Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-10-28, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av santacl
Är det denna kvinna ?

http://truthfeed.com/busted-latest-phony-trump-accuser-is-a-writer-for-the-viciously-anti-trump-huffington-post/31021/

Nej det där var en annan lögnare jag inte noterat.

Jessica Leeds: Donald Trump 'was like an octopus'
http://www.bbc.com/news/world-us-canada-37644365
2016-10-28, 23:36
Medlem
Den här James B. Comey är ju en gammal republikan.

Kan det vara så att han vill hjälpa Trump inför i morgon då det är en stor valdag i Florida, där de sista röstlokalerna öppnar på ett antal ställen.
2016-10-29, 01:18
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
Det låter faktiskt troligt. Varför skulle en arbetarklassman i de staterna rösta på Hillary. Trump framstår som bättre för dem, framförallt i Michigan med General motors och hur alla jobb försvann därifrån. Till och med Michael Moore pratade om det.

Måste ta hårt på Demokraterna att tappa riktigt blååå stater till republikanerna

Trump kommer vinna detta med en LANDSLIDE han kan egentligen be om nycklarna in till vita huset redan nu då detta mer eller mindre bör anses som klart
2016-10-29, 02:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Den här James B. Comey är ju en gammal republikan.

Kan det vara så att han vill hjälpa Trump inför i morgon då det är en stor valdag i Florida, där de sista röstlokalerna öppnar på ett antal ställen.

Det man kan tänka på är att en utredning aldrig riktigt stängs, den läggs åt sidan tills vidare..om det skulle dyka upp nya bevis m.m. så fallet är inte "återöppnat" egentligen, det har varit öppet helatiden. Kanske press från alla FBI agenter på marken?

Comey kanske försöker rädda sig själv också, för han skulle få det jobbigt om Trump är president, eftersom att fallet är så uppenbart kriminellt. Bli åtalad osv.
2016-10-29, 03:16
Medlem
korvbenkes avatar
Trump visar ju iafall att han bryr sig om amerikaner https://twitter.com/DiamondandSilk/status/792009858224680960

Citat:
.@DiamondandSilk @realDonaldTrump someone please help me locate this woman as Mr. Trump has a gift for her...

Ändå smutskastas han
2016-10-29, 06:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr B
Snälla, hon kommer sälja cigaretter vid San Quentin och servera wienerkorv. Hon är den första att dräneras från träsket.

Trump som vanligt hade helt rätt när han varnade för Hillary - Humar - Wiener länken och säkerhetsrisken.
Är han synsk eller bara helt brilliant?

https://www.youtube.com/watch?v=XCyYRPojtA4

Hur vad menas med att dränera träsket?
2016-10-29, 07:01
Medlem
Mr Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blim

Bara jag som fritt översatte "drain the swamp", en slogan som Trump kör med och som betyder att städa ut korruptionen i Washington DC.
2016-10-29, 07:18
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Snälla, hon kommer sälja cigaretter vid San Quentin och servera wienerkorv. Hon är den första att dräneras från träsket.

Trump som vanligt hade helt rätt när han varnade för Hillary - Humar - Wiener länken och säkerhetsrisken.
Är han synsk eller bara helt brilliant?

https://www.youtube.com/watch?v=XCyYRPojtA4

Du kallar en våldtäktsman, bevisligen notorisk sexuell antastare, extrem lögnhals samt (värst av allt) foliehatt för brilliant??? Ja jävlar, du kan inte gärna ha många högskolepoäng i bagaget du inte.. (jag ska förbigå dig här och poängtera att allt som lärs ut på samtliga högskolor i hela världen är toppstyrda av judar och rektorn är Soros naturligtvis)
2016-10-29, 07:20
Medlem
Bananpyjamasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blim

Dränera träsket och du blir av med de blodsugande myggen men förbered dig på att behöva slå dig fram bland alligatorer.

Därför träsket sällan dräneras. "When you're up to your neck in alligators, it's easy to forget that the initial objective was to drain the swamp".

Så ja, som Mr. B är inne på så handlar det om korruptionen (och dess försvarare).
Senast redigerad av Bananpyjamasen 2016-10-29 kl. 07:32.
2016-10-29, 07:28
Medlem
Mr Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swan65
Du kallar en våldtäktsman, bevisligen notorisk sexuell antastare, extrem lögnhals samt (värst av allt) foliehatt för brilliant??? Ja jävlar, du kan inte gärna ha många högskolepoäng i bagaget du inte.. (jag ska förbigå dig här och poängtera att allt som lärs ut på samtliga högskolor i hela världen är toppstyrda av judar och rektorn är Soros naturligtvis)

Jag har tyvärr mycket högskolepoäng.
Finns bara ett bevis för att han skulle ha någon dålig kvinnosyn och det är att han uttrycker sig dåligt på ett band för tio år sedan, men eftersom jag ingår i grupper som kör sådan jargong i bland, så anser jag inte att det väger så tungt jämfört med Hillarys trettio år av korruption.

Bevisligen notorisk sexuell antastare? Kommer jag inte kommentera eftersom du inte förstår innebörden av ordet bevisligen.
Senast redigerad av Mr B 2016-10-29 kl. 07:33.
2016-10-29, 07:57
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Jag har tyvärr mycket högskolepoäng.
Finns bara ett bevis för att han skulle ha någon dålig kvinnosyn och det är att han uttrycker sig dåligt på ett band för tio år sedan, men eftersom jag ingår i grupper som kör sådan jargong i bland, så anser jag inte att det väger så tungt jämfört med Hillarys trettio år av korruption.

Bevisligen notorisk sexuell antastare? Kommer jag inte kommentera eftersom du inte förstår innebörden av ordet bevisligen.

Så du skiter fullkomligt i att Ivana, Donalds förra fru, under ed har sagt att han våldtagit henne? Och även fastän du har hört och sett alla videos med den grisen , du tycker han platsar i Ovala Rummet bland tavlor av unikum såsom Washington, Jefferson, Adams...? En jävla tur att jag inte ingår i dina perversa grupper.
2016-10-29, 08:08
Medlem
Citat:
Bara jag som fritt översatte "drain the swamp", en slogan som Trump kör med och som betyder att städa ut korruptionen i Washington DC.

Citat:
Ursprungligen postat av Bananpyjamasen
Dränera träsket och du blir av med de blodsugande myggen men förbered dig på att behöva slå dig fram bland alligatorer.

Därför träsket sällan dräneras. "When you're up to your neck in alligators, it's easy to forget that the initial objective was to drain the swamp".

Så ja, som Mr. B är inne på så handlar det om korruptionen (och dess försvarare).

Så dränera träsket som Donald säger så ofta är alltså bara skitsnack dårå.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in