Citat:
Ursprungligen postat av
Glanton
Med tanke på att Deathspell omega, Antaeus & Panphage har nytt på gång så känns det inte särskilt intressant att offra en massa tid på Arctic thunder. Visst är den bättre än vad boysen lyckats fisa ur sig senaste tio åren. Men det finns fortfarande oceaner av band som låter bättre i mina öron.
Landrensningen med Panphage var mycket riktigt svinbra. Gäller dock att inte lyssna sönder den innan fullängdaren ramlar in om några veckor. Det kan solka ner helhetskänslan.
Lyssnat en hel del på Candelabrum - Necrotelepathy senaste tiden. Bättre än Black Cilice i mitt tycke. Gillas skarpt!
Darkthrone är alltid bra, men det stannar oftast där också.. dom är BRA. Min värld har då aldrig stannat för att dom släpper nytt, för det är ändå deras 90tals trilogi som är mest värd i slutändan..och den grejen har dom ju lämnat för längesedan.
Antaeus är jag skarpt taggad på att höra! Det var otroligt glädjande att höra att dom äntligen öppnat käften igen.
Nu..är det dock neandertalar-blääk av bästa sort här:
Archgoat- Apocalyptic Triumphator.
Gnäller man på det här är man ju varken klok öht eller ens det minsta lilla trve.