Citat:
Ursprungligen postat av
salad
Det är alltid bajen som hamnar i blåsväder såhär. Jag minns att man i våras kom med UB och kgb och stormade dif's tifo fix innan derbyt i våras. Sedan så gick samma grupper och attackerade en krog med UN nu senast mot gnaget. Jag minns när det var liknande klimat för en massa år sedan. Då slutade det med att fb sprang över kgb i gnesta tror jag att det var. efter det så var det lugnt ett bra tag.
Möts upp nu ist. Det kan sluta illa annars. Fan inte länge sedan en person dog i sånna här jävla tillställningar. Det var en Djurgårdare då, men kan lika gärna vara bajen eller aik'are nästa gång.
Vad menar du med alltid bajen som hamnar i blåsväder?
Detta är enbart hämnd fram och tillbaka.Bajen boxas, Dif boxas, bajen boxas ,dif boxas och så fortsätter det.Bägge ligorna vill ge tillbaks för varje överraskning attack som sker.Det som hände igår var väl endå det mest hederliga på länge.då igår var det 2 ligor som slogs till skillnad från tidigare när dom både har gett sig på julgranar.Inte minst djurgårdens grabbar.Om det stämmer som nån nämner om personrån så är det förjävligt dock tror jag inte på det.