2016-10-28, 22:01
Medlem
Den jäveln förtjänar det värsta helvete man kan tänka sig!
Citera
2016-10-28, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Precis samma fasoner han hållt på med innan enligt FUP.

Så han "klarar inte att vara inlåst".
Jaha. Och säger själv att han inte passar in i samhället utanför murarna. Då återstår väl bara för honom att göra processen kort, eftersom han har en låååång tid som inlåst framför sig. Och med hans dramatiska utbrott och samarbetssvårigheter så hamnar han säkert på isoleringen mer än en gång.
Ja, det är helt otroligt vilken självcentrerad människa det är! Han har skadat så många i sitt liv så det är nog dags att han skadar sig själv så ordentligt att han blir en grönsak. Det tror jag knappast men min förhoppning är att han gör det!!
Citera
2016-10-28, 22:26
Medlem
Cannabisministerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vilken patetisk nolla ....

Det är oklart hur skadan i huvudet uppkommit, men enligt en person med insyn i Kronobergshäktet ska Martin Jonsson i samband med att han fick vetskap om sitt straff "bölat" och sagt "Om ni stänger luckan kommer jag skada mig själv".
http://www.expressen.se/nyheter/martin-jonsson-skadad-pa-haktet--tillsyn-skarps/

Han har väl dunkat huvudet i väggen förstås .. .full av självömkan ...

Hoppas han slår ihjäl sig själv. Det borde han iallafall klara av.
Citera
2016-10-28, 23:27
Medlem
Enligt journalerna skulle han ju föreställa suicidal. Kanske kan mordet på Lotta ses som en generalrepetition? Är inte särskilt bevandrad i psykologi, ska sägas, men självmord och mord hör väl somehow ihop.
Citera
2016-10-28, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vilken patetisk nolla ....

Det är oklart hur skadan i huvudet uppkommit, men enligt en person med insyn i Kronobergshäktet ska Martin Jonsson i samband med att han fick vetskap om sitt straff "bölat" och sagt "Om ni stänger luckan kommer jag skada mig själv".
http://www.expressen.se/nyheter/martin-jonsson-skadad-pa-haktet--tillsyn-skarps/

Lägg märke till psykopatbehovet av att kontrollera sin omgivning, till och med i häktet Hur klarar sig den paranoide psykopaten med gigantiska kontrollbehov innanför murarna, egentligen? I en miljö där han faktiskt inte kan kontrollera ett jota?
Citera
2016-10-28, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cannabisministern
Hoppas han slår ihjäl sig själv. Det borde han iallafall klara av.

Han föredrar att slå på andra... Har nog skaffat sig många fiender även innanför murarna.

Ser fram emot när bristen på anabola drabbar honom. I takt med att musklerna rinner av honom framträder en mördare tydligare i sin ynkedom.

Må han ruttna bort
Citera
2016-10-29, 00:39
Medlem
Mooskys avatar
Gunvald Larsson hälsade på.
Nja, han försöker väl få vård kanske. Komma till något mer behagligt ställe där cellen kanske är lite större. Eller så har farbror doktorn gett honom lite lugnande medicin. Dom vet vad och hur dom ska göra för att få lite uppmärksamhet.
Citera
2016-10-29, 08:21
Medlem
Snitsigares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kooblai
Står i Aftonbladet att han tog domen så hårt att de tvingades bevaka honom. Vad fan hade han förväntat sig?! Några år för att sedan komma ut igen och svina.

Så har det ju gått tidigare. Misshandlat folk vettlöst för att sedan sitta några år och sedan ute typ ett halvår för att sedan åka in igen för något nytt misshandelsfall... Han kan inte fatta att han tillslut dömdes till livstid.
I desperation jobbar han nu på att hamna på psyk.
Citera
2016-10-29, 08:49
Bannlyst
Något nytt om sissyboy "Lipsillen" Johnsson? Bölat något mer?
Citera
2016-10-29, 09:32
Medlem
Trevlig, mjuk, charmig....men så torde det vara när människor runtomkring honom gör som han säger

Råkar man ha en annan åsikt eller vilja - då blir det förmodligen inte roligt

Och hur kunde socialtjänsten hjälpt den här familjen för många år sedan?
En hel del gissar jag...
Men dom gör ju ingenting och trots det (eller pga?) går dom på knäna
Socialtjänsten "går på knäna" för att dom ingenting gör

Man kan ju tillägga att även socialsekreterare och annat myndighetsfolk låter sig manipuleras och duperas av dessa psykopater, narcisister
Och om dom låter sig luras som rimligtvis möter psykopater ofta - hur ska då en kvinna som kanske aldrig mött en psykopat kunna värja sig?

Det finns även kvinnliga galningar fast dom är mkt färre än männen - och det borde den manliga sidan av befolkningen vara tacksamma för

Jag tänker närmast på kvinnan i Arboga som sitter häktad misstänkt för mord på sin pappa, man....osv

Det är också ett uppmärksammat fall i media - men jag har inte läst eller hört någonstans att hennes offer får skylla sig själva? Om jag har missat det då ber jag om ursäkt
Citera
2016-10-29, 14:13
Medlem
Han blev nog chockad...han hade nog väntat sig 2 till 3 år för grov misshandel vållade till annans död.
så hade han varit ute igen efter 18 månader.
Vilken käft smäll att få livstid.....
Citera
2016-10-29, 15:29
Medlem
Yinool0401s avatar
Sitter på häcken gör han några månader till, han sitter väl där tills domen vinner laga kraft. Överklagans baksida, han sitter väl kvar på häcken tills hovrätten är färdig.

Sen blir det mys på anstalten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in