2016-10-23, 20:26
Medlem
Sodomizer-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
Haha, varför i helvete plockade ens Mourinho in Zlatan ikväll?

United klarade sig utan Zlatan i förra matchen och hade ett underbart spel.

Mot undermåligt motstånd ja. United sög hårig pung idag.
Citera
2016-10-23, 20:49
Medlem
MrSkargards avatar
Zlatan blev uppkäkad av Sideshow Bob idag. Jag tror att det sammanfattar hans insats på ett bra sätt.
Citera
2016-10-24, 03:59
Medlem
Trillskes avatar
Han drog igång Uniteds anfallsspel ett par gånger, en av få som lyckades med det. I övrigt inte mycket att jobba på förutom en grymt bra aktion vid halvvolleyn samt ett nickläge han bör sätta. Han är 0 av 2 vid nicklägen som ska vara mål nu; även om han blivit lite bättre är det bissarrt hur dåligt sikte han fortfarande när han ska nicka mot mål - han är ju nämligen bäst i världen när bollen ska från huvudet till en medspelare, skarvas vidare, ner till honom själv osv.

Så fort den ska mot mål är det som han glömmer vart huvudet sitter.

Han kommer säkerligen fortsätta få kritik för att han sjunker ner och drar igång spelet när det hackar, för om ingen uppmärksammar det finns ju ingen i mitten plötsligt. Men saken är den att när han gör det lyckas han rätt ofta få fart i anfallsspelet på ett lamslaget lag. Exempelvis idag. Så jag har svårt att ogilla det - någon annan måste ju ta platsen snarare.
Senast redigerad av Trillske 2016-10-24 kl. 04:03.
Citera
2016-10-24, 09:41
Medlem
Zlatan är uppenbarligen i en formsvacka för tillfället, men det är han inte ensam om i United. Många som spelar dåligt, samt alldeles för långsamt spel. Försvaret hos Chelsea var väl samlat i princip varje anfall.

Zlatan får som vanligt lite boll att jobba med, lär gå ner för i plan att försöka få igång nåt. Sen med den formen han har nu så vet man inte om han skulle förvalta chanserna ändå. Men det är svårt att veta när han inte får dom.

Tycker taktiken för laget inte funkar, enda matcherna det har sett bra ut har det varit mot undermåligt motstånd. Sen är det lite löjligt att folk tror att det skulle funka så mycket bättre med Zlatan på bänken, United har slutat 7a, 4a och 5a de senaste tre åren så det är ju inte precis nåt nytt fenomen.
Citera
2016-10-24, 11:00
Bannlyst
kollade på reprisen målen från matchen det ser konstigt ut känns som united inte ligger tätt på sina chelseamarkeringar fäller inte, offrar sig inte, luktar uppgjort money rules.
Citera
2016-10-24, 11:58
Medlem
johanjosefssons avatar
Som sag, det är inte bara Zlatan som är dålig, hela laget suger just nu. Sen ifrågasätter jag Zlattes inställning, det är som att han trodde att han bara kunde glida in och dominera alla matcher från start utan att anstränga sig. Han kanske trodde eftersom han hade bra spelare runt sig så "löser det sig". Det var samma sak i Milan, trodde Ronaldinho skulle leverera honom frilägesbollar jämt, haha.

Zlatan vill vinna Champions Leauge, så han hoppar från klubb till och sedan bedyrar han på heder och samvete att han AAAAAAAALDRIG tänker byta klubb. Kyss mig i röven! Han byter klubb hela tiden så fort han åker ur champions league.

Han borde komma ner på jorden och återvända till Rosengård. Och sen till Malmö FF. Men jag är inte säker, han kanske åker till USA istället (pensionärsligan!). För det här med heder och principer verkan inte vara Zlatans starkaste kort.
Citera
2016-10-24, 15:23
Medlem
Den vedervärdige från Rosengård är såklart på nedgång.
Han är en gammal farbror i den tuffaste ligan han någonsin har spelat i och då blir det naturligtvis pannkaka av alltihop.
Det är möjligt att han fortsatt kan kunna bedraga med kattguld genom mål då och då emot lag som Bournemouth och kanske till och med Crystal Palace men det ändrar ju i princip ingenting.

Den övervärderade är slut.Nästa säsong ridå.
Citera
2016-10-24, 15:26
Medlem
FLAgbgs avatar
Som united fan var det inte kul att se gårdagens match... Zlatan hade la två-tre lägen men inte fan får han in bollen. Fan, börjar bli trött nu
Citera
2016-10-24, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chimon
kollade på reprisen målen från matchen det ser konstigt ut känns som united inte ligger tätt på sina chelseamarkeringar fäller inte, offrar sig inte, luktar uppgjort money rules.

tycker inte det sett bra ut nån gång om jag ska vara helt ärlig. har visserligen bara sett strömatcher med United men om man tar den första matchen, den i gbg, så såg man att de var alldeles för kompakta o inget djup alls. motsatsen till när man ser tyskland spela helt enkelt.

vet inte hur mkt det förbättrats på den punkten men det gav ju varningssignaler iaf. tror spelare som alexis o özil, den typen, hade passat Zlatan mkt bättre.
Citera
2016-10-24, 19:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
tycker inte det sett bra ut nån gång om jag ska vara helt ärlig. har visserligen bara sett strömatcher med United men om man tar den första matchen, den i gbg, så såg man att de var alldeles för kompakta o inget djup alls. motsatsen till när man ser tyskland spela helt enkelt.

vet inte hur mkt det förbättrats på den punkten men det gav ju varningssignaler iaf. tror spelare som alexis o özil, den typen, hade passat Zlatan mkt bättre.

Men varför spelar Mourinho så fel han måste ju göra det medvetet allt är maffia det är bara vi som tror på tomten Nästan så jag slutar titta på fotboll jag har alltid tänk att engelsk fotboll är ren men?
Citera
2016-10-24, 21:58
Medlem
Det är rätt så fascinerande hur dåliga Man United har blivit så pass snabbt. Detta är ju en klubb som ofta hyllas för att producera de bästa egna spelarna. Så kan ju definitivt inte fallet vara längre i alla fall.

Detta blir en otroligt jobbig säsong för Zlatan, med stor sannolikhet hans sista på den högsta nivån.
Citera
2016-10-25, 00:59
Medlem
Zlatan kommer dra till MLS
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här