Vad tror ni om SBC-gubbarna, sälja på open bid eller lägga ett högt buy now pris? Ligger på BB med en liten bebis så har inte riktigt tid att kolla marknaden nu Har spelare ifrån Ajax, Feyenoord, Marseille och PSG.
Du torskar ju någon hundring per spelare med open bid, men totalt lär det inte handla om med än några tusenlappar. Gå och kolla bebisen du, 5k FUT-coins är inte värt att hänga här för
Fler som blivit blåsta på coinsen från katalogen? Tyckte att jag hade fler matcher kvar på en omgång coins men blev osäker så nästa gång jag löste ut coins (1000x10) så skrev jag upp det! Efter en match så kom det upp att jag har 4 matcher kvar!!! Det har nog hänt 3 ggr nu om jag inte minns fel!
Varenda lag jag möter i Weekend League står konstant med backlinjen på straffområdeslinjen. Finns det en taktik där man ställer in att stå galet lågt med backlinjen eller möter jag folk som kör "parkera bussen" från avspark?
Varenda lag jag möter i Weekend League står konstant med backlinjen på straffområdeslinjen. Finns det en taktik där man ställer in att stå galet lågt med backlinjen eller möter jag folk som kör "parkera bussen" från avspark?
PTB. Kan säkert påverkas än mer av låg press och aggressivitet. Helt sjukt att PTB ens finns tillgängligt. Tycker extrem defensivt hade räckt för Mourinho-folket.
Shit, är helt slaktad mentalt. Mina ögon ser seriöst ut som tefat efter 30 FIFAmatcher på ett dygn... 19 vunna är jag nöjd med ändå. Nya tag om några timmar!
1. Håll på korten, EA kan släppa Marquee lite när som helst. Sälj först på måndagen.
2. Man är inte ensam om att bunkra upp på Marquee-spekulationer. Många verkar ha köpt rejält med Marseille/PSG och Ajax/Feyenoord. Igår steg priserna på de spelare jag köpt från ca 400 coins till 1200-1500 coins. Idag är de uppe i ca 2400 coins. Jag gissar det beror på att när Marquee släpps vill alla som bunkrat sälja för att få in profit, vilket floodar marknaden. Dagen efter är efterfrågan fortfarande stor, men utbudet är inte lika stort? Spekulerar bara här.
3. Sätt kantbollarna - Den som hade investerat i Genoa - Sampdoria eller Celta - Deportivo hade gjort en gigantisk plusaffär. Spelare som förr kostade 400 coins går nu för 6000 coins och uppåt. Helt sinnes.
4. Köp olika spelare och positioner ur samma klubb - Den som hade investerat i icke-holländska Eredivisie eller spanska Celta/Deportivo hade gjort rätt. Den som köpte wingers i Ajax eller icke-spanjorer i Deportivo/Celta hade knappt gått plus, pga SBC requirements. Man kan ju säkra och köpa positioner som inte ett lag kan vara utan - Strikers, centrala mittfältare, mittback och målvakt om man vill vara safe. Jag köpte lite wingers i Eredivisie och de fick jag knappt tillbaka pengarna på.
Jag är i valet och kvaliet om att slutföra Marquee nu. Har Genoa - Samp och Deportivo - Celta kvar. Spelarna jag behöver kommer kosta mig ca 25-30k, och för det får jag en draft token, 5000 coins och ett premium gold pack. Inte värt det med nuvarande priser, ska se om de sjunker till ikväll. Samtidigt, om jag säljer de spelare jag har för att slutföra challengen gissar jag att jag drar in ca 20k. Knepigt.