Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-10-30, 11:39
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Hans undersåtars ord, inte mina:
http://www.rawstory.com/2016/10/think-of-the-bunker-right-before-hitler-killed-himself-insiders-say-trumps-campaign-is-imploding/

My surprised face.

Heh:

Propaganda media sköter sitt jobb likt Goebbels ser jag
Senast redigerad av korvbenke 2016-10-30 kl. 11:44.
2016-10-30, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvbenke
Men det borde du ju veta vad det gäller som påstår att han inte babblar om annat

Det är Donald som säger att han ska stämma kvinnor när han talar om vad det första är han ska göra som president.

Men frågan är för vad egentligen. Finns det något att stämma dem för? Jag vet inte, vet du? För jag har uppriktigt sagt ingen aning.

Jag har ingen aning om hur han babblar alls. Jag menar att det är ovärdigt att ta upp sina personliga problem när man ska tala till folket om vad man ska göra som president. Varför ta upp tid med detta personliga problem han har? Och vad ska han stämma dem för?
2016-10-30, 11:51
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blim
Det är Donald som säger att han ska stämma kvinnor när han talar om vad det första är han ska göra som president.

Men frågan är för vad egentligen. Finns det något att stämma dem för? Jag vet inte, vet du? För jag har uppriktigt sagt ingen aning.

Jag har ingen aning om hur han babblar alls. Jag menar att det är ovärdigt att ta upp sina personliga problem när man ska tala till folket om vad man ska göra som president. Varför ta upp tid med detta personliga problem han har? Och vad ska han stämma dem för?

Jag har sagt det 1000 gånger jag orkar inte upprepa mig har du svårt att fatta kan jag inte hjälpa dig... HAN SKA STÄMMA DESSA KVINNOR FÖR FÖRTAL... alltså med anledning att dessa kvinnor gått ut och anklagat honom för att ha sexuellt ofredat dem.
2016-10-30, 12:02
Medlem
Citat:
Jag har sagt det 1000 gånger jag orkar inte upprepa mig har du svårt att fatta kan jag inte hjälpa dig... HAN SKA STÄMMA DESSA KVINNOR FÖR FÖRTAL... alltså med anledning att dessa kvinnor gått ut och anklagat honom för att ha sexuellt ofredat dem.

Exakt vad är det som är förtal i det de sagt då? Du som pratar om förtal kan väl berätta vad förtalet består av?
2016-10-30, 12:06
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Exakt vad är det som är förtal i det de sagt då? Du som pratar om förtal kan väl berätta vad förtalet består av?

Vad fan tror du förtalet består av? Dessa kvinnor kommer med anklagelser utan några som helst bärande bevis för att dessa historier faktiskt är sanna endast för att karaktärs mörda Trump... använd hjärnan om du har någon istället för att ställa idiotiska frågor 24/7
2016-10-30, 12:06
Medlem
Grasstomouths avatar
Citat:

Förtal är ett brott som innebär att sprida uppgifter om någon, som typiskt sett räcker för att utsätta personen för andras missaktning.

2016-10-30, 12:13
Medlem
Jag tror att det är slut för Clinton nu, och om dom inte ställer in valet eller liknande så blir det Trump som vinner.

Vad händer sen då?

Jag är en av dom som tror att korruptionen är större än vi anar och att vi kan bli chockade av det som kommer fram. Avslöjar Trump detta kommer han göra vad han sagt och samtidigt lyckas ena folket. Oavsett om man är höger eller vänster som vill man inte ha korruption. Det han har gjort är större än partipolitik och det är det som kommer ena amerikanska folket. När alla ser det kommer detta upprepas i många länder, och det är vi inte väldigt långt ifrån nu heller. Jag tror det går fort.

Jag tror inte Trump är korrupt alls, utan är en riktig outsider som behövs som bulldozer för att röja ner skiten så att alla kan se hur skitigt det var.
2016-10-30, 12:18
Medlem
ABC NEWS/WASHINGTON POST POLL:

Clinton 46%

Trump 45%

IBD/TIPP poll:

Clinton 44% -1

Trump 42% +1

Donald "The madmen" Trump
2016-10-30, 12:19
Medlem
zergrushs avatar
Citat:

Det här är dessutom det värsta han kan göra. Det skulle garantera 24/7-uppmärksamhet under lång tid och bli intressant att se vad som kommer fram när det börjar grävas i dessa episoder under ed...

Donald är ju inte förtjust i att man skrapar för djupt under ytan på hans scenperson.
2016-10-30, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Det här är dessutom det värsta han kan göra. Det skulle garantera 24/7-uppmärksamhet under lång tid och bli intressant att se vad som kommer fram när det börjar grävas i dessa episoder under ed...

Donald är ju inte förtjust i att man skrapar för djupt under ytan på hans scenperson.

Exakte! Och bara att prata om det offentligt gör ju att det fokuseras på detta. Han är 70 år så han har ju varit vuxen ett tag.

Sen så verkar inte de i den här tråden som anser att det är förtal kunna tala om vad förtalet skulle bestå av. Att det skulle vara förtal att säga att någon kysst en skulle ju bli rätt komplicerat för människor. Att stämma någon för att de berättar att den eller den är en bläckfisk funkar ju inte heller. Så väljer han att försöka stämma dem så undrar jag för vad?
2016-10-30, 12:47
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Sen så verkar inte de i den här tråden som anser att det är förtal kunna tala om vad förtalet skulle bestå av. Att det skulle vara förtal att säga att någon kysst en skulle ju bli rätt komplicerat för människor. Att stämma någon för att de berättar att den eller den är en bläckfisk funkar ju inte heller. Så väljer han att försöka stämma dem så undrar jag för vad?

Du har fått förklarat för dig exakt vad förtalet består utav... men nu är du ju definitivt avfärdat som ett troll...

Om dessa kvinnor träder fram och anklagar Trump för sexuella trakasserier nej inte bara en "kyss" som du så fint ljuger om nu i syfte att skapa missaktning mot honom kallas det förtal.

Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Nigga please, löjligaste jag någonsin har hört. Varför skulle hans kampanj implodera? Tvärtom så visar ju alla siffror att han tar ikapp i undersökningarna och han ligger också bra till i förtidsröstningen. Som vanligt bara önsketänk från globalist-vänstern.

Patrasket vet att kriget är förlorat nu försöker de likt Goebbels föra propaganda i hopp om att kunna vända detta...
Senast redigerad av korvbenke 2016-10-30 kl. 12:51.
2016-10-30, 12:50
Medlem
Citat:
Vad fan tror du förtalet består av? Dessa kvinnor kommer med anklagelser utan några som helst bärande bevis för att dessa historier faktiskt är sanna endast för att karaktärs mörda Trump... använd hjärnan om du har någon istället för att ställa idiotiska frågor 24/7

Bevis? Trump har ju själv upprepade gånger sagt att han gör de saker kvinnorna anklagar honom för...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in