2016-11-01, 00:21
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Ni som inte ens kan tänka er att en grupp sjuka kriminella individer går samman för att systematiskt och på ett organiserat sätt göra allt för att förstöra livet för någon som de förmodligen hatar måste vara ganska så blinda och döva inför den verklighet som existerar runt omkring er.

Självklart förekommer det.

Men det är ju inte så du och andra beskriver er historia eller vad ni anser att organiserad GS är. Ni hävdar att föräldrar, vänner, bilmeckar, budfirmor, arbetsförmedlingen, hyresvärdar, säpo och 99 andra organisationer systematisk förföljer er till en kostnad av miljarder. Och allt detta utan något som helst syfte.

På vilket sätt är din bilmekaniker en sjuk kriminell individ? Eller dina föräldrar? Eller dina kollegor? Och hur kan en slumpvis handläggare på arbetsförmedlingen vara en sjuk kriminell individ som hatar just dig?
Senast redigerad av madtop 2016-11-01 kl. 00:25.
Citera
2016-11-01, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Självklart förekommer det.

Men det är ju inte så du och andra beskriver er historia eller vad ni anser att organiserad GS är. Ni hävdar att föräldrar, vänner, bilmeckar, budfirmor, arbetsförmedlingen, hyresvärdar, säpo och 99 andra organisationer systematisk förföljer er till en kostnad av miljarder. Och allt detta utan något som helst syfte.

På vilket sätt är din bilmekaniker en sjuk kriminell individ? Eller dina föräldrar? Eller dina kollegor? Och hur kan en slumpvis handläggare på arbetsförmedlingen vara en sjuk kriminell individ som hatar just dig?

Har ingen lust att lägga mer tid på att förtydliga för dig eller skriva fler utförliga korrigeringar av dina inlägg eftersom att du delvis feltolkar det mesta och förvrider många aspekter och detaljer av den helhet som man berättar om så att det ska passa in i din egen tolkningsvärld. Du förstorar upp vissa saker och förminskar andra, osv ...

Edit: Jag sätter dig på ignore nu, så då vet du varför det inte är någon idé för dig att adressera något till mig framöver.

Edit 2: När jag läste igenom mitt inlägg efteråt insåg jag att det som jag skrev: "skriva fler utförliga korrigeringar av dina inlägg" eventuellt skulle kunna missförstås som om jag kunde göra korrigeringar av madtops inlägg. Så är inte fallet, då jag bara är en vanlig medlem här. Vad jag menade var att jag ibland känner behovet av att korrigera, i mina egna inlägg, hans personliga tolkningar av det som jag berättar om genom att ägna tid åt att förtydliga med hjälp av oändliga upprepningar allt det som han förvrider.
Senast redigerad av rosalotus 2016-11-01 kl. 01:21.
Citera
2016-11-01, 12:13
Medlem
EddieCabots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Sker det kidnappningar ? Om det gör , kan det förekomma gruppmedlemmar som rekognoserar en tid innan ?

Har det inträffat bankrån ? Om det gör , kan det förekomma gruppmedlemmar som rekognoserar en tid innan ?

Vad du och andra begär är att offrena ska redogöra för andra offers göranden.

Tro mig jag har varit med om det jag beskriver lika väl som att jag kan beskriv den länk, jag också tidigare i år presenterade, lade fram i kväll,http://www.sydsvenskan.se/2016-06-28/usa-klagar-pa-ryska-trakasserier .

Dett har ju bemötts. Dels i vad gäller rimlighet och dels att det är skillnad på vanliga människor och amerikanska diplomater i USA. Det är löjligt att du ens tar upp det.

Tror att många av er TI:s använder GS för att förklara era egna tillkortakommanden.
Citera
2016-11-01, 12:27
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EddieCabot
Dett har ju bemötts. Dels i vad gäller rimlighet och dels att det är skillnad på vanliga människor och amerikanska diplomater i USA. Det är löjligt att du ens tar upp det.

Tror att många av er TI:s använder GS för att förklara era egna tillkortakommanden.

Som jag skrev i inlägget så kan inte alla offer gemensamt svara på varför gärningsmännen utsatt dem lika lite som alla bankbiträden vid ett rån.

Men dessa bankbiträden kan vittna om att hotet , vapnen och motiven fungerade likartat oftast.

