Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-10-22, 19:42
Medlem
santacls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Donald ska stämma alla som säger att han har gjort det han säger buss videon.

Sedan förstod jag inte riktigt eller så slö lyssnade jag lite för mycket men skulle Donald fixa problemen med cyberkriminalitet med att bara rätt personer skulle få immigrera?

Någon i kommentarerna summerade

2016-10-22, 19:44
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santacl
Någon i kommentarerna summerade

De glömde att han även vill höja militär budgeten med ett par miljarder ovanpå allt det där
2016-10-22, 19:45
Medlem
Mr Bs avatar
Citat:
Donald verkar gilla att skrämma folk med stämningar, undrar hur många fler kvinnor fått uppleva Donalds små fingrar i fittan ofrivilligt.

Du förstår nog mycket väl att detta är helt fabricerade lögner som bara handlar om att attackera Trump, ja han bäddade för sig själv när inspelningen om grab em by the pussy kom ut, därefter såg clinton sin chans och skrapade fort fram 7 kvinnor med påhittade historier för att spinna vidare på inspelningen. Jag tror även du förstår detta.
Det är klassiskt knep, efter valet kommer du se att de är helt substanslösa anklagelser, men det handlar bara om att skada honom fram till åttonde november.
2016-10-22, 19:47
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Han.Jelin
Va? Han sa väl att han ska stämma kvinnorna efter valet?
Jag skrev inte när utan bara att han sa att han ska stämma dom.

Men att han skulle vilja ha det innan valet är nog inte så troligt med tanke på hur han gjort allt som går för att stämningen för Trump University inte ska komma ut i det fria förrän efter valet.
2016-10-22, 19:48
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rovdjurskossan
Typ som Lars Adaktusson om du vet hur hans frisyr ser ut. Gul-blont hår i en stil som kräver rejäl pondus och en riktig karl för att inte framstå som ful. Fluffigt och utan hårgelé men det krävs nog en del arbete med fönen för att det ska ligga som det ligger.
Jo jag fattar på ett ungefär tackar.

Trump själv ställde ju frågan vad e skillnaden är p å hans frisyr och en blöt tvättbjörn. Svaret är givetvis att tvättbjörnen inte har sju miljarder dollar på banken. Han är för rolig trumpen.
2016-10-22, 19:58
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr B
Du förstår nog mycket väl att detta är helt fabricerade lögner som bara handlar om att attackera Trump, ja han bäddade för sig själv när inspelningen om grab em by the pussy kom ut, därefter såg clinton sin chans och skrapade fort fram 7 kvinnor med påhittade historier för att spinna vidare på inspelningen. Jag tror även du förstår detta.
Det är klassiskt knep, efter valet kommer du se att de är helt substanslösa anklagelser, men det handlar bara om att skada honom fram till åttonde november.
Det är 10 kvinnor nu.
Självklart så är det så att om en kvinna anklagar Donald för något så ljuger hon. Inte skulle Donald kunna göra något sånt.
De ljuger också när de säger att han gillar att gå in i omklädningsrummen hos tonåringar!
De ljuger också om att Donald objektifierar 10 0ch 14 åriga flickor.
2016-10-22, 19:58
Medlem
Han.Jelins avatar
Citat:

Jo, men han tog inte upp videon.
2016-10-22, 20:00
Medlem
Citat:

Men att han skulle vilja ha det innan valet är nog inte så troligt med tanke på hur han gjort allt som går för att stämningen för Trump University inte ska komma ut i det fria förrän efter valet.

Jaha vadå? Hade inte du stämt folk som går ihop i en organiserad attack för att förstöra hela din kampanj och egentligen liv? Stäm dom jävla lögnarna!
2016-10-22, 20:29
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Douche-chill
Släpptes ju andra bomber innan den som räckte gott och väl. Annars handlar det förstås att hålla den negativa glöden för Clinton konstant och ihållande under en längre period. Släpper man allt skadande direkt och för tidigt så kan kampanjstaben hinna med att kontra med svar och frågorna riskerar att drunkna i det massiva informationsflödet och dö ut för tidigt.

Jo men Trump behöver något mycket starkare och mycket tidigare...Det ända jag vill ha sagt är att inte hoppas för mycket på det hela för det kan vara absolut ingenting precis som det kan vara dolkstöten
2016-10-22, 20:33
Medlem
heiss avatar
Citat:
Inte skulle Donald kunna göra något sånt.
De ljuger också när de säger att han gillar att gå in i omklädningsrummen hos tonåringar!
De ljuger också om att Donald objektifierar 10 0ch 14 åriga flickor.
Låter mer som rondellhund-profeten Muhammed än Trump.

De ljuger ja, och de bör skämmas och stämmas för att försöka trivialisera sex-övergrepp, som alltid ska polisanmälas.

https://youtu.be/O-ttPpxn6fE?t=52
Märkte hon inte att Trump stod bredvid henne?
Inte ens om det vore ett skogs rave och dånande angerfist i 150 dB hade man missat att Trump står bredvid en, för sig själv ...
Senast redigerad av heis 2016-10-22 kl. 20:40.
2016-10-22, 20:34
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Den här tråden handlar om Trump och vad som är relevant runt hans parti och hans kandidatur nu i november, inte vad som hände i slutet av 1800-talet herr psykopat.

Det intressanta är det du vägrar diskutera angående republikanerna. Du satsar istället på att billigt märka ord och tala om republikanska partiet på 1800-talet då ingen i Trump-släkten ens befann sig i landet vi talar om, USA.

Trumps kandidatur handlar om att han vill fortsätta Bush-klanens tradition av att använda statsapparaten för att berika sig själv tillsammans med storfinansen. Bush hade honeywell och liknande, Trump har till exempel Carl Icahn bakom sig, redo att plundra. Man kan läsa om Trumps misslyckade affärer som han lär stå i skuld till Icahn för:

https://en.wikipedia.org/wiki/Trump_Taj_Mahal

Jag väntar fortfarande på att du ska komma in i verkligheten och diskutera 2000-talet och det som är relevant angående trump och det republikanska partiets politik.

Jag diskuterar ständigt samtiden - men USA har världens äldsta partiväsende* - och historien är närvarande - ett exempel är Trumps likheter med förkrigstidens isolationismen.

Du däremot krumbuktar dig, använder halmdockor och verkar fortfarande inte förstå vad det lilla ordet "alltid" betyder. Du har gjort bort dig och framstår som en löjlig figur. Att slänga ut dig psykiatriska diagnoser som du inte fattar innebörden av gör inte saken bättre!

*Möjligen med undantag av Storbritannien.
Senast redigerad av Clodius 2016-10-22 kl. 20:42.
2016-10-22, 20:48
Medlem
Douche-chills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Jo men Trump behöver något mycket starkare och mycket tidigare...Det ända jag vill ha sagt är att inte hoppas för mycket på det hela för det kan vara absolut ingenting precis som det kan vara dolkstöten
Du menar att dom Demokratiska kampanjarbetarna Creamer och Fogels erkännande framför kameror till att själva organiserat våldsupploppen på Trumps rallys inte var starkt? Särskilt som att Creamer personligen har haft möten med Obama ett fyrtiotal gånger under samma period.

Visst, man kan ogilla Trump och hoppas att genomkorrupta krigshetsaren och storföretagsköpta Hillary Clinton skall vinna det här valet – men det det blir lite fånigt när man trots det inte kan erkänna hur riktigt jävla illa det här avslöjandet har varit för hennes kampanj. Men du är alltså av en annan åsikt?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in