2016-10-20, 03:19
Medlem
Har någon gjort prövning i Svenska 3c?
Citera
2016-10-23, 09:23
Medlem
Hej, jag pluggar svenska 3 och lämnade in första uppdraget cirka 20 dagar för sent.
Det ansåg läraren inte vara något större problem, när jag skickade in uppdraget märkte jag att jag hade glömt klistra in det jag hade skrivit i ett worddokument angående den andra frågan i uppdraget, även det ansåg inte läraren var något problem så han skickade tillbaka uppdraget till mig.

Vid midnatt samma dag så var kursen automatiskt avbruten ( jag hade inte hunnit kopiera och klistra in dokumentet ännu) , kommer jag att kunna återuppta kursen?
Citera
2016-10-23, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadsupPlayer
Hej, jag pluggar svenska 3 och lämnade in första uppdraget cirka 20 dagar för sent.
Det ansåg läraren inte vara något större problem, när jag skickade in uppdraget märkte jag att jag hade glömt klistra in det jag hade skrivit i ett worddokument angående den andra frågan i uppdraget, även det ansåg inte läraren var något problem så han skickade tillbaka uppdraget till mig.

Vid midnatt samma dag så var kursen automatiskt avbruten ( jag hade inte hunnit kopiera och klistra in dokumentet ännu) , kommer jag att kunna återuppta kursen?
Du verkar ju inte riktigt ta kursen på allvar, så jag hoppas att du inte får återuppta den.
Citera
2016-10-23, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteriaa
Du verkar ju inte riktigt ta kursen på allvar, så jag hoppas att du inte får återuppta den.

Hur orkar du ens ödsla din tid men en sån kommentar, haha.
Citera
2016-10-23, 15:20
Medlem
Snälla, är det någon som gjort en muntlig examination i Fysik 2 och kan svara på ungefär vilken nivå frågorna ligger på?
Mitt mål är bara att få E men har tyckt frågorna på uppdragen har varit sjukt svåra. Kommer frågorna läraren stället på E-nivå vara lättare? Vad tycker ni jag ska satsa på att läsa mest om, lära mig att använda basic formler o förklara enkla samband typ? Är svinnervös, vill bara bli godkänd
Citera
2016-10-24, 15:26
Medlem
Har du ingen kompis som kan sitta bredvid dig och hjälpa till? Min kompis gjorde så, en smart kille satte sig bredvid honom och de kopplade in 2 hörlurar, läraren såg bara sin elev. Den smarta killen skrev ner svaren och på de sättet lyckades han få A. De vill bara ha svaren, inga förklaringar!

Har någon gjort prövning i Svenska 3?
Citera
2016-10-24, 16:01
Medlem
Jag har alltid ett dokument öppet där det övergripande om kursen står, det vill säga det som kommit upp i uppdragen. Har gått bra hittills.
Citera
2016-10-25, 10:48
Medlem
TheLuckyOnes avatar
Hej! Har snart muntliga i fysik 1a med Thomas Ekström, är det någon som haft honom nyligen och kan tipsa på vad han frågar om?
Citera
2016-10-25, 12:47
Medlem
Gick de bra?
Citera
2016-10-28, 11:31
Medlem
Behöver hjälp med denna, Uppdrag 1 fråga 1b) Samhällskunskap 1b.
Taget från uppdraget!
Analysera sedan varför det blir fler och fler artiklar i pressen som bryter mot dessa grundläggande regler kring etik och moral. Varför bryter fler och fler mot de publicistiska reglerna?
Tacksam för svar/ hermodselev
Citera
2016-10-28, 15:10
Medlem
Hej! :) Någon här som har läst kemi 2 och gjort slutexaminetionen (skriftligt) och varit med på det obligatoriska labtillfället, som kan dela med sig av sin erfarenhet? :)
Citera
2016-10-28, 21:34
Medlem
Någon som läst film och tvkunskap på hermods? Hur var det? Och skulle någon kunna dela med sig av uppdrag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in