Citat:
Ursprungligen postat av
CaseyRyback
Varför vill du krossa dessa drömmar?
För att skydda mina nära och kära? För att jag inte vill att mina systrar och döttrar och medmänniskor ska råka illa ut?
Jag skiter i hazarernas "drömmar", om jag ska vara ärlig. Deras drömmar är inte på något sätt relevanta i sammanhanget. De kan säga vad som helst till dig, jag bryr mig inte ett skit.
Om jag och 200 000 andra unga svenska män har drömmar om att emigrera till Afghanistan eller Saudiarabien och en liten men ändå betydlig minoritet av oss börjar begå sexuella övergrepp mot inhemska flickor och kvinnor i dessa länder, hur tror du afghanska och saudiarabiska män och myndigheter skulle reagera då? Tror du att de skulle börja dilla om "inhemsk våldtäktskultur" och armband för att skydda sig mot de svenska våldtäktsmigranterna? Nej, de skulle sätta ner foten hårt och göra processen kort med slöddret. Förbrytarna skulle straffas hårt och sedan skickas ut ur landet med huvudet före. Svenska politiker och makthavare å sin sida verkar ha en fetisch för att se sitt folk förnedras och skändas.