2016-10-20, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaybone
Håller med dig.

Det är något jävligt trött och själsligt dött med gbg/wisemen. Säger inte att de är skickliga fighters eller whatever. Men att åka på kampsportstävlingar tillsammans i Polen och bara allmänt se ut som ett gäng ryssar tycker jag är tråkigt. Hur många tyckte det var kul att Ryssarna spöade engelsmännen i Frankrike?

Tycker det är bra som det är nu. Mycket fight i Stockholm, så kan WM åka runt i Europa för att slåss med andra legoknektar.

Haha trollar du eller är du bara så slut i huvudet?

För bara två veckor sedan skulle WM köra mot FB men FB hade snuten hack i häl som vanligt, konstigt.

Man har försökt styra upp mot diverse ligor men folk avböjer.

Man har kört mot ligor i Europa med bra resultat.

Vem är du ens?
Citera
2016-10-20, 17:26
Medlem
903456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p

För bara två veckor sedan skulle WM köra mot FB men FB hade snuten hack i häl som vanligt, konstigt.

Vem är du ens?

och nu skyller FB på att våra lags nästa möte är på en måndag och innan löning.. så mycket smidigare att åka tuben och ha polisen som sköld ey?

Fast är ändå avis på att ni i alla fall kan kaosa rejält på hemmaplan med 3 ligor i samma område.. det är det enda vi inte kan mäta oss med
Senast redigerad av 903456 2016-10-20 kl. 17:28.
Citera
2016-10-20, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 903456
och nu skyller FB på att våra lags nästa möte är på en måndag och innan löning.. så mycket smidigare att åka tuben och ha polisen som sköld ey?

Citera
2016-10-20, 20:01
Medlem
Ultras, KGB, DFG bla bla..

4-2 djurgårdsjävlar. Bajendase är ni vana med vid det här laget, lycka till nästa gång

Always look on the bright side of life
Citera
2016-10-20, 21:40
Medlem
jaybones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 903456
Aha så det är därför ni aldrig kommer hit? ni vill bara köra mot äkta fotbollsintresserade firmor som sätter laget i första hand? ja bäst ni stannar i Stockholm så inte fiskrensarna gör er illa

och varför skulle de sviniga engelsmännen inte få smaka på den behandlingen dom utsatt så många för?

Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p

Vem är du ens?

Alltså nu är jag inte med i en firma. Men jag har kat B och C-polare och jag åker på mycket bortamatcher. Så jag kan inte direkt föra någons talan. Men även jag lever väl farligare nu efter vad som hände i måndags natt. Fyfan vad lågt av loosergården. Ärligt talat. Vad säger ni andra som är opartiska? Övertramp hit och dit, fine. Men det är ändå grejer mot andra som är med fullt i leken. Vad ska man göra här näst? Stänga av telefonen och spöa någons mamma 20 mot 1? Ärofullt!

Ja antagligen är folk trötta på att få spö, därför möter ingen WM. Kanske något svårt för många att erkänna. Men wm spöade ju alla förra året, framförallt Bajen ggr 2 vad jag vet. Så nu när vi var i Gbg var det ingen som ville styra upp nått vad jag vet.

Det jag kritiserar när jag tar upp England/Ryssland är att det är sköna england som dricker öl och slåss mot Ryssland som bara ligger i gym, som aldrig skulle ta en bärs innan fight då det skulle påverka. Alltså det osköna i den nya scenen menar jag. Proffsfighters och anabola. Mindre ladd och sköna vanliga lirare. Det är vad jag menade med trötta/tråkiga WM. Därför de hör hemma mer på den europeiska scenen där folk tar in folk som vill slåss hur som helst. Gärna sådana där snubbar som skulle kunna vara i AFA en dag och sen med nazister nästa bara det blir fight.

Det är vad jag menar, ur ett mer filosofiskt perspektiv.
Citera
2016-10-20, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IIIDracul
sitter dennis fb fortfarande

Nej
Citera
2016-10-20, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MorbuSdowN
Fast nu var det ju så att vi ringde men ni svarade inte, sen flyttar ni på er och går in en timme innan matchstart. Prata med dom som styr skyll på dom, för vi var där och redo att köra men ni försvann in på arenan.

Kunde gjorts bättre men var dock småtimmarna som det verkligen kunnat smälla. Sedan att Figth vid Greken och pepparspray hade varit bättre får vi ta nästa gång!
Citera
2016-10-20, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icemachine
Utveckla gärna hur du menar att el capitan är rädd att torska?

P.s Påminn mig gärna vilken liga det var som kom med 30+ grabbar till en yngrefajt. Eller vilken liga som tog fajten mot 80pers trots att de bara var 30pers och vann ändå.

Han fular sig med nummer. Antingen har han enbart "5" pers vid sin sida och vill inte köra eller så tar han med extra för att vara säker på att inte torska.
Citera
2016-10-21, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theken1891
Han fular sig med nummer. Antingen har han enbart "5" pers vid sin sida och vill inte köra eller så tar han med extra för att vara säker på att inte torska.

Ge gärna exempel på när han tagit med sig fler folk än överenskommet? Jag antar att du pratat direkt med honom på tfn för att veta att han enbart har 5pers vid sin sida? Tredje och fjärdehandsuppgifter ger jag inte mycket för. Förövrigt körde Bajen 30 mot 80 mot DFG och vann. Bajen körde DFG med jämna nr både vid Globen och i Hanninge. Så att de fular sig med nr köper jag inte.

Jag vet många av i DFG som inte vågar ställa upp utan nävar med piller och ladd innan och ha numrena på sin sida. Det finns även en hel del av de äldre som är halvpsykon och har jävligt mycket stake att kasta sig in i en fajt med riktigt dåliga nr. Men det är det gamla DFG. Du vet vilka jag talar om. Det nya DFG är ett skämt.
Citera
2016-10-21, 11:34
Medlem
Citat:

Men det är det gamla DFG. Du vet vilka jag talar om. Det nya DFG är ett skämt.

Känns mer som att det nya DFG bryr sig mer om klockor och bilar.
Citera
2016-10-21, 13:43
Medlem
Citat:
Jag vet många av i DFG som inte vågar ställa upp utan nävar med piller och ladd innan och ha numrena på sin sida. Det finns även en hel del av de äldre som är halvpsykon och har jävligt mycket stake att kasta sig in i en fajt med riktigt dåliga nr. Men det är det gamla DFG. Du vet vilka jag talar om. Det nya DFG är ett skämt.

Ändå fick äldre dfg-gubbarna åka mot lika många yngre FB (gamla yyy) för ett par år sen...

Har det för övrigt någonsin spelats en match med så skilda berättelser efter? Där båda tar åt sig segern både på läktaren och gatan så hårt som efter måndags?
Citera
2016-10-21, 15:07
Medlem
OneTrueSaxons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panonios
Ändå fick äldre dfg-gubbarna åka mot lika många yngre FB (gamla yyy) för ett par år sen...

Har det för övrigt någonsin spelats en match med så skilda berättelser efter? Där båda tar åt sig segern både på läktaren och gatan så hårt som efter måndags?

Vilken incident tänker du på då? O'Learys? Laughing Duck?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in