2016-10-24, 19:09
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Poängen är väl att man bryter mot minst tre stycken vallagar som kom till efter Watergate, och att Hillary personligen legat bakom detta, samt att hon blåljugit om sin koppling till organiationen.

Dessa saker är så att säga betydligt mer allvarliga än att det springer runt ett gäng stellar på stan i ankkostymer (vilket man menade även skulle kunna utgöra ett upphovsrättsbrott mot Disney, men den biten verkar de ha varit medvetna om i all fall!)
Det enda jag hör är "hon har beordrat ankor på marken"

Det är inte speciellt starkt tycker jag. Exempel: att hon direkt sagt det till dessa personer/PAC utan hon kan ha sagt det till sin kampanjorganisation som sedan spridits vidare i mail mm och kommit på avvägar.

Nää hade hoppats på något roligare men sexvideon kommer ju snart, det har vi blivit lovade.
2016-10-24, 19:09
Medlem
Filmen var en stor besvikelse och knappast en "bomb". Okej, så Hillary har brutit mot en federal lag. Ingen kommer bry sig, hon har redan brutit mot massa lagar och kommit undan. Pöbeln förstår sig inte och bryr sig inte om sånhär skit och mainstream-media kommer knappast ta upp dessa videos.
2016-10-24, 19:10
Medlem
pantherTypeGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Filmen var en stor besvikelse och knappast en "bomb". Okej, så Hillary har brutit mot en federal lag. Ingen kommer bry sig, hon har redan brutit mot massa lagar och kommit undan. Pöbeln förstår sig inte och bryr sig inte om sånhär skit och mainstream-media kommer knappast ta upp dessa videos.
Nähä! Ja då kan hon erkänna mord och allting och ingen kommer höja på ögonbrynen
2016-10-24, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvbenke
Måste ändå säga att jag är lite besviken över filmen trodde man skulle få se eller höra Hillary i den, men den var ändå riktigt bra och visar på äcklig korruption hos Hillary.
Hillary kan fortfarande förneka allt. Creamer har redan blivit misskrediterad så hans trovärdighet är redan på minus. Om ord står mot ord så vinner mao. Hillary. DNC kan nog gott sparka på honom lite till om det skyddar Hillary.
2016-10-24, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pantherTypeG
Nähä! Ja då kan hon erkänna mord och allting och ingen kommer höja på ögonbrynen

Försöker du håna mig eller? Det är ett faktum att hon har brutit mot flera lagar och kommit undan utan några som helst konsekvenser. Nu fick vi inte ens se Hillary erkänna någonting utav fick bara indirekt bekräftat att "she ordered ducks on the ground".
2016-10-24, 19:12
Medlem
Citat:
Foxnews har lovat att ta upp detta snarast. Får se om det vinner någon vidare spridning:

https://twitter.com/BretBaier/status/790600136229462016
Senast redigerad av scrollock 2016-10-24 kl. 19:18.
2016-10-24, 19:13
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Hillary kan fortfarande förneka allt. Creamer har redan blivit misskrediterad så hans trovärdighet är redan på minus. Om ord står mot ord så vinner mao. Hillary. DNC kan nog gott sparka på honom lite till om det skyddar Hillary.

Ingen som tror henne längre mer än hennes största fans då.
2016-10-24, 19:13
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xenonen
O'Keefe är ju ökänd för att klippa i sina videos på ett "kreativt" sätt så hans trovärdighet är i botten.
Nämänhalledudandemig. Menar du att en journalist klipper sitt material??? Jag häpnar. Det har nog aldrig hänt förut i hela journalistikens historia.

Men häng du kvar i Hillarys tuttar. De ger ingen mjölk, men häng kvar.

Häxan är chanslös. Total avsaknad av politik, ingen karisma, inget support utom från Wall Street och deras bankirer. Härligt gäng du stöttar.

Vet någon väljare vad hon egentligen står för? De dubbla budskapen är ju så uppenbara att man undrar vilken intelligensnivå du och hennes väljare är i besittning av? Underutbildade bidragstagare hela bunten, eller?
2016-10-24, 19:14
Medlem
Själva duck grejen har ingen betydelse.

Utan mer bevis att hon ljuger vilket har varit hennes akilleshäl hela valet.

Till med Clinton fans här inne verkar tveka lägre på om de kan gå 100% för Clinton.

Blir svårare och svårare att försvara utan att se dum ut.

Killen klipper också bra vilket borde få unga att inte rösta på henne.
2016-10-24, 19:15
Medlem
pantherTypeGs avatar
Citat:
Försöker du håna mig eller? Det är ett faktum att hon har brutit mot flera lagar och kommit undan utan några som helst konsekvenser. Nu fick vi inte ens se Hillary erkänna någonting utav fick bara indirekt bekräftat att "she ordered ducks on the ground".
Du värderar inte beviset alls.

I en rättegång hade det vägt ganska tungt om X säger att Y beställt ett mord till exempel.

Vi pratar om en av Hillarys närmaste personer som sitter och säger detta. Hillary har varit medveten om allting.
2016-10-24, 19:15
Medlem
Citat:
Breitbart har lovat att ta upp detta snarast. Får se om det vinner någon vidare spridning:

https://twitter.com/BretBaier/status/790600136229462016

Tweeten du länkade till har ingenting med Breitbart att göra, hans namn är Bret Baier och jobbar för Fox. Däremot har Breitbart redan tagit upp det, men vill bara påpeka det.

Citat:
Ursprungligen postat av pantherTypeG
Du värderar inte beviset alls.

I en rättegång hade det vägt ganska tungt om X säger att Y beställt ett mord till exempel.

Vi pratar om en av Hillarys närmaste personer som sitter och säger detta. Hillary har varit medveten om allting.

Ja men detta är Hillary vi snackar om, den mest korrupte politikern i västvärlden som gång på gång kommer undan det omöjliga. Hon har hela media-världen på sin sida och som vi fick se när FBI-utredningen gjordes har hon även dem på sin sida (eller i alla fall högsta hönset, Comer). Jag skulle gärna bli motbevisad men med tanke på hur kort tid det är fram till valet och själva innehållet så tror jag tyvärr inte att det kommer ge särskilt stor effekt.
Senast redigerad av TheStriptease 2016-10-24 kl. 19:18.
2016-10-24, 19:16
Medlem
DaddyD2s avatar
Citat:
FAN OCKSÅ! Det är alltså ingenting på Clinton själv, bara Creamer som påstår att Clinton känner till det. Det kan Clinton lätt tillbakavisa, och Creamer själv kan alltid säga att han "ljög" under inspelningen så blir den informationen totalt värdelös! ANTLIKLIMAX! JAG VISSTE DET!!!!
Det är ingen lätt boll att spela bort bara genom att säga att han ljög. Det var inte lika saftigt som jag hade hoppats på, men det bevisar ändå att hon är direkt inblandad, vilket bryter mot spelreglerna. Och jag känner på mig att de sparar det smaskigaste till sist. O'Keefe säger trots allt "there's more to come", så det här är knappast det smutsigaste de har.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in