Jag har bekräftat att metoderna från stasi ( Zersetzung ) där GS ingår finns och används i Sverige i åtminstone mitt fall. Jag kan inte bekräfta någon annan som jag tidigare skrivit , utan ber dem fota , filma etc för sin egen skull och även andras , då detta kan hjälpa till att stoppa / utreda denna form av tortyr.

Edit: I mitt fall så startade det högst troligt med GrK för ca 20 år sedan för att därefter även pågå som nedtystning.
Senast redigerad av Harfager 2016-11-01 kl. 12:34.
Citera
2016-11-01, 12:40
Medlem
EddieCabots avatar
Citat:
Som jag skrev i inlägget så kan inte alla offer gemensamt svara på varför gärningsmännen utsatt dem lika lite som alla bankbiträden vid ett rån.

Det kräver jag inte heller.

Citat:
då detta kan hjälpa till att stoppa / utreda denna form av tortyr.

Detta, dvs GS, stoppas bäst med terapi och neuroleptika.

Citat:
Edit: I mitt fall så startade det högst troligt med GrK för ca 20 år sedan för att därefter även pågå som nedtystning.

Vad är GrK? Googlade men hittade inget.
Citera
2016-11-01, 12:42
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Vid rån brukar det dock finnas t.ex. vittnesuppgifter - ofta samstämmiga t.o.m., det finns videoövervakning, det finns försvunna pengar, det finns dna-spår, det finns kvarlämnade hylsor, vapen, kläder, det finns flyktbilar, och det finns otaliga mängder av rånare som har åkt fast.

Avseende Gangstalking finns enbart påståenden - det är lite som med aliens på det viset, det finns spridda påståenden som påminner om varandra men inte alltid är helt samstämmiga, vittnesuppgifterna ändras ofta allteftersom och det leder aldrig någonsin till någonting alls överhuvudtaget eftersom det aldrig någonsin alls överhuvudtaget finns ens en tillstymmelse till bevis, spår, ledtrådar osv...

Så jämförelsen är irrelevant på ett antal sätt..

Citat:
Men dessa bankbiträden kan vittna om att hotet , vapnen och motiven fungerade likartat oftast.
Varför kan inte TI's vittna? Varför finns aldrig minsta hållbara bevis? Varför bygger det bara på en massa påståenden trots att det uppenbarligen rör sig om väldigt komplexa operationer med många inblandade och massor av olika metoder används?
Om det var så enkelt att undvika upptäckt kan man ju ifrågasätta varför ens en endaste människa någonsin har fällts för ett planerat mord eller rån eller annat övergrepp - är alla brottslingar utom gangstalkers idioter?
Det är dessutom inte ovanligt att "vanliga brottslingar" anger sig själva pga samvetet, även mobbare kan ju åratal senare ringa upp sina offer och be om ursäkt - varför händer det aldrig inom GS? Vad är det som gör dessa stalkare till både perfekta brottslingar och fullständigt samvetslösa? Är det kanske utomjordingar här också? (Ja frågan är faktiskt allvarligt menad, inga människor kan vara så utstuderat perfekta - och här pratar vi ju om tusentals människor, minst!)

Citat:
Jag har bekräftat att metoderna från stasi ( Zersetzung ) där GS ingår finns och används i Sverige i åtminstone mitt fall. Jag kan inte bekräfta någon annan som jag tidigare skrivit , utan ber dem fota , filma etc för sin egen skull och även andras , då detta kan hjälpa till att stoppa / utreda denna form av tortyr.
DU har bekräftat - har någon annan person överhuvudtaget konfirmerat dina bevis?
Finns det någon som någonsin har tagit dina bevis seriöst efter att ha sett dem?

Citat:
Edit: Jag sätter dig på ignore nu, så då vet du varför det inte är någon idé för dig att adressera något till mig framöver.
Det spelar ingen roll - det enda du slipper är madtops privata PM om han nu sänder några. Ignorefunktionen ändrades för ett bra tag sedan.
Läs här: (FB) Funktionen "ignorera" har förändrats.

