Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2016-10-18, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ibutu
Har det hänt för er någon gång att ni blivit energilösa på peaken av mdma? Jag fick en trisst upplevelse förra veckan på en festival när jag för 3e gången i mitt liv skulle konsumera ecstasy. Knaprade i mig 100mg och fyllde på med ytterligare 100mg när jag kände att det började dra igång.

Vi står i publiken under en spelning och jag känner att i samband med att det börjar kicka, så blir jag helt tom på energi... Jag vill bara stupa ihop och sova. Jag tappar halvt kontroll över ögonen också som ständigt rullar bak, så jag måste aktivt försöka kolla framåt för att inte se ut som ett freak.

Hade sovit extremt lite dom senaste dygnen, och konsumerat en hel del kokain. Kanske det som låg bakom misären? Fick inget vidare rus för den delen heller, men det berodde säkert på den blyga doseringen. Har kört 150mg + 100mg vid tidigare tillfällen och då har jag INTE blivit energilös precis.

Kokain och MDMA är en dålig kombination. Inte bara hälsomässigt, utan rusmässigt.
Citera
2016-10-19, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Vet du inte vad du talar om så bör du ge fan i att rekommendera blandningar.

Menade mer att jag alltid kört det samtidigt och har inte dött ännu. Var inte ett råd mer ett "det går att göra men vetifan om det är bra, är du desperat, testa!" svar.
Citera
2016-10-21, 18:18
Medlem
Såg jag fel eller står det ingen dos?
Citera
2016-10-22, 03:09
Medlem
Ingetinternets avatar
Hallåj! Blev lite för mycket av det roliga den här månaden, poppat 4 gångar varav två av dagarna i rad..Har alltid varit ansvarsfull innan och haft det gött med jämna mellanrum. Kan man få permanenta skador på hjärnan av en enstaka "hård" månad? Är lite nojjig, har varit trött hela veckan..
Citera
2016-10-22, 03:43
Medlem
tehSecretzzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingetinternet
Hallåj! Blev lite för mycket av det roliga den här månaden, poppat 4 gångar varav två av dagarna i rad..Har alltid varit ansvarsfull innan och haft det gött med jämna mellanrum. Kan man få permanenta skador på hjärnan av en enstaka "hård" månad? Är lite nojjig, har varit trött hela veckan..

Dina serotoniner är utbrända, kroppen måste vila sig.
Citera
2016-10-23, 04:04
Medlem
husGUDENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonnehkiller
Trodde du pratade om E och Tram, brukar vara någon typ av amfetaminliknande skit i dem om du inte har riktigt bra kranar.

Men MD och tram är säkert lugnt. Vafan vet jag, kör alltid allt samtidigt.
Haha, vakna, idiot. År 2016 kan du ju kolla upp vad det är för knappar i 9 fall av 1 över nätet innan du tjackar dem. Låter snarare som ett problem exklusivt för de med riktigt jävla keffa kranar och noll förmåga att använda internet.

Dina visdomsord om blandningen MD och tram är ju dock kvittot på att du är en riktig jävla idiot. Håll käften om saker du inte har en aning om. Det är inte ofarligt för att du inte har dött av det, färsking.
Citera
2016-10-24, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husGUDEN
Haha, vakna, idiot. År 2016 kan du ju kolla upp vad det är för knappar i 9 fall av 1 över nätet innan du tjackar dem. Låter snarare som ett problem exklusivt för de med riktigt jävla keffa kranar och noll förmåga att använda internet.

Dina visdomsord om blandningen MD och tram är ju dock kvittot på att du är en riktig jävla idiot. Håll käften om saker du inte har en aning om. Det är inte ofarligt för att du inte har dött av det, färsking.

Flikar in här lite, ungefär hur stor risk skulle det vara för serotonergt syndrom om man bara skulle ta en eller två 50mg tramadol på morgonen och sen 0,2 ren mdma på kvällen? Och förutsatt att man tagit tramadol dagligen. Vet du eller någon annan? Det är väl generellt ganska så ovanligt med serotonergt syndrom?
Citera
2016-10-24, 16:21
Medlem
vad som kommer hända är att du får ett dåligt och kortvarigt rus av mdma:t just för att du tagit tram dagligen. Trammet verkar på serotoninet precis som mdma, vänta istället några veckor med trammet innan du ens tänker på att ta mdma.
Citera
2016-10-25, 15:12
Medlem
CheeseHDs avatar
Vad är den rekommenderade dosen och ska man dela på ett piller och redosa eller bara poppa?
Citera
2016-10-25, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CheeseHD
Vad är den rekommenderade dosen och ska man dela på ett piller och redosa eller bara poppa?

Det är väldigt personligt. Är det första gången så börja med 100-150mg och ingen påfyllning.
Citera
2016-10-25, 20:45
Medlem
CheeseHDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arabies
Det är väldigt personligt. Är det första gången så börja med 100-150mg och ingen påfyllning.
Det är inte första gången, gjort det en gång tidigare men misstänker att det var dåliga piller, blev inte som jag förväntat mig.
Citera
2016-10-25, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CheeseHD
Det är inte första gången, gjort det en gång tidigare men misstänker att det var dåliga piller, blev inte som jag förväntat mig.

Då rekommenderar jag fortfarande samma sak. Du vill veta hur du fungerar på den mängden innan du börjar skyffla i mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in