2016-10-26, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
TV4 vill såklart få så många tittare som möjligt. De vill ha en "bra blandning" av deltagare och tar därför med personer i alla åldrar. Kanske blir det inte lika intressant med enbart äldre bönder?

Nej enbart bönder i 50-års åldern och uppåt vore ingen höjdare, men ta unga som är runt 28-30 istället för de som är 20-24....då blir det ju en mix men programmet skulle ändå framstå som mer seriöst.
Citera
2016-10-26, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Håller med om att det blir löjligt när det är så uppenbart att vissa av tjejerna bara vill vara med i tv, de är inte ett dugg intresserade av att bo på landet eller redo för ett seriöst förhållande. Det blir bara pinsamt.

Ja och vi har ju bevittnat flera såna tjejer under åren som gått, de flesta av Pontus tjejer, några av Eriks (2014) tjejer, Marie hos Sebastian gav väl inget seriöst intryck, Sofia hos Fredrik, Karl-Petters tjejer, listan kan göras lång på dem

Kvinnorna i medelåldern har ju haft lite mera kvaliteter om man säger så ( gäller dock inte Annelie) enligt mig.
Citera
2016-10-26, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Nej enbart bönder i 50-års åldern och uppåt vore ingen höjdare, men ta unga som är runt 28-30 istället för de som är 20-24....då blir det ju en mix men programmet skulle ändå framstå som mer seriöst.

Samtidigt går det inte att dra alla över en kam och säga att alla som är unga är oseriösa och alla som är äldre är seriösa för det stämmer ju inte riktigt. Det har ju ändå med personlighet att göra i första hand. Jag tycker ändå att det bästa är att ha en blandning på dem som medverkar. Det blir inte så intressant om bönderna är för lika varandra. Jag vill inte döma någon för hårt för det tycker jag är trist, vill ge alla en ärlig chans innan jag kan uttala mig. Att döma någon pga. utseende tycker jag är rentav korkat, bara för att man är mån om hur man ser ut och gillar sådant som kan uppfattas som ytligt så är man inte automatiskt oseriös och bara vill vara med i tv.
Citera
2016-10-26, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Ja och vi har ju bevittnat flera såna tjejer under åren som gått, de flesta av Pontus tjejer, några av Eriks (2014) tjejer, Marie hos Sebastian gav väl inget seriöst intryck, Sofia hos Fredrik, Karl-Petters tjejer, listan kan göras lång på dem

Kvinnorna i medelåldern har ju haft lite mera kvaliteter om man säger så ( gäller dock inte Annelie) enligt mig.

Det känns som det är för tidigt att avgöra om Annelie är seriös eller inte. Har ju inte sett så mycket av henne hittills under programmet.
Citera
2016-10-26, 19:22
Bannlyst
Sigrid och Erik har nog gjort ett och annat efter den där berömda natten.

http://www.expressen.se/noje/bondernas-moten-fortsatte-i-hemlighet
Citera
2016-10-26, 20:17
Medlem
VanDeKamps avatar
Jag får Mats Alm-vibbar av Brandon
Citera
2016-10-26, 20:17
Medlem
Herr Bökbergs avatar
3 st bjuds in till gården, det blir en kort säsong iår

Förr om åren bjöds väl minst 5(0) stolpskott in

Sigrid gilla skinnjacka (grottkvinna peka på kal Bertil)

Har ni tänkt på? att Erik ser ut som en slätkammad Qui Gon Jinn,
https://starwarsanon.files.wordpress.com/2015/01/qui-gon.jpg
det kommer inte sluta helt lyckligt alltså när han möter kärlekens färg (röd eller rosa ljussabel)
"Go glad & sprallig"
Senast redigerad av Herr Bökberg 2016-10-26 kl. 20:37.
Citera
2016-10-26, 20:21
Medlem
Memmajemmas avatar
Vad har han gjort som inte fick komma hem till tjejbonden? Har inte sett tidigare avsnitt.
Citera
2016-10-26, 20:41
Medlem
Har Jennifer barn? Har missat det helt..
Citera
2016-10-26, 20:43
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zuzzii
Har Jennifer barn? Har missat det helt..
En tre-åring t.om. Kan bli lite tufft för Charlie (som hon redan bestämt sig för)
Jag dömer henne dock inte, riktigt sexig är han. Och rar.
Senast redigerad av NewDeer 2016-10-26 kl. 20:46.
Citera
2016-10-26, 20:46
Medlem
cordellwalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memmajemma
Vad har han gjort som inte fick komma hem till tjejbonden? Har inte sett tidigare avsnitt.

Han erkände att han var en notorisk brottsling,dock avslöjade han inte vad han gjort,inte heller att vissa av gärningarna var relativt färska. En rubbad jävel. Någon kollade upp honom på lexbase,se några trådar tillbaka
Senast redigerad av cordellwalker 2016-10-26 kl. 20:49.
Citera
2016-10-26, 20:49
Medlem
Herr Bökbergs avatar
haha Jennifer fattar inte sin del i..vad kallas det nu igen...blablaa och konsekvens.
Att först utsätter hon dem för förnedrande prov/mordförsök och sedan
när dom tar initiativ och efterapar detta på sig själva blir hon konspiratorisk mot sig själv

Jag hörde inte, vad frågade kjoltyget Qui Gonn?
Nånting om "karlakarl"? lät det som, isåfall måste jag straffa henne
Senast redigerad av Herr Bökberg 2016-10-26 kl. 21:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in