Citat:
Ursprungligen postat av
kofotskenta
En bra "best of" av talet i West Palm Beach.
Det bästa talet hittills, detta tal övertygade mig om att han är äkta. 100% opposition, icke köpt, folkets revolutionär.
"Gettysburg address" var i samma stil.
rump är inte ett dugg äkta, han ljuger lika hämningslöst som Clinton om allt.
Jag har kommit på varför han blivit president genom att läst intervjuer med amerikanska byggnadsarbetare.
Trump äger byggföretag och är en mycket stor vän av fackförbund, han hatar fri konkurrens och invandrare konkurrerar mot byggarbetare genom att jobba svart, Trumps byggföretag förlorar mängder med pengar årligen genom att mindre nogräknade byggföretag som anlitar billig arbetskraft som är icke fackansluten konkurrerar på marknaden.
Därför vill Trump stoppa invandring, inte på grund av USA:s bästa, USA:s bästa skiter han i, han vill endast skaffa bättre fördelar personligen, Trump är i särklass ett av de största svinen och ni som gillar Trump är så jävla blåsta att ni inte fattar detta.
Trump samarbeter med folk som han tjänar på att sammarbeta med, och han är inte emot Globalism, han vill tjäna pengar globalt på att bli president så han kan sprida sina företag utomlands, han är i grunden en affärsman som skiter i nationer, nationsgränser och dyligt.
Skulle inte förvåna mig att han som president gärna skulle sammarbeta med Soros, vem vill inte ha Soros på sin sida ur ett affärsmansperspektiv?