mycket att sätta emot i verkligheten om USA skulle sätta hårt mot hårt, men detta visa exakt vad jag pratat om: Trump-supportrar är egentligen Putin-supportrar som bryr sig mindre om USA och mer om Ryssland.

Det är därför jag stödjer Hillary, hon är bäst lämpad att leda kolonierna.
2016-11-02, 00:16
Medlem
bludderbladders avatar
Citat:
Fortfarande den legetim regering i Syrien... Ja du önskar att Hitlary kommer ta ett strypgrepp på Assad men verkligheten är att det inte kommer att hända för att Ryssland inte kommer att tillåta det och det vet du själv också.
Och varför stödde och stödjer hon isf Iran dealen som gett Hezbollah och indirekt Ryssland 150 mdr usd och en säker väg till att Iran får kärnvapen?
2016-11-02, 00:16
Medlem
Citat:
Mmm jo, du menar till samma SDF-gerilla som är lierad med Assad??? Men som sagt, Hillary skryter ju gärna om att hon har två olika åsikter beroende på vem hon talar med.
2016-11-02, 00:18
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Förser Hillary Hezbollah med vapen? Det var en ny konspirationsteori som jag inte hört förut.

När det gäller ryssarna har de inte mycket att sätta emot i verkligheten om USA skulle sätta hårt mot hårt, men detta visa exakt vad jag pratat om: Trump-supportrar är egentligen Putin-supportrar som bryr sig mindre om USA och mer om Ryssland.

Det är därför jag stödjer Hillary, hon är bäst lämpad att leda kolonierna.

Du missförstod med flit va? Jag syftade på IS men bra försök.

*Gäsp* Du verkar glömma att Ryssland är en kärnvapen makt... så USA kan vara hur "kraftigt överdrivet" överlägsna ryssarna de vill så står de ändå där med Svarte Petter...

Är väl snarare ni Hitlary supportrar som visar era äckliga ansikten som vill kasta in världen i ännu mer kaos och elände.

Citat:
Ursprungligen postat av bludderbladder
Och varför stödde och stödjer hon isf Iran dealen som gett Hezbollah och indirekt Ryssland 150 mdr usd och en säker väg till att Iran får kärnvapen?

Det får du fråga Bernad_law om jag vet inte
Senast redigerad av korvbenke 2016-11-02 kl. 00:21.
2016-11-02, 00:23
Medlem
heiss avatar
Citat:
"som gullar med Hizbollah" ... oohhneeej gud va hemskt Ja då måste vi starta proxykrig mot välorganiserade SAA, som har Ryssland/Iran bakom sig. Fortsätta beväpna rebeller och till sist jobbar man vidare med IS, sounds great m8.
Senast redigerad av heis 2016-11-02 kl. 00:25.
2016-11-02, 00:24
Medlem
bludderbladders avatar
Citat:
Du missförstod med flit va? Jag syftade på IS men bra försök.

*Gäsp* Du verkar glömma att Ryssland är en kärnvapen makt... så USA kan vara hur "kraftigt överdrivet" överlägsna ryssarna de vill så står de ändå där med Svarte Petter...

Är väl snarare ni Hitlary supportrar som visar era äckliga ansikten som vill kasta in världen i ännu mer kaos och elände.

Det får du fråga Bernad_law om jag vet inte

Självklart var frågan riktad till muppen som verkar tycka det är coolt att skicka cash sändningar med militära medel till terrorstater.
Senast redigerad av bludderbladder 2016-11-02 kl. 00:30.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in