Citat:
Ursprungligen postat av
Fuckyoumkay
Ahh.. då vart priset betydligt bättre. Ingenting med dom summorna fördelat på 12 veckor.
Tackar grabbar!
Tänk till en extragång nu.. Kan berätta att du knappast är första gynnaren som kommer från "knarksvängen" för de fått något slags "hälsoryck" å ska börja träna å bli fit och naturligtvis måste ta andra droger för detta ändamål (beroendepersonlighet?

) som de då byter ut nuvarande knarkprogram med. Det slutar
aldrig bra. Vet 1 kille som gjorde en fet helomvändning och släppte alkohol + droger samt fick en grym fysik med AAS istället. Träffade honom för ett tag sedan då hade han varit "ren" i 3 år och såg bättre ut än sist jag träffade honom.
Det är 1 kille av alla 100-tals jag stött på irl och här genom tiderna.
Vad som istället normalt inträffar är att individen efter ett tag inte kan släppa steroiderna och börjar lägga på knarkregimen i veckointaget och till slut står tyvärr många där med förvrängd verklighetsuppfattning deluxe pga intravenöst amfetamin-bruk.
Insinuerar inte att jag känner din personlighet eller vem du är osv men du uppvisar exakta tendenser som indikerar att detta inte är en bra idé för dig.
Om du vill köra så tycker jag du borde sikta på att nå 6 mån utan knark och med bra träning samt kost. Har du lyckats hålla det så kör du igång den kur du själv har planerat fram efter att ha läst på och drygat ut kunskapsbanken under dessa 6 månader.
Gör dig själv en tjänst å lita på den kollektiva erfarenheten gällande detta om du känner igen dig, å kom ihåg; du lurar bara dig själv om du inte är ärlig. Ingen av oss bryr sig egentligen då vi inte vet vem du är, det är enbart du som kommer fara illa ut.
Mvh,
-Alfred