2016-10-31, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Drygt att man inte började sälja av sitt lag lite tidigare. Alla mina spelare har tappat typ 50k each i värde.... Hade t.ex. kunnat sälja Dybala för 220k istället för typ 180 och Lewandowski för 250k istället för 215k. Och så Reus, Vidal, Robben, Boateng mm också. Blev 250k+ förlust

Funkar bra här.

Funkar av och till för mig
Citera
2016-10-31, 12:07
Medlem
Tjena. Något som har lust att bygga ihop ett hybrid-lag åt mig? Enda kravet är att Martial ska vara med. Har Martial redan. Runt 40k att shoppa för, Xbox one!
Citera
2016-10-31, 12:25
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuffuffe
Funkar av och till för mig

Mobilappen funkar för mig. Däremot webappen i browser har strulat hela dagen, inte alls kommit in.
Citera
2016-10-31, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Drygt att man inte började sälja av sitt lag lite tidigare. Alla mina spelare har tappat typ 50k each i värde.... Hade t.ex. kunnat sälja Dybala för 220k istället för typ 180 och Lewandowski för 250k istället för 215k. Och så Reus, Vidal, Robben, Boateng mm också. Blev 250k+ förlust

FUT United nästa vecka, gissar att det spelar in en del. Om lite mer än tre veckor är dessutom Black Friday, därför kommer marknaden att kollapsa fullständigt om knappt två veckor. Väntar på rätt läge att köpa in mig igen men osäker på när det är bäst.
Citera
2016-10-31, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrLegendary
FUT United nästa vecka, gissar att det spelar in en del. Om lite mer än tre veckor är dessutom Black Friday, därför kommer marknaden att kollapsa fullständigt om knappt två veckor. Väntar på rätt läge att köpa in mig igen men osäker på när det är bäst.
FUT-united, vad innebär det?
Citera
2016-10-31, 13:37
Medlem
RolfRolands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sluggern375
FUT-united, vad innebär det?
It is that time of the year again. EA SPORTS FIFA is giving one lucky person and a friend the opportunity to attend not one, not two, but THREE Barclays Premier League matches around Boxing Day!

To enter, simply play and win a match in FIFA Ultimate TeamTM (which includes the mode’s introductory match, Seasons, Tournaments, Challenges, both online and offline – Please note, FUT Draft matches do not count for this contest) in FIFA 16 (on PS3, PS4, Xbox 360, Xbox One or PC) between 7 PM GMT on November 13, 2015 and 11:59 PM GMT on November 16, 2015.

Not only that, we are also giving away:

10 million FIFA Ultimate Team Coins (one million coins each to 10 lucky players)
3,000 Jumbo Premium Gold Packs (one pack each to 3,000 random players)

https://www.easports.com/uk/fifa/ultimate-team/news/2015/fifa-16-fut-united
Citera
2016-10-31, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RolfRoland
It is that time of the year again. EA SPORTS FIFA is giving one lucky person and a friend the opportunity to attend not one, not two, but THREE Barclays Premier League matches around Boxing Day!

To enter, simply play and win a match in FIFA Ultimate TeamTM (which includes the mode’s introductory match, Seasons, Tournaments, Challenges, both online and offline – Please note, FUT Draft matches do not count for this contest) in FIFA 16 (on PS3, PS4, Xbox 360, Xbox One or PC) between 7 PM GMT on November 13, 2015 and 11:59 PM GMT on November 16, 2015.

Not only that, we are also giving away:

10 million FIFA Ultimate Team Coins (one million coins each to 10 lucky players)
3,000 Jumbo Premium Gold Packs (one pack each to 3,000 random players)

https://www.easports.com/uk/fifa/ultimate-team/news/2015/fifa-16-fut-united
Det du citerade och länkade handlar om FIFA16?
Senast redigerad av sluggern375 2016-10-31 kl. 14:37.
Citera
2016-10-31, 14:53
Medlem
Citat:

Om man använder protesen så kanske man kan lista ut att det förmodligen är något liknande.
Annars finns ju alltid Google så man kan leta själv.
Citera
2016-10-31, 14:54
Medlem
Citat:
Ja, men lär vara liknande detta året också.
Citera
2016-10-31, 15:18
Medlem
RolfRolands avatar
Citat:
Aj fan mitt googlande går väl inte till världshistorien som det bästa sökandet på nätet.

Vad exakt vill du veta med din ursprungsfråga? Vad FUT United innebär eller vad som skiljer från förra året?
Citera
2016-10-31, 15:19
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrLegendary

Mjo. Kunde iofs inte sälja mitt lag tidigare än vad jag gjorde pga fut champions, men hade ett par dyra supersubs som jag packat sen innan men valde att inte sälja pga att jag gillade dem (bla Dybala, helvete vad bra han är), väldigt onödigt bortkastade coins...

Yes, ska lira med budget serie a/epl lag nu i väntan på rätt läge att köpa igen. Har dock värsta dilemmat - IF CR7 och ca 500k till övriga spelare (kanske mer beroende på hur mycket IF CR7 droppar i pris, han har redan droppat från 2,5m+ till 2,2-2,3m) eller vanliga CR7 och ca 1,6m till övriga spelare.
Citera
2016-10-31, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RolfRoland
Aj fan mitt googlande går väl inte till världshistorien som det bästa sökandet på nätet.

Vad exakt vill du veta med din ursprungsfråga? Vad FUT United innebär eller vad som skiljer från förra året?

Först ville jag veta vad det var. Det fick jag. Sen var det som om alla var säkra på att det skulle komma nästa vecka. Den du länkade var från 2016 och där stod det att det skulle vara fut-united 13-16 November. Så att om man tänker att dom ska ha det i samma tid som förra året (andra helgen i november). Så stämmer ju inte det med det ni gissar. Då ville jag veta om det fanns en artikel från EA där dom bekräftade att det skulle vara. Någon sådan artikel finns ju inte, men eftersom ni alla är så säkra på att EA ska ha en sak återkommande bara för att dom hade det förra året så får man ju låta er tro det.
Senast redigerad av sluggern375 2016-10-31 kl. 15:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in