2016-10-27, 10:36
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vågskålen
Gruppen "barnboksförfattare" är nog en mycket stark lobbygrupp. Eller hur.

Undrar varför de tror sig vara särskilt lämpliga att kritisera invandringspolitiken. För att de kan skriva på barnspråk? Måste vara så, eftersom de skriver på barnspråk i sitt upprop. Vilket alltså tydligen riktar sig till barn. Bekvämt, så slipper man föra ett vuxet resonemang.
Man känner kanske att gruppen "komiker" spelat ut sin roll som ledande experter på invandringspolitik & att det därför är dags för en ny yrkesgrupp att ta över stafettpinnen.
Citera
2016-10-27, 10:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Och du tror inte de förstår att de måste anpassa sin livsstil till nya förhållanden?

Det är inte en fråga om att förstå.
Islam säger att kvinnans plats är i hemmet, och att hennes uppgift är att sköta hushåll och barn. Det är en betydande andel inte beredda att ändra på. Och därmed blir det även olönsamt för mannen att arbeta. Utgifterna ökar på grund av jobbet, men hela inkomsten dras av från de samlade bidragen. Om du själv förlorade pengar på att arbeta, eller bara tjänade ett par hundralappar extra i månaden jämfört med socialbidraget, skulle du då vara beredd att slita 40 timmar i veckan?
Citera
2016-10-27, 10:57
Medlem
Citat:
Varför vill du krossa dessa drömmar?

För att skydda mina nära och kära? För att jag inte vill att mina systrar och döttrar och medmänniskor ska råka illa ut?

Jag skiter i hazarernas "drömmar", om jag ska vara ärlig. Deras drömmar är inte på något sätt relevanta i sammanhanget. De kan säga vad som helst till dig, jag bryr mig inte ett skit.

Om jag och 200 000 andra unga svenska män har drömmar om att emigrera till Afghanistan eller Saudiarabien och en liten men ändå betydlig minoritet av oss börjar begå sexuella övergrepp mot inhemska flickor och kvinnor i dessa länder, hur tror du afghanska och saudiarabiska män och myndigheter skulle reagera då? Tror du att de skulle börja dilla om "inhemsk våldtäktskultur" och armband för att skydda sig mot de svenska våldtäktsmigranterna? Nej, de skulle sätta ner foten hårt och göra processen kort med slöddret. Förbrytarna skulle straffas hårt och sedan skickas ut ur landet med huvudet före. Svenska politiker och makthavare å sin sida verkar ha en fetisch för att se sitt folk förnedras och skändas.
Citera
2016-10-27, 11:07
Medlem
Citat:
Och du tror inte de förstår att de måste anpassa sin livsstil till nya förhållanden?
Kanske skall de berätta för de övriga i tråden att du faktiskt är utbildad inom "Schyffertnomics" och en av dess ledande teoretiker, så vad kan gå fel?
Citera
2016-10-27, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rasande-Rose
Det går flyg till Afghanistan, så går utmärkt att de åker tillbaka dit.

Vad är logiken i att återvända till det de flytt ifrån?
Citera
2016-10-27, 11:15
Medlem
PK-befriads avatar
Sådana personer som vill skynda på folkmordet på svenska folket bör inte vara barnboksförfattare.
Citera
2016-10-27, 11:17
Medlem
Citat:

För VÅR skull.
Citera
2016-10-27, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Man känner kanske att gruppen "komiker" spelat ut sin roll som ledande experter på invandringspolitik & att det därför är dags för en ny yrkesgrupp att ta över stafettpinnen.

Eller hur. Det är lika relevant som vad en grupp målare eller busschaufförer anser. Att företrädare för "kultursektorn" aldrig kan begripa det är helt enkelt otroligt. Självklart kan de i sina respektive böcker, sånger, stand-ups etc. i kulturen och yttrandefrihetens namn kommentera politik. Men dylika seriöst menade utspel är så jävla patetiska.
Citera
2016-10-27, 11:22
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Vad är logiken i att låta oss drunkna i svartmuskiga människor som egentligen hatar oss? Varför vill du folkmörda oss?
Citera
2016-10-27, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Vad är logiken i att låta oss drunkna i svartmuskiga människor som egentligen hatar oss? Varför vill du folkmörda oss?

Jag vill att Sverige ska vara ett bra land för alla att leva i oavsett hudfärg.
Citera
2016-10-27, 11:43
Avstängd
Citat:

Så Sverige ska vara ett bra land att leva i även för den som hatar svenskar och anser sig ha rätt att parasitera på oss? Sverige ska vara ett bra land att leva i även för den som väljer att fika hela dagarna istället för att jobba? Sverige ska vara ett bra land att leva i även för den som tycker att det är rätt att straffknulla kvinnor som är ute utan slöja och legitimt manligt sällskap?
Citera
2016-10-27, 11:45
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Jaha men det blir inte bra för oss svenskar att drunkna i invandrare.

Jag insåg nu att du bara är ett troll dock, du bara låtsas vara flyktingvurmare, så här skrev du 2015:

"Det är märkligt att så många kvinnor vurmar för att få hit så många som möjligt av dessa avarter till människor. Kvinnorna kommer drabbas mycket hårt av deras framfart. Det kommer otaliga överfalls- och gruppvåldtäkter framöver. De får betala ett högt pris."
(FB) Mobb skulle våldta kvinna och döda sonen på asylboende – anmälda för olaga hot

Sluta slösa bort vår tid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in