Citat:
Ursprungligen postat av
lillskrot
Det är Wons fru som sitter på alla aktier. Dessutom berikade han sig själv när Anoto köpte hans andra verksamheter.
Jag tror på Anotos teknik till hundra procent, det är ledningen och den totala bristen på insyn som oroar mig. Blir vi rånade av en ko0reansk psykopat?
Å fan, det hade jag inte koll på. Du får gärna berätta mer.
Företaget har ju funnits och överlevt i +10år men nu har jag en känsla av att vi endera står inför det stora genombrottet, slående likt fingerprint på många plan, eller så går det käpprätt åt helvete.
Ett mittenläge, att lalla på ytterligare i tio år känns minst troligt. Och det är ju knappast därför Won hoppat på den här skutan. Han lär nog ha större planer än så. Frågan är bara som du säger om dom går ut på att gynna oss alla är bara honom.
Ska man se det positivt och det här faller väl ut så vet vi ju i alla fall att företaget sköts av en person som inte är ute och försöker snacka upp kursen så fort det går lite dåligt, vilket inte är helt ovanligt i sådana här företag.
Jag hade varit mer orolig om han var ute och svamlade var och var annan dag utan att sedan leverera. På så vis har jag lättare att hantera tystnaden.
Sen vette fan, det är ju lite hype runt det här nu, där anoto lär ha uppmärksamhet från hela världen och företaget värderas som några korvkiosker, så inte tror jag man kan dribbla till det för mycket utan att väcka uppmärksamhet och starta reaktioner.
Nej jag lutar nog ändå åt att vi laddar upp för "den perfekta stormen"