Beror ju helt på, priserna stiger en hel del på helgerna pga fut champions för att sen sjunka när ligan är slut.
Sen tycker jag personligen att de är omöjligt att spela utan yttrar med pace så skulle inte rekommendera den formationen.
I tidigare versioner sålde jag alla kort jag inte använde - klubben hade bara startelvan plus untradables. I denna version håller jag på varenda kort jag får pga Sbc. Alla kort är en investering som potentiellt kan ge 10k eller mer på rätt dag. 500+ spelare i klubben nu.
Fick för övrigt en silver-Sydney-spelare nu. Inga på marknaden, lär gå för maxpris. Sälja eller behålla? Vetefan om det är värt att bygga Sydney...
Fan! Ser ut som att det inte blir några marquee matches. Har väl alltid kommit senast torsdagkväll annars? Riktigt konstigt av EA att bara skippa det denna gången...
Fan! Ser ut som att det inte blir några marquee matches. Har väl alltid kommit senast torsdagkväll annars? Riktigt konstigt av EA att bara skippa det denna gången...
Kollar man på futbin så är det dyrast på lördagar och sedan sjunker det kraftigt och är som lägst på måndagar. Har att göra med helgcupen då alla vill ha så bra lag som möjligt.