2016-10-31, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thuglife187
Kan garantera att eddi3 från södra gjort några millar...

Eddi3? Eddie? Efternamn?
Citera
2016-10-31, 10:30
Moderator
KomissarieBecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hiihto
Hehe, bra att skitstöveln dog.

Och vem är skitstöveln......???
Citera
2016-10-31, 11:11
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
Sluta maska namnet något så sjukt..

Räcker med en stjärna.

Jag maskar för att jag inte vill outa, hade ni vart insatta hade ni vetat. Men nu är ni inte det och så blir det mitt ansvar att tillfredställa er? Dra åt helvete.
Citera
2016-10-31, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thuglife187
Kan garantera att eddi3 från södra gjort några millar...

Finns nog en handfull med personer i GBG som gör riktikgt bra med cash på droger.
Då snackar vi 500 k och uppåt i månan.
Sen väldigt många som ligger en bit under.
Vafan bara du har en bra lur o kör på ska du ju vara rätt värdelös om du inte gör nåra lax om dagen.
Sen att många pundar bort de mesta är ju en annan sak, men dom kommer ju inte längre än till o va småbecknare heller......
Citera
2016-10-31, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Jag maskar för att jag inte vill outa, hade ni vart insatta hade ni vetat. Men nu är ni inte det och så blir det mitt ansvar att tillfredställa er? Dra åt helvete.

Varför skriva överhuvudtaget då?
Citera
2016-10-31, 11:55
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bevarass
Varför skriva överhuvudtaget då?

För att kunna föra en relevant diskussion med de som är insatta. De som är insatta vet vilka jag menar.
Citera
2016-10-31, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kuntakinte55
Lite credd i en svensk förort är bättre än lite credd i en bajshydda i djungeln.

De kan nog få ihop 10 miljoner bara de stjäl guldsmycken från tillräckligt många gamla svenska tanter. Kanske någon av dessa tanter hade kvar gubbens hagelbössa och tog rullatorn till lövgärdet?

Det är nog inte personrån gängen sysslar med, det är främst droger.

I delstaten Colorado är 16 000 pers sysselsatta inom cannabisbranschen nu förtiden(det blev väl legaliserat 2014?), dvs 16k legala arbetstillfällen har skapats, det bor väl runt 5,4 miljoner människor i Colorado, delstaten drar in ca 600 MSEK i moms och licensavgifter per år, samtidigt som dom sparar ca 1,5 miljarder, då rättsväsendet inte behöver jaga säljare och köpare, polis och åklagare kan fokusera på saker som är viktigare. Addera inkomstskatt på det, och ekvationen ser rätt tilltalande ut.

Det hade helt klart kunnat vara en produkt svenska jordbrukare skulle kunna odla och producera också, och säkert med hyfsade marginaler, som det är nu går dom ju på knäna pga konkurrens.
Citera
2016-10-31, 13:21
Medlem
sebnies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Syclone71
.
Du förstår inte vad det handlar om. När man skriver/säger på det sättet så innebär det att man inte vill lämna ut information som kan skada utredningen. Dvs man vill inte berätta att det handlar om någon som blivit skjuten, utan man vill att det ska låta som ett knivmord eller liknande.

Sedan har ju tidningen givetvis hört vittnen på platsen som sagt att det hörts 8-10 smällar, och då lämnar ju tidningen ut det också.
Citera
2016-10-31, 13:45
Medlem
5 sidor skrivna och inte ett skit om mordet, bara massa trams om droger och vem som brukar, sen en sida om hur man maska namn...

Vem är skjuten och hade han några fiender som kan tänkas ha utfört brottet?
Vilken konstellation tillhörde BO?
Vilka ligger denna konstellationen i fejd med?
Enligt GP skulle det handla om konflikten som innehåller morden Jer* Pai* och Jala* Chat*, stämmer detta?
Citera
2016-10-31, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Gil.Grissom
5 sidor skrivna och inte ett skit om mordet, bara massa trams om droger och vem som brukar, sen en sida om hur man maska namn...

Vem är skjuten och hade han några fiender som kan tänkas ha utfört brottet?
Vilken konstellation tillhörde BO?
Vilka ligger denna konstellationen i fejd med?
Enligt GP skulle det handla om konflikten som innehåller morden Jer* Pai* och Jala* Chat*, stämmer detta?

När jag hörde Lövgärdet så tänkte jag att BO var Labin eller nån av dom albanerna som frölundafolket fejdar med ( han Mazdak som blev mördad för ett tag sen vid frölunda torg och det).
Men GP har säkert nån källa inne på polisen så troligare att det är det som det handlar om.
I så fall är det väl Lövgärdet och Gårdsten som är inblandade?
Citera
2016-10-31, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doktorwestring
När jag hörde Lövgärdet så tänkte jag att BO var Labin eller nån av dom albanerna som frölundafolket fejdar med ( han Mazdak som blev mördad för ett tag sen vid frölunda torg och det).
Men GP har säkert nån källa inne på polisen så troligare att det är det som det handlar om.
I så fall är det väl Lövgärdet och Gårdsten som är inblandade?

Tänkte mer på Vat*n han stämmer väl in med åldern ?? l*bin är väl lite äldre va ??
Citera
2016-10-31, 14:28
Medlem
Rykte från gatan

BO ska heta

D*vid I*h*
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem