Citat:
Ursprungligen postat av
Harfager
Som jag skrev i inlägget så kan inte alla offer gemensamt svara på varför gärningsmännen utsatt dem lika lite som alla bankbiträden vid ett rån.
Vid rån brukar det dock finnas t.ex. vittnesuppgifter - ofta samstämmiga t.o.m., det finns videoövervakning, det finns försvunna pengar, det finns dna-spår, det finns kvarlämnade hylsor, vapen, kläder, det finns flyktbilar, och det finns otaliga mängder av rånare som har åkt fast.
Avseende Gangstalking finns enbart påståenden - det är lite som med aliens på det viset, det finns spridda påståenden som påminner om varandra men inte alltid är helt samstämmiga, vittnesuppgifterna ändras ofta allteftersom och det leder aldrig någonsin till någonting alls överhuvudtaget eftersom det aldrig någonsin alls överhuvudtaget finns ens en tillstymmelse till bevis, spår, ledtrådar osv...
Så jämförelsen är irrelevant på ett antal sätt..
Citat:
Men dessa bankbiträden kan vittna om att hotet , vapnen och motiven fungerade likartat oftast.
Varför kan inte TI's vittna? Varför finns aldrig minsta hållbara bevis? Varför bygger det bara på en massa påståenden trots att det uppenbarligen rör sig om väldigt komplexa operationer med många inblandade och massor av olika metoder används?
Om det var så enkelt att undvika upptäckt kan man ju ifrågasätta varför ens en endaste människa någonsin har fällts för ett planerat mord eller rån eller annat övergrepp - är alla brottslingar utom gangstalkers idioter?
Det är dessutom inte ovanligt att "vanliga brottslingar" anger sig själva pga samvetet, även mobbare kan ju åratal senare ringa upp sina offer och be om ursäkt - varför händer det aldrig inom GS? Vad är det som gör dessa stalkare till både perfekta brottslingar och fullständigt samvetslösa? Är det kanske utomjordingar här också? (Ja frågan är faktiskt allvarligt menad, inga människor kan vara så utstuderat perfekta - och här pratar vi ju om tusentals människor, minst!)
Citat:
Jag har bekräftat att metoderna från stasi ( Zersetzung ) där GS ingår finns och används i Sverige i åtminstone mitt fall. Jag kan inte bekräfta någon annan som jag tidigare skrivit , utan ber dem fota , filma etc för sin egen skull och även andras , då detta kan hjälpa till att stoppa / utreda denna form av tortyr.
DU har bekräftat - har någon annan person överhuvudtaget konfirmerat dina bevis?
Finns det någon som någonsin har tagit dina bevis seriöst efter att ha sett dem?
Citat:
Ursprungligen postat av
rosalotus
Edit: Jag sätter dig på ignore nu, så då vet du varför det inte är någon idé för dig att adressera något till mig framöver.
Det spelar ingen roll - det enda du slipper är madtops privata PM om han nu sänder några. Ignorefunktionen ändrades för ett bra tag sedan.
Läs här:
(FB) Funktionen "ignorera" har förändrats.
EDIT: För några dagar sedan skrev du om hur vanligt vanlig stalking är och tog uppgifter från wikipedia - i samma artikel står även lite andra intressanta uppgifter om just gangstalking som jag bad dig kommentera, det ignorerade du dock den gången så jag frågar igen vad du tycker om de citaten, exempelvis:
A study from Australia and the United Kingdom by Lorraine Sheridan and David James, compared 128 self-defined victims of 'gang-stalking' with a randomly selected group of 128 self-declared victims of stalking by an individual. All 128 'victims' of gang-stalking were judged to be delusional, compared with only 3.9% of victims of individual-stalking.
Det var en del andra saker jag frågade också som du gärna får besvara - här är inlägget:
(FB) Förekommer organiserad gang stalking?