2016-08-15, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BosseU
Inte ens nämnvärt mer än att två snubbar fick spö. Bajen har fan noll skam iaf och har tagit skiten till en nivå som inte borde finnas.

Förklara gärna vad som är värst; Storma en krog med julgranar, slå ner två ultras på en konsert, storma 40 mot 6 på en krog och i samma veva mula ett ölglas i ansiktet samt stampa på huvudet eller att klippa en liga redo för fight?

Sluta grina för fan DFG!
Citera
2016-08-15, 10:59
Medlem
jaybones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icemachine
Förklara gärna vad som är värst; Storma en krog med julgranar, slå ner två ultras på en konsert, storma 40 mot 6 på en krog och i samma veva mula ett ölglas i ansiktet samt stampa på huvudet eller att klippa en liga redo för fight?

Sluta grina för fan DFG!

Jävligt sant. Är det några som inte ska grina över omständigheter är det väl djurgårdare.

Däremot har det kommit anklagelser om personrån på folk man sparkat ner. Stämmer det? Är inte så klassigt att pyssla med om det stämmer.
Citera
2016-08-15, 11:02
Medlem
RBOs avatar
Bajen skämer ut sig hela tiden.

Alla vet att Bajen bangar på box. Både FB och DFG vill slåsönder er livrädda Bajen
Citera
2016-08-15, 11:04
Medlem
RBOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaybone
Jävligt sant. Är det några som inte ska grina över omständigheter är det väl djurgårdare.

Däremot har det kommit anklagelser om personrån på folk man sparkat ner. Stämmer det? Är inte så klassigt att pyssla med om det stämmer.

Det stämmer! Samma person fick bilen sönderslagen
Citera
2016-08-15, 12:03
Medlem
Hur många KGB slog på DFG 20 pers igår? Vart tog Elfsborg vägen?
Citera
2016-08-15, 13:19
Medlem
roppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joker12
Dagisnivå på Stockholmsklubbarna just nu.
Och vem fan är du?
Citera
2016-08-15, 14:12
Medlem
Det är alltid bajen som hamnar i blåsväder såhär. Jag minns att man i våras kom med UB och kgb och stormade dif's tifo fix innan derbyt i våras. Sedan så gick samma grupper och attackerade en krog med UN nu senast mot gnaget. Jag minns när det var liknande klimat för en massa år sedan. Då slutade det med att fb sprang över kgb i gnesta tror jag att det var. efter det så var det lugnt ett bra tag.

Möts upp nu ist. Det kan sluta illa annars. Fan inte länge sedan en person dog i sånna här jävla tillställningar. Det var en Djurgårdare då, men kan lika gärna vara bajen eller aik'are nästa gång.
Citera
2016-08-15, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salad
Det är alltid bajen som hamnar i blåsväder såhär. Jag minns att man i våras kom med UB och kgb och stormade dif's tifo fix innan derbyt i våras. Sedan så gick samma grupper och attackerade en krog med UN nu senast mot gnaget. Jag minns när det var liknande klimat för en massa år sedan. Då slutade det med att fb sprang över kgb i gnesta tror jag att det var. efter det så var det lugnt ett bra tag.

Möts upp nu ist. Det kan sluta illa annars. Fan inte länge sedan en person dog i sånna här jävla tillställningar. Det var en Djurgårdare då, men kan lika gärna vara bajen eller aik'are nästa gång.

Vad menar du med alltid bajen som hamnar i blåsväder?

Detta är enbart hämnd fram och tillbaka.Bajen boxas, Dif boxas, bajen boxas ,dif boxas och så fortsätter det.Bägge ligorna vill ge tillbaks för varje överraskning attack som sker.Det som hände igår var väl endå det mest hederliga på länge.då igår var det 2 ligor som slogs till skillnad från tidigare när dom både har gett sig på julgranar.Inte minst djurgårdens grabbar.Om det stämmer som nån nämner om personrån så är det förjävligt dock tror jag inte på det.
Citera
2016-08-15, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KH87
Hur många KGB slog på DFG 20 pers igår? Vart tog Elfsborg vägen?

40-45 har jag hört.
Citera
2016-08-15, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikha92

Detta är enbart hämnd fram och tillbaka.Bajen boxas, Dif boxas, bajen boxas ,dif boxas och så fortsätter det.Bägge ligorna vill ge tillbaks för varje överraskning attack som sker.Det som hände igår var väl endå det mest hederliga på länge.då igår var det 2 ligor som slogs till skillnad från tidigare när dom både har gett sig på julgranar.Inte minst djurgårdens grabbar.Om det stämmer som nån nämner om personrån så är det förjävligt dock tror jag inte på det.

Du kan nog ha en poäng. Vilket som så är det bästa allternativet att dom möts upp ute på någon landsväg och avreagerar sig själva. Kan man storma varandras samlingar inför och efter matcher så borde man kunna boka tid ute i skogen. så kan man slåss ostört, och så slipper krögare spendera stora summor pengar på att reparera krogen osv.
Citera
2016-08-15, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RBO
Du är riktigt pantad. Skriv inte här om du inte vet något

Jag vet att det är så du däremot verkar inte ha så mycket koll.
Dessa överraskning attacker kommer att fortsätta tills nån skadar sig ordentligt.Jag skulle inte bli förvånad om DIF vill hämnas igen och överraskar några bajen supportrar på söder ikväll på nån krog. och sen så kommer bajen tillbaka på difs nästa hemma match det är en ond cirkel som behöver brytas med ett stort jävla Box.
Citera
2016-08-15, 15:06
Medlem
roppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikha92

Hederligt? Igår?
Senast redigerad av roppan 2016-08-15 kl. 15:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in