Citat:
Ursprungligen postat av
903456
Aha så det är därför ni aldrig kommer hit? ni vill bara köra mot äkta fotbollsintresserade firmor som sätter laget i första hand? ja bäst ni stannar i Stockholm så inte fiskrensarna gör er illa
och varför skulle de sviniga engelsmännen inte få smaka på den behandlingen dom utsatt så många för?
Citat:
Ursprungligen postat av
hailb0p
Haha trollar du eller är du bara så slut i huvudet?
För bara två veckor sedan skulle WM köra mot FB men FB hade snuten hack i häl som vanligt, konstigt.
Man har försökt styra upp mot diverse ligor men folk avböjer.
Man har kört mot ligor i Europa med bra resultat.
Vem är du ens?
Alltså nu är jag inte med i en firma. Men jag har kat B och C-polare och jag åker på mycket bortamatcher. Så jag kan inte direkt föra någons talan. Men även jag lever väl farligare nu efter vad som hände i måndags natt. Fyfan vad lågt av loosergården. Ärligt talat. Vad säger ni andra som är opartiska? Övertramp hit och dit, fine. Men det är ändå grejer mot andra som är med fullt i leken. Vad ska man göra här näst? Stänga av telefonen och spöa någons mamma 20 mot 1? Ärofullt!
Ja antagligen är folk trötta på att få spö, därför möter ingen WM. Kanske något svårt för många att erkänna. Men wm spöade ju alla förra året, framförallt Bajen ggr 2 vad jag vet. Så nu när vi var i Gbg var det ingen som ville styra upp nått vad jag vet.
Det jag kritiserar när jag tar upp England/Ryssland är att det är sköna england som dricker öl och slåss mot Ryssland som bara ligger i gym, som aldrig skulle ta en bärs innan fight då det skulle påverka. Alltså det osköna i den nya scenen menar jag. Proffsfighters och anabola. Mindre ladd och sköna vanliga lirare. Det är vad jag menade med trötta/tråkiga WM. Därför de hör hemma mer på den europeiska scenen där folk tar in folk som vill slåss hur som helst. Gärna sådana där snubbar som skulle kunna vara i AFA en dag och sen med nazister nästa bara det blir fight.
Det är vad jag menar, ur ett mer filosofiskt perspektiv.