Citat:
Ursprungligen postat av
AlexandraIda
Det är väldigt avstressande och lugnt och det gillar jag. Jag tror att många känner sig tveksamma att dejta i tv och det gör ju såklart att det blir svårare. Vet inte om den här säsongen kommer att bli så rolig egentligen, känns inte så just nu i alla fall. Känns som bönderna har ganska dålig chans att faktiskt hitta någon för ett seriöst förhållande. Eller hur tror du det blir? Kommer de hitta kärleken?
Ja jag kan tänka mig att det är väldigt avstressande och härligt. Gillar ju också lugnet på landet och har varit där mycket i mitt liv så man har ju sett en del hur det går till med djur och allt som finns på en gård.
Ja jag tror att Per är den enda som har chansen till nåt seriöst, där kanske det kan bli nåt med Carola eller Thorild
Jennifer...nja kanske i bästa fall, men tvivlar
Att Sigrid skulle få ut nåt seriöst av programmet = mission impossible, för att få en seriös relation gäller det att du själv är seriös och det är ju inte hon för fem öre.
Erik, nja tror han är för ung och barnslig, det skulle vara ifall han skärper till sig, och blir det nåt där så tror jag det blir Linnea som vinner hans hjärta.
Vad tror du då?? Om du ser till varje enskild gård / gård??