2016-10-25, 23:53
Medlem
boonies avatar
Fan blir dyrt att spela FIFA redan lagt 4000 på packs men nu får det fan vara bra
Citera
2016-10-26, 00:03
Medlem
tugboatbobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boonie
Fan blir dyrt att spela FIFA redan lagt 4000 på packs men nu får det fan vara bra

Sitter i samma sits, vad har du fått som bäst? Chiellini toppar min lista
Citera
2016-10-26, 00:05
Medlem
boonies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tugboatbob
Sitter i samma sits, vad har du fått som bäst? Chiellini toppar min lista

3 walkouts och 2 otw. Iniesta, Buffon, Sanchez sen otw Mane och Guliermo lr hur han stavar :=)

Synd att jag packade Sanchez typ 1dag efter han var inform ;/
Citera
2016-10-26, 00:34
Medlem
Vilka formationer föredrar ni? Motivera gärna
Citera
2016-10-26, 00:38
Medlem
tugboatbobs avatar
Citat:
3 walkouts och 2 otw. Iniesta, Buffon, Sanchez sen otw Mane och Guliermo lr hur han stavar :=)

Snyggt, drog mitt enda specialkort igår i form av *trumvirvel* Dzeko! Annars är det typ Chiellini, Godin, Martial och Handanovic.. Läskigt hur dåligt det är med tanke på att jag spenderat 48000 FIFA points haha
Citera
2016-10-26, 00:45
Medlem
C0ws avatar
Citat:

Har väl lagt runt 2000kr, blir nog inget mer. Bara om CR7 får ännu ett IF som ST.
Köpte för typ 600 första dagen för att få lite boost. Sen har det vart 179kr lite till och från. Har fått OTW Mane, OTW Milik, OTW Krychowiak, nån OTW till som jag inte minns, Dybala, Jerome Boateng, Lukaku, Vardy, Alba och några dussinlirare för 30-40k.

Vann en bet med en kompis, så han köpte points till mig för 800kr (12k pts = 80 packs) och den bästa jag fick var... Kante
Citera
2016-10-26, 01:10
Medlem
Tjena! Som många andra här så har jag också samlat på mig en massa Birmingham City-lirare. Undrar dock två saker. Om matchen nu blir utvald, är det inte värt att ha investerat massor i Aston Villa då också? Och sen undrar jag varför guldspelarna inte höjts i pris än? Silverspelarna ligger runt 2k medan det finns sällsynta guldspelare på 700 i snabbpris?

Hade varit riktigt schysst om någon kunde komma med någon konkret anledning så man inte blir galen här
Citera
2016-10-26, 01:12
Medlem
tugboatbobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Har väl lagt runt 2000kr, blir nog inget mer. Bara om CR7 får ännu ett IF som ST.
Köpte för typ 600 första dagen för att få lite boost. Sen har det vart 179kr lite till och från. Har fått OTW Mane, OTW Milik, OTW Krychowiak, nån OTW till som jag inte minns, Dybala, Jerome Boateng, Lukaku, Vardy, Alba och några dussinlirare för 30-40k.

Vann en bet med en kompis, så han köpte points till mig för 800kr (12k pts = 80 packs) och den bästa jag fick var... Kante

Inte dålig utdelning alls! Vet du någon teknik som inte jag vet?
Citera
2016-10-26, 01:17
Medlem
Citat:

Har lagt kanske 400kr på FIFA-points (dock köpt många packs för coins) och de bästa jag har fått är Cech, Kompany, Yaya Toure och en inform italienare med 82 i total, minns fan inte ens hans namn. Fick 45k för honom.

Köpte Higuain häromdagen till mitt nya italienska lag (http://www.futhead.com/17/squads/1611984/), och måste bara säga: jävlar vad dålig han är! För att vara bästa spelaren i Serie A så underpresterar han som satan! Bränner lätt 8/10 frilägen, sen är det klart att han gör mål då och då, men det är lite det man förväntar sig av en spelare med 87 i skott och hunter chem style. Higuain är lätt mina sämst spenderade 120k hittills, bytte ut honom i halvlek efter 5 missade chanser mot Bacca, som nätade efter två minuter. Funderar ärligt talat på att sälja Higuain och satsa på ett starkare mittfält.

Någon som har ett bra tips på en hyfsat billig anfallare som skulle kunna passa in i mitt squad?(behöver inte nödvändigtvis vara från serie A, men ska ha full kemi) Mitt tips till er är i alla fall, köp inte Higuain!
Citera
2016-10-26, 01:44
Medlem
waikikiis avatar
Kunde inte spela så satte på fifa och vann kvalet efter en final med sjukligt bra målvaktsspel, gjorde mål efter tre minuter och det håll sig fan hela vägen trots högintensivt hawaii-spel. Känns så jävla gött.

Hade ju dock planerat att ta detta på tordag och gjort två fina lag till detta, men priset bör ju stiga kommande två dagar för silvers?
Citera
2016-10-26, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av waikikii
Kunde inte spela så satte på fifa och vann kvalet efter en final med sjukligt bra målvaktsspel, gjorde mål efter tre minuter och det håll sig fan hela vägen trots högintensivt hawaii-spel. Känns så jävla gött.

Hade ju dock planerat att ta detta på tordag och gjort två fina lag till detta, men priset bör ju stiga kommande två dagar för silvers?

Varför? Det är inga inträdeskrav denna helgen.
Citera
2016-10-26, 02:01
Medlem
Brainmydamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tauqs79
Har lagt kanske 400kr på FIFA-points (dock köpt många packs för coins) och de bästa jag har fått är Cech, Kompany, Yaya Toure och en inform italienare med 82 i total, minns fan inte ens hans namn. Fick 45k för honom.

Köpte Higuain häromdagen till mitt nya italienska lag (http://www.futhead.com/17/squads/1611984/), och måste bara säga: jävlar vad dålig han är! För att vara bästa spelaren i Serie A så underpresterar han som satan! Bränner lätt 8/10 frilägen, sen är det klart att han gör mål då och då, men det är lite det man förväntar sig av en spelare med 87 i skott och hunter chem style. Higuain är lätt mina sämst spenderade 120k hittills, bytte ut honom i halvlek efter 5 missade chanser mot Bacca, som nätade efter två minuter. Funderar ärligt talat på att sälja Higuain och satsa på ett starkare mittfält.

Någon som har ett bra tips på en hyfsat billig anfallare som skulle kunna passa in i mitt squad?(behöver inte nödvändigtvis vara från serie A, men ska ha full kemi) Mitt tips till er är i alla fall, köp inte Higuain!
Hade lite svårt för Higuain i början men ojvoj va grym han är! Han kanske passar mitt spelsätt men står alltid rätt och framförallt så gör han mål när man får chansen. Träna lite avslutningsövningar så ska det gå bättre ska du se
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in