Citat:
Ursprungligen postat av
Batuta
Sahlin gillar MMA, tränar "fightfys" och uppskattar att man kan sparka och slå.
Från Aftonbladet plus intervju med Sahlin för ett halvår sedan:
Citat:
Och så tränar du kampsporten MMA flera gånger i veckan?
– Jag tränar inte MMA, utan fightfys och cirkelträning på Fightbox, tre, fyra gånger i veckan. Den har väldigt mycket av innehållet i MMA. Det är otroligt roligt, man sparkar och slår och lyfter saker.
– Jag har också blivit förtjust i idrotten MMA, jag följer den så ofta jag kan. Jag har tittat på Alexander Gustafsson många gånger runtom i världen.
– MMA är den snabbast växande idrotten i Sverige och framför allt i de delar av samhället där politiker borde försöka förstå vad som händer. Så jag tänkte att det här måste jag lära mig.– Jag har också blivit förtjust i idrotten MMA, jag följer den så ofta jag kan. Jag har tittat på Alexander Gustafsson många gånger runtom i världen.
http://www.pressreader.com/sweden/aftonbladet/20160306/281479275507350
Ja, hon kan då konsten att lyfta traktamenten iallafall ?
Vad fick MS i utbyte för intyget till AG ? Blev det en BDSM-trekant med AG och livvakten på hotellrummet tro ? Plus ett kilo koks och ett par snygga handväskor ? Kanske några snygga skor ?
Citat:
Ursprungligen postat av
Batuta
Kanske kan finnas någon korrelation mellan intresse för MMA och BDSM ?
Ja man kan ju undra, undrar om hur detta går ihop med Feminism, HBTQXYZZZ, O-patriarkatet, Islam och Mångkulturen som hon företräder ? The Mauler representerar ju vithetsnormen och patriarkatet ?
Det är ju mycket oroande om att det skulle komma en rapport om Samordnarens verksamhet redan i somras men det dröjer ju tydligen, antagligen har de hittat oegentligheter där också
Hypotetiskt anta att MS har förskingrat typ 23 milj (Anna Lindhs minnesfond) + x antal milj som Samordnare, hur ska hon fixa för att betala tillbaka då ? Ska hon åka till Monaco/Las Vegas och satsa allt på rött på rouletten ? Bli informatör/spion åt KGB/GRU/CIA/MI5 --- Eller skriva en bok, det lär bli svårt att dra in pengar, det blir många böcker hon måste sälja ? Men hon kan ju alltid hitta någon annan kassa att ta förskott ur ?
Förskingring är ändå ett brott även om man betalar tillbaka - man får inte schabbla med andras pengar så är det bara !
Claes Borgström har nog fått en kvarnsten runt halsen här skulle jag tro
Det är nog dags för MS att gå i kloster och leva som nunna.... Finns det kloster i tex Jordanien elr SaudiArabien tro ? Har de någon kassa som hon kan förskotta på ?