EDIT: För några dagar sedan skrev du om hur vanligt vanlig stalking är och tog uppgifter från wikipedia - i samma artikel står även lite andra intressanta uppgifter om just gangstalking som jag bad dig kommentera, det ignorerade du dock den gången så jag frågar igen vad du tycker om de citaten, exempelvis:

A study from Australia and the United Kingdom by Lorraine Sheridan and David James, compared 128 self-defined victims of 'gang-stalking' with a randomly selected group of 128 self-declared victims of stalking by an individual. All 128 'victims' of gang-stalking were judged to be delusional, compared with only 3.9% of victims of individual-stalking.

Det var en del andra saker jag frågade också som du gärna får besvara - här är inlägget: (FB) Förekommer organiserad gang stalking?
Senast redigerad av SnakePlisssken 2016-11-01 kl. 12:51.
Citera
2016-11-01, 12:56
Medlem
Harfagers avatar
Man länkar, man visar bilder , man berättar men de med vanföreställning kan inte ta in nya uppgifter uppenbart , de har låst sig till sin tid inom vården antingen som patienter eller vårdare. Och likt rumpnissar mal samma frågor.

Som sagt JAG kan bara svara för min del men här buntas alla s utsagor ihop till ett grupp påstående likt den bästa stasi advokaten.

Frågan är ju hur mycket veckolön dessa får för detta? De sitter och pratat om att hur skulle det betalas att knacka på någons dörr mitt i natten , tuta utan för, ringa etc etc och att det måste kosta miljarder , men då får dessa betalt alltså för att sitta dag ut och in och tramsa här?

En frågade vad GrK var, GrK= granskningskommissionen

Frågan är hur man får större spridning på denna tråds inlägg, det är samma som läser och börjar bli en väldigt lite värld.
Senast redigerad av Harfager 2016-11-01 kl. 13:02.
Citera
2016-11-01, 13:04
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Man länkar, man visar bilder , man berättar men de med vanföreställning kan inte ta in nya uppgifter uppenbart , de har låst sig till sin tid inom vården antingen som patienter eller vårdare. Och likt rumpnissar mal samma frågor.
INGEN utom du själv har tolkat t.ex. ditt foto på den påstådda drönaren som något annat än en suddig fläck som kan vara en insekt, fågel, smuts eller i stort sett vad som helst. Hur vet du då att det inte är du själv som har vanföreställningar istället för alternativet - att alla andra har det? Det är liksom "du mot världen" här - antingen har du fel eller så har precis alla andra fel...

Citat:
Frågan är ju hur mycket veckolön dessa får för detta? De sitter och pratat om att hur skulle det betalas att knacka på någons dörr mitt i natten , tuta utan för, ringa etc etc och att det måste kosta miljarder, men då får dessa betalt alltså för att sitta dag ut och in och tramsa här?

Varför tror du att de/vi får betalt - har du suddiga foton på det också?
Att med ett flertal personer övervaka någon dygnet runt, att förfölja, gör inbrott, cirkulera bilar etc etc år ut och år in kräver förstås totalt annat engagemang och ekonomiska insatser än att ett antal personer på sin fritid går in och besvarar dina inlägg när det passar.. Eller tror du att alla som skriver på Facebook också får betalt för det? Ungdomar som lägger upp mängder av selfies, får de ersättning?
Allt handlar bara om hur man väljer att använda en del av sin fritid - vilket förstås är en helt annan sak än att sylspråk, infiltrering på arbetsplatser, systematiskt tutande och blinkande med helljus osv osv.
Jag tror nog du också fattar detta men väljer att låtsas som om det inte är något problem.

Jag kommer inte få något svar på mina tidigare frågor va?

PS: Du gnäller på att TI's buntas ihop pga likartade påståenden - i samma inlägg buntar du ihop alla oss som ifrågasätter er? Hur smart är det?
Citera
2016-11-01, 13:29
Medlem
madtops avatar
Citat:
Man länkar, man visar bilder , man berättar men de med vanföreställning kan inte ta in nya uppgifter uppenbart , de har låst sig till sin tid inom vården antingen som patienter eller vårdare.

Vad du inte verkar förstå är att det du kallar "bevis på drönare" för de flesta är en väldigt suddigt bild på något. Kanske en drönare. Eller en trollslända. Eller smuts på fönstret.

