Citat:
Ursprungligen postat av
tjuyat
Måste man lämna in mobilen?
Ett gott råd är att du lämnar mobilen hemma just den dagen. Du kommer ändå sitta hela dagen och skriva prov, så att fippla med Snapchat och Pokémongot är inget som du kommer hinna med. Men om du insisterar på att ha med dig nallen är det avstängd, lagd på bordet med batteriet urplockat som gäller. Annars riskerar du att få ditt provresultat ogiltigförklarat.
Lycka till!