Citat:
Ursprungligen postat av
Nyfikenpaallt
Jag blir förbannad på dom som dölja sina vänner ifrån mig.
Seriöst jag kommer inte stalka dina vänner eller vad du nu tror jag ska göra om jag får reda på vilka vänner du har.
Tycker det är helt sjukt att någon väljer att gömma sina vänner eller skäms man för sina vänner.
Dom kan man ju ändå se när dom gillar.
Sjukaste är dom vänner man har där man vet 100% att man inte lär känner deras vänner så varför bryr dom sig att blocka sina vänner är för mig helt obegripligt.
Jag kommer börja ta bort alla som döljer sina vänner av ren princip.
Idiot...
Det finns många skumma människor som väljer att stalka folk på facebook. Det är värt att dölja de för dina vänner. Vem vet du kanske lägger till någon som är helt pucko, eller någon som har gjort ett fake account och försöker framstå vara någon annan. Denna personen får då tag i din vänlista och fortsätter med att sprida skit om dig till alla genom multipla fake konton. Folk kommer förstås fatta till slut att det är en sjuk stalker, men en skada kommer fortfarande vara gjord. Och du kommer inte få bort den personen från ditt liv förrän stalkern har tröttnat. För stalkern kommer alltid ha din vänlista, sparad i sin dator.
Har hört att detta har hänt själv. Så jag har säkerhetstänk över detta. Ha det du med, och sluta försöka uppmuntra ett dåligt internetanvändande.