För er som inte hängt med i tråden så är detta ett av Harfagers bevis:
http://2.bp.blogspot.com/-KQXcIVePdx8/Vg-YWtSKk9I/AAAAAAAAAAg/XxFcZH3-o9o/s1600-r/Dr%25C3%25B6nare%2B%2Btill%2Bblogg%2BSk%25C3%25A4r mklipp.PNG

Citat:
Frågan är ju hur mycket veckolön dessa får för detta?

Om du syftar på mig så får jag varken betalt eller är organiserad. Det är bara något som du inbillar dig.
Citera
2016-11-01, 13:57
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MattiasGalli
Jag vet inte så mycket om gangstalking. Jag startade en egen tråd (se min signatur) där jag beskrev vad som hände mig. Den stoppades naturligtvis.

Det är mycket lätt för Säpo att hålla misstankarna mot mig vid liv. Jag har visst kriminellt förflutet, har kopplingar till grovt kriminella personer, det finns många ouppklarade saker i mitt förflutna som de kan använda som förevändning för att bedriva utredning.

Flera har tydligen levt i ruffigare områden och med dessa lekar ( ang kriminell) , det skulle ju kunna vara ett värvningsförsök också och pratar du om detta värvnings försök så ska de se till att det låter konstigt. Just detta med 100 000 mot dig behöver du förklara bättre

Hade du bild på CS ? ( skulle bara behöva se hårfärg för att fråga dig mera )
Känner du igen kalufser mm i min bild lista i bloggen som ligger i min signatur ? Kraftig maskerade men jag mötte även jag en säpo känd från media och Palme mordet kom jag på något år innan det började djävlas för mig.
Säkerhetspolis behövs men inte med svåra hot och människorätts brott , då har allmänheten en rättighet att få veta och de kriminella ska skiljas från tjänsten .
Citera
2016-11-01, 14:05
Medlem
Citat:

Som sagt JAG kan bara svara för min del men här buntas alla s utsagor ihop till ett grupp påstående likt den bästa stasi advokaten.

Frågan är ju hur mycket veckolön dessa får för detta? De sitter och pratat om att hur skulle det betalas att knacka på någons dörr mitt i natten , tuta utan för, ringa etc etc och att det måste kosta miljarder , men då får dessa betalt alltså för att sitta dag ut och in och tramsa här?

En frågade vad GrK var, GrK= granskningskommissionen

Frågan är hur man får större spridning på denna tråds inlägg, det är samma som läser och börjar bli en väldigt lite värld.

Man startar en blogg som man håller uppdaterad som den här
http://zersetzungisverige.blogspot.se/

Men som sagt man får se till att hålla den intressant och uppdaterad.
Citera
2016-11-01, 19:42
Medlem
Citat:
Till MattiasGalli:

Men om du läser inlägg från TI's och våra vittnesmål så liknar det väl det som du själv är utsatt för? Om inte, vilket skulle du säga är den mest markanta skillnaden?
Det liknar det jag utsätts för, i en del fall åtminstone. Skillnaderna är väl att jag vet vilka som utsätter mig för det: Säpo. Och att jag hela tiden blir pådyvlad en massa kodspråk och instruktioner i dubbelspråk. Trots att det bevisligen inte finns någon mening med kodspråket. Jag ser inte heller att det finns ett system med bank, pengar etc i era berättelser.

Anledningarna till att Säpo fortsätter med koder är för att det är viktigt för dem att låtsas att det står onda mot goda poliser. Den dikotomin är viktig för dem, eftersom det innebär att de kan skylla allt dåligt som händer på onda polisen (vanliga polisen) medan allt bra som händer är Säpos förtjänst. Bland annat kan jag nämna att de gjorde situationen outhärdlig på ett gammalt jobb jag hade, vilket innebar att jag fick sluta. Det skylldes på onda polisen. När jag sedan fick ett annat jobb ville de att jag skulle vara tacksam för det eftersom de menade att de hjälpte mig att få det.

Det finns en annan, ännu värre orsak till att de fortsätter med kodspråk. De är intresserade av att hålla igång det här eftersom de i princip blivit dolda kändisar. De utnyttjar det här till att göra reklam för sig själva. De får betalt för att skryta om sig själva. Om du kunde fakturera staten för att sitta och skryta om dig själv på nätet, skulle du vilja bli av med den möjligheten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in