2024-09-27, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Knappast troligt,vart ska ett ett SMARK med ett BV p 500mille skaka fram 3,5mdsek

Vntar lugnt ut min exit p 52kr+utspdningen=60kr,ger det 3-5r till.
Detta skrevs 2018-06-09
Brjar det inte bli dags nu fr 52 spnn...?

Eller vad sger haussarfloskeltrollen Hissen och Alien

Trevlig helg!
Citera
2024-09-27, 13:42
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rivet
Detta skrevs 2018-06-09
Brjar det inte bli dags nu fr 52 spnn...?

Eller vad sger haussarfloskeltrollen Hissen och Alien

Trevlig helg!

Hrliga tider ❤️
52kr blir dock svrt iom utspdningen dummer dr tihi 🤭
Citera
2024-10-01, 09:53
Medlem
alienfins avatar
Brjar smyga sig uppt. Man fr vara snabb p kpknappen nr kpsignalen kommer 😘
Citera
2024-10-02, 13:53
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Brjar smyga sig uppt. Man fr vara snabb p kpknappen nr kpsignalen kommer 😘

Jpp, drar tvsiffrigt nu p nyheten att.....
N vnta, p ingen nyhet alls!

Dags fr NE snart i vart fall!
Citera
2024-10-02, 14:41
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Jpp, drar tvsiffrigt nu p nyheten att.....
N vnta, p ingen nyhet alls!

Dags fr NE snart i vart fall!

Inte alls frvnande, kika p bolagsvrdet s frstr du 😁
Citera
2024-10-02, 15:47
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Inte alls frvnande, kika p bolagsvrdet s frstr du 😁

Nej det frstr jag inte!
Citera
2024-10-02, 18:47
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Nej det frstr jag inte!

Klart du gr 😘 BV p ynka 85msek med KAIT potential s sjlvklart kommer kursen rusa d och s, fear of missing out..

Kiss my Anoto ❤️
Citera
2024-10-02, 19:32
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Klart du gr 😘 BV p ynka 85msek med KAIT potential s sjlvklart kommer kursen rusa d och s, fear of missing out..

Kiss my Anoto ❤️

Sink with Titanic....
Citera
2024-10-03, 04:40
Medlem
Citat:
Klart du gr 😘 BV p ynka 85msek med KAIT potential

KAIT-potential? Ingen skriver om kait *ngonstans* The Verge, NYT techavdelning, Engadget, Bloomberg, you name it. Om kait varit hett hade det funnits massor med artiklar, de skriver ju om nstan vad som helst! Crypto, Diffusa AI-startups, smarta frysboxar - om kait hade ansetts varit nt hade det funnits massor av artiklar, men det enda som hittas om man letar r korta blurbs som printar ut pressreleases frn Anoto sjlva.

Vad jag kan hitta finns det 2 pressreleaser om nnting som liknar faktiska samarbeten om KAIT - fyll grna i om det finns ngot jag inte hittat.

En frn 2020 om nn filantropisk organisation i Chile (lol) som gjorde en pilot, som inte ledde nnvart.
En frn 2022 om nt partnerskap med gridinc ett "metaverse first" fretag (ocks lol), vars hemsida inte finns kvar. Dom skulle "konvertera kait till metaverse" vilket ju r otroligt stor humor nr plattformen inte finns ngonstans verhuvudtaget.

Om man sen tittar p kaits hemsida och vad tekniken faktiskt r tnkt att gra s inser vem som helst att det *aldrig kommer flyga*.

Det r helt orealistiska frvntningar att man ska slja in den hr tekniken i stor skala, och vad jag kan se r det extremt oklart om det verhuvudtaget finns ngra vinster att gra fr utbildare.

r man sen tekniknrd kan man snabbt se s otroligt mnga barrirer och praktiska problem fr att verhuvudtaget kunna f detta i ngon form av deployment, n mindre i ngon process som ger faktiska frdelar praktiken fr utbildandet. Att lrare ska ta till sig detta r ocks tveksamt, det r ju globalt rtt knt att det r svrt att infra teknikplattformar i klassrummen.

Ser fram emot att f fel!
Citera
2024-10-03, 06:30
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoyBatty
KAIT-potential? Ingen skriver om kait *ngonstans* The Verge, NYT techavdelning, Engadget, Bloomberg, you name it. Om kait varit hett hade det funnits massor med artiklar, de skriver ju om nstan vad som helst! Crypto, Diffusa AI-startups, smarta frysboxar - om kait hade ansetts varit nt hade det funnits massor av artiklar, men det enda som hittas om man letar r korta blurbs som printar ut pressreleases frn Anoto sjlva.

Vad jag kan hitta finns det 2 pressreleaser om nnting som liknar faktiska samarbeten om KAIT - fyll grna i om det finns ngot jag inte hittat.

En frn 2020 om nn filantropisk organisation i Chile (lol) som gjorde en pilot, som inte ledde nnvart.
En frn 2022 om nt partnerskap med gridinc ett "metaverse first" fretag (ocks lol), vars hemsida inte finns kvar. Dom skulle "konvertera kait till metaverse" vilket ju r otroligt stor humor nr plattformen inte finns ngonstans verhuvudtaget.

Om man sen tittar p kaits hemsida och vad tekniken faktiskt r tnkt att gra s inser vem som helst att det *aldrig kommer flyga*.

Det r helt orealistiska frvntningar att man ska slja in den hr tekniken i stor skala, och vad jag kan se r det extremt oklart om det verhuvudtaget finns ngra vinster att gra fr utbildare.

r man sen tekniknrd kan man snabbt se s otroligt mnga barrirer och praktiska problem fr att verhuvudtaget kunna f detta i ngon form av deployment, n mindre i ngon process som ger faktiska frdelar praktiken fr utbildandet. Att lrare ska ta till sig detta r ocks tveksamt, det r ju globalt rtt knt att det r svrt att infra teknikplattformar i klassrummen.

Ser fram emot att f fel!

Sicket dravel.
Du glmde nmna alla priser man vunnit p Bett awards bla fr outstanding teknik. Selektivt val av info r sklart av vikt fr dig men om du nu nd ska skriva en hel bok hr s 😅😅😅
Lrarna har varit supernjda ver tekniken ocks kan man lsa sig till.

+24,88% igr, fortstter det idag tro?
Senast redigerad av alienfin 2024-10-03 kl. 06:33.
Citera
2024-10-03, 09:09
Medlem
Citat:
Sicket dravel.
Du glmde nmna alla priser man vunnit p Bett awards bla fr outstanding teknik. Selektivt val av info r sklart av vikt fr dig men om du nu nd ska skriva en hel bok hr s 😅😅😅
Lrarna har varit supernjda ver tekniken ocks kan man lsa sig till.

+24,88% igr, fortstter det idag tro?

Dravel, ok. Det r fakta, googla bara - det r en fantastisk uppfinning.
Citera
2024-10-03, 12:25
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoyBatty
Dravel, ok. Det r fakta, googla bara - det r en fantastisk uppfinning.

Ja vi fr hoppas att du har fel 😊
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in