Citat:
Ursprungligen postat av
Patrik2108
Dags att igen prata med svenskar på den nivå ni håller. Fuck you. Ditt inlägg är fullständigt ointressant förutom att det bekräfta er dryga självgoda fördömande karaktär. Det är inte förvånande att svenskar gillar araber och deras obevekliga efterföljande av lagarna så som de är skrivna. Det må så vara att bli halshuggen för att man visat sig utan slöja . Men lagar är lagar. sharialagar för er snart.
Jag kommer inte att gå i din medvetna provaktionsfälla. Bemöt i sak om du ska debattera.
1: Hur mkt tycker du att man ska få dopa sig? (anabola är doping, oavsett anledning till att ha det i kroppen). Så, vilka nivåer av anabola steroider är enligt dig ok att åkarna ertappas med i kroppen?
2: Nu medan det är förbjudet - varför ska de som beslutar i detta fallet tro JUST PÅ JOUGHAUG?
3: Förstår inte du att hur många som helst kommer att köra sina historier om man tillåter godtycke komma in och förstöra skidsporten? Någon har lite för hög mängd i kroppen, och vi ponerar då att du vill att de ska få ha en viss mängd. Någon har överskridit den något något....snyftar trovärdigt....berättar trovärdigt, enligt vad de flesta kommer att anse.....just denna åkaren verkar trovärdig. Hur ska JUST DEN åkaren bedömas?
4: Menar du att det ska vara hårt straff då, eftersom den åkaren faktiskt överskred den tillåtna nivån?
5: Då kan man lika gärna säga att det ska vara ett lika hårt straff för Joughaug eftersom hon överskred NOLLnivån som nu gäller. Men du kanske menar, att om man får ha lite anabola steroider i kroppen, så kan alla som vill läka sina ansiktsläppar, (med krämer som inte ens är för ansiktsläppar), får göra det utan att få något straff?
Men då lovar jag dig att många åkare kommer att utnyttja detta på alla sätt!
Jag menar alltså inte att hon ska få ett hårdare straff, bara för att statuera exempel: skrämma framtida åkare från att köra med sina historier, osv. Nej, jag vill bara att hon ska få ett korrekt straff enligt reglerna som finns.
Inte längre än korrekt, (se just ovan) och inte kortare än korrekt, för att hon t ex är 1:a i världen, eller för att hon är från 'mäktiga Norge', och ej eller pga av en kombination av att hon är söt, blond, snyftar och berättar såå trovärdigt såå.