2016-10-29, 10:51
Medlem
alienfins avatar
Hej!
Har ni saknat mig?

Det börjar dra ihop sig nu. Nästa vecka har HP sitt intern Event för Workstations and thinclients i Denver den 7-11 November där man visar upp vad 2017 har att bjuda på.

15:de kör HP sitt event i AU Las Vegas där det är troligt att Anotos produkter visas.
http://au.autodesk.com/las-vegas/overview

Lägligt är vi med i redeye och en flyttad rapport till 25 november tyder på en intensiv och intressant månad.
Snart flyger vi mot kronan 😁
Citera
2016-10-30, 03:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Hej!
Har ni saknat mig?

Det börjar dra ihop sig nu. Nästa vecka har HP sitt intern Event för Workstations and thinclients i Denver den 7-11 November där man visar upp vad 2017 har att bjuda på.

15:de kör HP sitt event i AU Las Vegas där det är troligt att Anotos produkter visas.

Lägligt är vi med i redeye och en flyttad rapport till 25 november tyder på en intensiv och intressant månad.
blir det kronan innan nyår drar jag till new york och checkar in på plaza
Citera
2016-10-30, 10:14
Avslutad
Ska vi ändå hålla på med fria fantasier kan man väl säga att 5:an kommer 2018?
Citera
2016-10-31, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av börsvalp
Ska vi ändå hålla på med fria fantasier kan man väl säga att 5:an kommer 2018?

Absolut, jag har satt 7:- som målkurs för halva mitt innehav och då är vi ändå bara halvvägs till vad fing värderas till i dag.

Potentialen hos Anoto är så klart mångdubbelt större.
Citera
2016-10-31, 14:39
Medlem
Hur många aktier och vilka gav har ni? Tänkte det kan vara roligt att få på pränt så här innan den smäller till, sen kommer ju naturligtvis varenda jävel ha köpt anoto på botten.

Kunde inte motstå frestelsen nu i nyhetstorkan med företagets omotiverat låga värde så jag tankade upp till exakt 1.000.000 aktier. Nytt GAV 0,36
Citera
2016-10-31, 14:50
Medlem
Citat:
Hej!
Har ni saknat mig?

Absolut!

Se till att hålla dig i skinnet nu, så du inte blir avstängd igen.

Citat:

Ja, lite roligt att dom kör ett samarrangemang ihop med fing.

Jag vill inte gå in på exakt hur och med vem men i alla fall var jag med i ett sammanhang där det här med signering/godkännande online kom på tal, då säger en person som är väl insatt, spontant, det där problemet kommer vi slippa om några år när alla kan signera digitalt direkt på skärmarna. Vad menar du sa jag. Ja med dom nya pennorna och tekniken dom erbjuder och dom fått spridning blev svaret.
Senast redigerad av rotebro-conny 2016-10-31 kl. 14:52.
Citera
2016-10-31, 15:16
Medlem
alienfins avatar
[quote=rotebro-conny|58878359]Absolut!

Se till att hålla dig i skinnet nu, så du inte blir avstängd igen.

Ska göra det hehe.
Ja det börjar dyka upp intresse lite här och var. Bara en tidsfråga innan marknaden exploderar när man riktar sig mot konsumenten också.
Din vän har nog rätt
Citera
2016-10-31, 18:25
Medlem
Citat:

Ska göra det hehe.
Ja det börjar dyka upp intresse lite här och var. Bara en tidsfråga innan marknaden exploderar när man riktar sig mot konsumenten också.
Din vän har nog rätt

Ja det vore ju trist om du var avstängd när raketen drar i väg

Vad har du för GAV och vad har du för målkurs/horisont?
Citera
2016-10-31, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cheesycake77
Nackdelen med pennan är att den behöver ett specifikt papper för att fungera, hade man kunnat skriva på vilket material som helst och sedan överföra skriften hade jag varit mer positiv.

Kan hålla med dig där, dock går ju pappret att köra i kopiatorn så det är ju hyfsat lättillgängligt/billigt.

Sen har ju anoto ett gäng anställda och vad dom sitter och knåpar på just nu vet man ju aldrig.

Klart är ju i alla fall att handskriften precis som allt annat kommer att digitaliseras, det vore ju högst märkligt annars.

Tänk på att företaget i dag värderas till ynka 393 miljoner, det är inte mycket för en världsspelare som ligger i framkant i sitt segment.
Citera
2016-10-31, 18:54
Medlem
Molndalsbros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Kan hålla med dig där, dock går ju pappret att köra i kopiatorn så det är ju hyfsat lättillgängligt/billigt.

Sen har ju anoto ett gäng anställda och vad dom sitter och knåpar på just nu vet man ju aldrig.

Klart är ju i alla fall att handskriften precis som allt annat kommer att digitaliseras, det vore ju högst märkligt annars.

Tänk på att företaget i dag värderas till ynka 393 miljoner, det är inte mycket för en världsspelare som ligger i framkant i sitt segment.

Vem behöver deras produkt?
Citera
2016-10-31, 18:56
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Ja det vore ju trist om du var avstängd när raketen drar i väg

Vad har du för GAV och vad har du för målkurs/horisont?

Jättesvårt det där men om visionerna håller med dessa samarbeten vi har och skärmarna går igång nästa år med ny OEM så ser jag framemot 4kr innan 2020. Kan gå fortare också. Vi får se hur de lyckas ta marknadsandelar
Citera
2016-10-31, 18:56
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molndalsbro
Vem behöver deras produkt?

Oj,det är så många redan så skulle bli en lång lista att skriva
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto