2016-10-21, 19:15
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ola Schubert
Antingen så är du en idiot på riktigt, eller också så är du ett riktigt inkompetent rysstroll.

Faktum är att 17 amerikanska säkerhets och underrättelse organisationer hävdar just att det är Ryssland som hackat sig in och det är Ryssland som sedan lämnat över materialet till Wikileak.

Av någon "förunderlig anledning" så litar jag, typ 100 miljoner gånger mer på dessa amerikanska säkerhets och underrättelseorganisationer än på dig!

Nej men du är antagligen mentalt efterbliven eller bara ett stort troll... som antagligen ryska spioner i varje gathörn.

Vilka är nu alla dessa underättelsetjänster din lilla mytoman?

Citat:
Ursprungligen postat av bracv
Är du frisk? Dom 17 är NSA, så skriv de istället för o skriva 17 för de ska låta som att det är 17 oberoende aktörer som har kollat på de. Dom har inte kommit med ett enda bevis. Dessutom sa dom också att saddam hade massa hemska vapen. Du är en ond människa.

På så vis ja då avfärdar jag Ola som ett troll då bara

Det går ju som en röd tråd bland dessa att inte kunna prestera bevis för sina påståenden samtidigt som de avfärdar video bevis som trams
Senast redigerad av korvbenke 2016-10-21 kl. 19:19.
Citera
2016-10-21, 19:26
Medlem
Ola Schuberts avatar
Citat:
Är du frisk? Dom 17 är NSA, så skriv de istället för o skriva 17 för de ska låta som att det är 17 oberoende aktörer som har kollat på de. Dom har inte kommit med ett enda bevis. Dessutom sa dom också att saddam hade massa hemska vapen. Du är en ond människa.

Du är ju idiot på riktigt för fan! Tror du inte att NSA samarbetar aktivt med andra underrättelse organ, och för all del med en massa utländska underrättelse och säkerhetstjänster? Vem fan tror du FRA byter information med? Jultomten?
Citera
2016-10-21, 19:27
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Du är ju idiot på riktigt för fan! Tror du inte att NSA samarbetar aktivt med andra underrättelse organ, och för all del med en massa utländska underrättelse och säkerhetstjänster? Vem fan tror du FRA byter information med? Jultomten?

Prestera bevis eller håll käften vad sägs om det istället!! För du ska väl inte förvänta dig att vi skall tro dig på dit ord bara?
Citera
2016-10-21, 19:35
Medlem
Helt jävla otroligt, denna video visar hur allt är sammanhängt, hur utbetalningar gjort, detta kan vara året vi blir fria. Median har lagt locket på men det funkade inte helt då folket har vaknat.

https://www.youtube.com/watch?v=-R7A3Qz60tQ
Citera
2016-10-21, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvbenke
Har du missat O'keefes filmer? eller wikileaks avslöjanden? Så jo det har framkommit.

Fast nu har ju inte något av dessa avslöjandena innefattat valfusk...
Citera
2016-10-21, 20:03
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eloger

Öhh jo? eller vad kallar du vote fraud...
Citera
2016-10-21, 20:04
Medlem
Bananpyjamasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eloger

Bara i detalj hur man valfuskar. Kanske inte ordagrant ett valfusk som fastnar på film men nära nog kan man väl tycka?
Citera
2016-10-21, 20:27
Medlem
Angående ovanstående diskussion så gjorde Department of Homeland Security (DHS) och Office of the Director of National Intelligence (ODNI) ett gemensamt uttalande om hackningarna i början av oktober:

Citat:
The U.S. Intelligence Community (USIC) is confident that the Russian Government directed the recent compromises of e-mails from US persons and institutions, including from US political organizations.

https://www.dni.gov/index.php/newsroom/press-releases/215-press-releases-2016/1423-joint-dhs-odni-election-security-statement

U.S. Intelligence Community (USIC) samlar i sin tur 16 underrättelsetjänster, bland annat CIA, Office of Intelligence and Analysis, Bureau of Intelligence and Research, FBIs Intelligence Branch, NSA/CSS, Intelligence and Security Command, osv.
Citera
2016-10-22, 00:03
Medlem
Ola Schuberts avatar
Citat:
Prestera bevis eller håll käften vad sägs om det istället!! För du ska väl inte förvänta dig att vi skall tro dig på dit ord bara?

Tror du att jag har tillgång till hemligt underättelsematerial? Det är en fråga om förtroende: litar jag på den bedömning som det samlade underättelsesamhället i USA gör eller litar jag på internetfjantar, fanatiska Trump anhängare och ev. rysstroll.

Men delar av sanning kommer säkert att sippa ut, speciellt när Hillary bestämmer sig för att ge det ryska fascistiska piss-imperiet pisk när det kommer till cyberkrigföring och informationskrigföring.
Citera
2016-10-22, 00:11
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Tror du att jag har tillgång till hemligt underättelsematerial? Det är en fråga om förtroende: litar jag på den bedömning som det samlade underättelsesamhället i USA gör eller litar jag på internetfjantar, fanatiska Trump anhängare och ev. rysstroll.

Men delar av sanning kommer säkert att sippa ut, speciellt när Hillary bestämmer sig för att ge det ryska fascistiska piss-imperiet pisk när det kommer till cyberkrigföring och informationskrigföring.

Mao endast skitsnack och foliehatt teorier från din sida hade de haft bevis på att de var ryssar skulle de presenterar bevisen redan.

Är du Hitlarys personliga narr? För du uppför dig som en sån
Citera
2016-10-22, 00:27
Medlem
Citat:
Mao endast skitsnack och foliehatt teorier från din sida hade de haft bevis på att de var ryssar skulle de presenterar bevisen redan.

Är du Hitlarys personliga narr? För du uppför dig som en sån

Här är bevisen
Här får talesmannen för vita huset en fråga angåde #podestaemails från wikileaks, se hans svar här..😬

https://youtu.be/z_kROsYeyXI?t=1h4m49s
Citera
2016-10-22, 00:30
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Här är bevisen
Här får talesmannen för vita huset en fråga angåde #podestaemails från wikileaks, se hans svar här..😬

https://youtu.be/z_kROsYeyXI?t=1h4m49s

Haha mao så snackar Hitlary trollet bara skit vad förvånad jag blir
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in