Citat:
Ursprungligen postat av
Reggie Hamond
Den där Fury är en knepip typ alltså,

det är svårt att veta var man har honom. Det snackas väldigt mycket om Tysons mentala hälsa men har han fått någon diagnos? Kan det inte vara så enkelt att Tyson är i grunden en väldigt osäker person som helt enkelt inte längre pallar för trycket? Hoppas dock han kommer tillbaka nu när tungviktsboxningen är mer intressant än på väldigt länge.
Tänk dig Fury vs Joshua på ett utsålt Wembley nästa sommar.

Den skrockfulle måste fråga sig om man som fighter har hjälp av att heta
Tyson ... Iron Mike hade ju också problem på sin tid. Minst sagt. Dåvarande, första frun beskrev honom som mano-depressiv i tv, det spekulerades i om han faktiskt försökte ta livet av sig när han körde in i ett träd (i sin egen trädgård) med en av lyxbilarna. För att inte tala om alla rykten om fester/orgier ... och det redan långt innan han skulle vara hedersdomare på den där skönhetstävlingen.
Hoppas i alla fall att Fury kommer tillbaka, frisk, drogfri, motiverad och bra tränad. Eller åtminstone att Anthony Joshua faktiskt visar sig vara så bra som man kunnat få för sig ibland. Ett nytt Klitjko-kapitel orkar jag banne mig inte med.
För resten, hur bra är Joseph Parker? Sett till motståndet tycker jag att han ligger steget före Joshua i karriären, trots att den senare har ett bälte.